Wat probeer je nu te zeggen, dat ik homoseksualiteit ontken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan discussiėren wat je wilt maar tegen wetenschap kun je niet opboksen.
En een heteroseksuele relatie staat wel gelijk aan succes? Zoek de scheidingcijfers percentueel gezien maar eens op van hetero en homohuwelijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, spijt me zeer, maar al die homo's met een vrouw die ondertussen in de gay bars te vinden zijn heb ik geen respect voor.
Dat jij met je seksualiteit worstelt is jouw probleem, maar door haar voor de gek te houden maak je het ook haar probleem.
Die vrouw heeft net zo goed recht op iemand die oprechte gevoelens voor haar heeft.
Wel een met een behoorlijk ontwrichte sexualiteitsbeleving.quote:
dat deed ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, spijt me zeer, maar al die homo's met een vrouw die ondertussen in de gay bars te vinden zijn heb ik geen respect voor.
Dat jij met je seksualiteit worstelt is jouw probleem, maar door haar voor de gek te houden maak je het ook haar probleem.
Die vrouw heeft net zo goed recht op iemand die oprechte gevoelens voor haar heeft.
Pff, ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Peter het volgende:
[..]
En een heteroseksuele relatie staat wel gelijk aan succes? Zoek de scheidingcijfers percentueel gezien maar eens op van hetero en homohuwelijken.
Leg uit...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wel een met een behoorlijk ontwrichte sexualiteitsbeleving.
bullshit, we zijn een dik jaar samen geweest en we hebben een goede relatie gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff, ben je dom of doe je dom?
Alles kan stuk gaan. Waar het om gaat is of je er met oprechte gevoelens bent ingestapt of niet. Hij wist van te voren al dat het niets kon worden omdat hij homo was, maar hij vond de schijn ophouden belangrijker dan de gevoelens van zijn vrouw.
Niet iedere homo wil een relnicht zoals jij zijn he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wel een met een behoorlijk ontwrichte sexualiteitsbeleving.
Ik blijf erbij dat je onoprecht was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bullshit, we zijn een dik jaar samen geweest en we hebben een goede relatie gehad.
je hoeft je heus niet meteen aan 1 persoon te binden hoor, wat is er mis mee als je weet dat het niet voor lange duur zal zijn?
kun je vindenquote:
Heb ik het daarover, ik heb het over het feit dat jij zegt dat er weinig homo's zijn en de kritiek op homo's. Je bent een flikker ja..maar wist niet dat je ook een homo was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen, dat ik homoseksualiteit ontken?
Ik ben zelf een flikker weet je nog.
Oh, we're just gonna get uglyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik het daarover, ik heb het over het feit dat jij zegt dat er weinig homo's zijn en de kritiek op homo's. Je bent een flikker ja..maar wist niet dat je ook een homo was.
Bitchfightquote:
Er lopen wel flink wat macho's rond, die zich alleen goed voelen door andere mannen uit de dagen en de kippetjes te hosselen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Moet je op zaterdagavond eens een willekeurige heterokroeg in lopen. Hoeveel mannen later daar graag merken dat ze hetero zijn? En als ik daar iets van zou zeggen, zouden ze dat dan sportief opnemen denk je? Kom op zeg.
Jij moet eens leren accepteren dat niet iedereen behoefte heeft aan jouw eeuwige homorechten gezever. Jij bent de ultieme definitie van ''relnicht''. Je komt de homorechten echter totaal niet ten goede, maar dan ook echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef Gellarboy het volgende:
Moofasah zit gewoon alleeeeeeeeen maar te trollen..
Lieverd, ik denk dat jij eens een pik moet krijgen, je klinkt gefrustreerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij moet eens leren accepteren dat niet iedereen behoefte heeft aan jouw eeuwige homorechten gezever. Jij bent de ultieme definitie van ''relnicht''.
Je kan het teruglezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jullie gaan toch geen bitchfight houden als ik net weg moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |