heb je de OP wel gelezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
zal ik maar even beginnen met wat vragen:
- wat voro werk doe je nu?
- wat voor werk ga je doen?
- hoeveel werkervaring heb je?
- wat is je opleidingsniveau?
- heb je gekeken op loonwijzer of je loon gemiddeld is voor die nieuwe functie?
- krijg je overuren betaald?
- wat zijn je secundaire arbeidsvoorwaarden?
- een hele belangrijke, hoe oud ben je?
en alle vragen die relevant zijn die ik nu vergeten ben, want aan je begin epistel heeft niemand iets aan.
ps je mag best hebberig zijn hoor.
ja. Als jij de antwoorden uit de OP kan halen, ga je gang. Ik in ieder geval niet.quote:
Aan deze zin heb je niks, want werkgevers betalen het liefste helemaal niks.quote:Ze hebben me voorgelegd dat het normale salaris voor die functie tussen de 1800 en 1900 ligt.
Dit dus, hoeveel vakantiedagen of ADV krijgt die? Krijg je een auto? Krijg je meer reiskostenvergoeding? Hoe zit het met ziekte? Krijg je dan 100% doorbetaald? etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En hoe zijn de secondaire arbeidsvoorwaarden bij Y en X?
En dat is een hele belangrijke. De vraag is dan vooral: hoe graag wil je weg? Als je er geen probleem mee hebt om te blijven zitten waar je zit kan je bijvoorbeeld zeggen dat je toch zeker minimaal 2150 wil verdienen, en dat je anders blijft zitten waar je zit.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef jroz het volgende:
[..]
En dat is een hele belangrijke. De vraag is dan vooral: hoe graag wil je weg? Als je er geen probleem mee hebt om te blijven zitten waar je zit kan je bijvoorbeeld zeggen dat je toch zeker minimaal 2150 wil verdienen, en dat je anders blijft zitten waar je zit.
De belangrijkste vraag, die sjorsie1982 is vergeten: wat is je onderhandelingspositie? Als je niet weg hoeft bij je huidige werk lijkt mij die vrij sterk.
Waren er naast jou meer sollicitanten? Hoe graag wil dat bedrijf jou? Weet het bedrijf jou huidige salaris? Zeg dus dat je nu ¤ 2100,- verdiend (loon + reiskostenvergoeding die onbelast is, waar geen gebruik van wordt gemaakt) en dat je er toch wel op vooruit wilt gaan, dus dat je zelf aan ¤ 2250,- zat te denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef Martje2010 het volgende:
Ik wel eigenlijk heel erg graag weg, al een tijdje. Daarom wil ik echt voor deze baan gaan en wil ik het om 100 euro meer of minder niet laten schieten. Maar ik ben gewoon even benieuwd wat ik het best als startbedrag kan aanhouden, om uiteindelijk op de 2150 te komen...
Ah kijk, bedankt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef jroz het volgende:
[..]
Waren er naast jou meer sollicitanten? Hoe graag wil dat bedrijf jou? Weet het bedrijf jou huidige salaris? Zeg dus dat je nu ¤ 2100,- verdiend (loon + reiskostenvergoeding die onbelast is, waar geen gebruik van wordt gemaakt) en dat je er toch wel op vooruit wilt gaan, dus dat je zelf aan ¤ 2250,- zat te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |