Hij klinkt vooral als een groot ego. Uiteindelijk komt hij zichzelf misschien nog tegen. Misschien ook niet en komt hij overal mee weg. Who knows. Denk niet dat je er veel mee kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja dat zou kunnen.. Maar autistisch denk ik niet? Toen die klein was was hij vrij normaal en niet contactgestoord of iets dergelijks.
zie je hem dagelijks?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja dat zou kunnen.. Maar autistisch denk ik niet? Toen die klein was was hij vrij normaal en niet contactgestoord of iets dergelijks.
ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij klinkt vooral als een groot ego. Uiteindelijk komt hij zichzelf misschien nog tegen. Misschien ook niet en komt hij overal mee weg. Who knows. Denk niet dat je er veel mee kan.
Dat was ik aan het zoeken.quote:
Kerel jij post hier onder je echte naam, weet je zeker dat je mij hier wilt uitschelden?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kerel jij post hier onder je echte naam, weet je zeker dat je mij hier wilt uitschelden?
Kijk maar uit met Maanvis, Jantje. Hij heeft hele gezinnen kapotgemaakt met zijn demoniserende lasterpraatjes op internet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kerel jij post hier onder je echte naam, weet je zeker dat je mij hier wilt uitschelden?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dacht de hele tijd dat TS een meisje was...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |