Mijn eeuwige gezever.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Moofasah het volgende:
Jij moet eens leren accepteren dat niet iedereen behoefte heeft aan jouw eeuwige homorechten gezever. Jij bent de ultieme definitie van ''relnicht''.
ja dag, was net ook al paar uurtjes weg, ook opeens 2 pagina's verderquote:
Voor zoiets moois, zou ik het wel teruglezen hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja dag, was net ook al paar uurtjes weg, ook opeens 2 pagina's verder
Stoere praat Fanta-stickquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat jij eens een pik moet krijgen, je klinkt gefrustreerd.
Je biedt je aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat jij eens een pik moet krijgen, je klinkt gefrustreerd.
Ik moet het helaas doen met een paar schaamlippen en een klitter.quote:
luilakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah editje..nah..ik word liever genomen hihi.
Maar wel op een stoere macho als Gellarboy zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen met een paar schaamlippen en een klitter.
En als een homoseksuele man zou zijn zou ik echt niet op zon zeikerige nicht vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
wat een opperste lolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]....beetje rijden doe ik wel hoor.
Wat ik wel deed bij mijn ex was voor de grap achter hem staan en dan doen alsof ik hem nam. En in zijn billen knijpen etc etc.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar wel op een stoere macho als Gellarboy zekerHAHAHAHA EINZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhaha klinkt allemaal heel flauw maar de hele setting was wel grappig.quote:
Jaja, kom maar door.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Maar wel op een stoere macho als Gellarboy zeker
Ik denk dat jij een onbereden weg bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij bent een afslag die ik graag oversla
Heel zeker. En ik hoef ook niet bereden te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een onbereden weg bent.
niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heel zeker. En ik hoef ook niet bereden te worden
Ook niet door een chick met mooie tetten en een cowboyhoed?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heel zeker. En ik hoef ook niet bereden te worden
Sletten bedoel jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Peter het volgende:
Wanneer je bereden bent, heb je wellicht een andere invalshoek. Wat levenservaring opdoen enzulks
.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook niet door een chick met mooie tetten en een cowboyhoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |