seks hebben maakt je meteen een slet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sletten bedoel jeNoemen ze dat tegenwoordig ook al levenservaring.
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik homo ben.
Chick with a dick dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sletten bedoel jeNoemen ze dat tegenwoordig ook al levenservaring.
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik homo ben.
Pff, de manier waarop jullie seks hebben wel ja. Met jan en alleman het bed delen en dan ook nog spreken van levenservaring. Laat maar zitten dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
seks hebben maakt je meteen een slet?
je mag best een beetje leven hoor
Dat wordt door niemand gezegd.. Dat lees je er zelf in. Een beetje liefde, genegenheid, plezier met iemand die je vertrouwt is toch geen straf?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff, de manier waarop jullie seks hebben wel ja. Met jan en alleman het bed delen en dan ook nog spreken van levenservaring. Laat maar zitten dan.
Kijk dan eens in het BB topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke bodybuilder die te nuchter is voor onzin als de Gay Pride.
ik heb het bed door de jaren heen wel met meerdere mensen gedeeld ja (nee niet tegelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff, de manier waarop jullie seks hebben wel ja. Met jan en alleman het bed delen en dan ook nog spreken van levenservaring. Laat maar zitten dan.
Vast niet, maar er is niemand waarvoor ik die genegenheid voel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat wordt door niemand gezegd.. Dat lees je er zelf in. Een beetje liefde, genegenheid, plezier met iemand die je vertrouwt is toch geen straf?
Da's een beetje kortzichtig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk dan eens in het BB topic.
En geloof je me je wilt geen bodybuilder. Zijn alleen met hun eigen lichaam bezig.
Ook dat hoeft niet, maar met iemand iets intiems delen is wel een verrijking in je leven...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb het bed door de jaren heen wel met meerdere mensen gedeeld ja (nee niet tegelijk) maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
je wil toch een beetje je smaak ontdekken en een beetje ervaring opdoen lijkt me?
De wereld bestaat vast nog lang genoeg om iemand te vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vast niet, maar er is niemand waarvoor ik die genegenheid voel.
Doe wat je niet laten kan. Heb er niets op tegen verder. T'is alleen niets voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb het bed door de jaren heen wel met meerdere mensen gedeeld ja (nee niet tegelijk) maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
je wil toch een beetje je smaak ontdekken en een beetje ervaring opdoen lijkt me?
Maar wel waar. Waarom gaat iemand bodybuilden? Toch omdat deze veel geeft om hoe hij er uit ziet? Dan komt het vaak voor dat het lichaam op plaats 1 komt..quote:
ach, onder de 25/30 moet je toch wel beetje rond gesnoept hebben vind ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet, maar met iemand iets intiems delen is wel een verrijking in je leven...
[..]
De wereld bestaat vast nog lang genoeg om iemand te vinden.
Ik proef ook verschillende dingen voordat ik kan zeggen wat mijn favoriete menu is bij restaurant huppeldepup.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, onder de 25/30 moet je toch wel beetje rond gesnoept hebben vind ik.
das heel menselijk
En een meningquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, onder de 25/30 moet je toch wel beetje rond gesnoept hebben vind ik.
das heel menselijk
Al die ervaringen van jou. Je bent wel een zondige moslima hè.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee.. Tijdens de seks vragen of zijn abs wel een goede definitie hebben.
Jammer dat je zo snel conclusies trekt ik ben helemaal geen moslima en wat zijn al die andere ervaringen dan ik noem er toch 1?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Al die ervaringen van jou. Je bent wel een zondige moslima hè.
tuurlijk, das een mening en een keuze maar tegenwoordig is dat wel de gebruikelijke gang van zaken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef Peter het volgende:
[..]
En een mening. Genoeg mensen die tot hun huwelijk maagd blijven en onder homo's neukt ook niet iedereen rond.
Tja.. als je seks ziet als tijdverdrijf/ontspanning dan gebruik je het als iets anders dan om genegenheid te tonen/delen. Ieder zijn invulling.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk, das een mening en een keuze maar tegenwoordig is dat wel de gebruikelijke gang van zaken.
zijn niet meer de jaren 50
Je komt nogal belerend over, alsof je alle wijsheid in pacht hebt. Dus dat insinueert meer dan 1 ervaring.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat je zo snel conclusies trekt ik ben helemaal geen moslima en wat zijn al die andere ervaringen dan ik noem er toch 1?
ja dat is voor iedereen een keus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja.. als je seks ziet als tijdverdrijf/ontspanning dan gebruik je het als iets anders dan om genegenheid te tonen/delen. Ieder zijn invulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |