Ik vind 'm ook vergezocht, maar die "aanwijzingen" over 9/11 waren ook vergezocht. En toch gebeurde het op 11 september.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit vind ik heel knap vergezocht, maar daarom nog wel een leuke uitleg
Dat dacht ik eerst ook. Want je had een aardbeving met als gevolg een tsunami en bijna een nucleaire ramp. Maar dat die kleuren overeenkomen met de ringen van de Olympische Spelen laten mij twijfelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was deze kaart ook al niet gebruikt voor de tsunami in Japan? Je kan 'm natuurlijk geen twee keer gebruiken he!
Die verwijzingen die mensen pas zagen ná 9/11?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Al die verwijzingen naar 9/11 in films, series, tekenfilms enz. ?
je kan ook stellen dat men er nu alerter op is, dat de authoriteiten je bedonderenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die verwijzingen die mensen pas zagen ná 9/11?
tsja..quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef new_moon het volgende:
Vliegdekschip op de Thames?
Grootste mobilisatie van 'forces' sinds WO II
11 mijl hek met 5000 volt
UH?
http://www.guardian.co.uk(...)rity-lockdown-london
Whoa, als dit allemaal waar is he.. Dan wordt 't weer een stukje enger. Ik snap niet waarom er zo belachelijk veel aan veiligheidsmaatregelen moet worden genomen. Tuurlijk snap ik het belang van het land en gevaar van terrorisme, maar dit klinkt zwaar overdone. Krijg nu wel een beetje nare smaak van die Olympics.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef new_moon het volgende:
Vliegdekschip op de Thames?
Grootste mobilisatie van 'forces' sinds WO II
11 mijl hek met 5000 volt
UH?
http://www.guardian.co.uk(...)rity-lockdown-london
collega van mn zwager zit veel in londen, en die heeft wel een en ander aan vage dingen gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Whoa, als dit allemaal waar is he.. Dan wordt 't weer een stukje enger. Ik snap niet waarom er zo belachelijk veel aan veiligheidsmaatregelen moet worden genomen. Tuurlijk snap ik het belang van het land en gevaar van terrorisme, maar dit klinkt zwaar overdone. Krijg nu wel een beetje nare smaak van die Olympics.
Naast die turrets nog andere verontrustende dingen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:33 schreef new_moon het volgende:
[..]
collega van mn zwager zit veel in londen, en die heeft wel een en ander aan vage dingen gezien
bijv. turrets op gebouwen en zo
Denk dat het ook deels te maken heeft met de begroting voor defensie in Engeland. Die zullen oa vanwege de economische crisis/recessie daar ook wel te lijden hebben gehad. Op deze manier nemen zij een grotere rol in en rechtvaardigt dat meer geld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Whoa, als dit allemaal waar is he.. Dan wordt 't weer een stukje enger. Ik snap niet waarom er zo belachelijk veel aan veiligheidsmaatregelen moet worden genomen. Tuurlijk snap ik het belang van het land en gevaar van terrorisme, maar dit klinkt zwaar overdone. Krijg nu wel een beetje nare smaak van die Olympics.
Mja, ik zit zelf even te denken hoe dat vroeger ging. Heb niet echt meegemaakt dat er zo'n grote militaire invloed betrokken is met dergelijke gebeurtenissen. Ik weet uit eigen ervaring dat Brazilië momenteel ook niet heel netjes bezig is om de steden veilig te krijgen voor het WK, maar dat er zo'n macht wordt ingezet.. En waarom zo'n vliegdekschip? Wat verwachten ze? Of is dit puur indruk wekken naar andere landen? Beetje zo'n NoordKorea showoffday?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk dat het ook deels te maken heeft met de begroting voor defensie in Engeland. Die zullen oa vanwege de economische crisis/recessie daar ook wel te lijden hebben gehad. Op deze manier nemen zij een grotere rol in en rechtvaardigt dat meer geld.
nou ja hek in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Naast die turrets nog andere verontrustende dingen?
Bewapende drones.quote:
Het is zeker zwaar overdone. Bangmakerij over 'n verschrikkelijk overdreven 'terrorist threat'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Juist. Sabre rattling noemen ze 't.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Of is dit puur indruk wekken naar andere landen? Beetje zo'n NoordKorea showoffday?
Ik doelde meer op wat die vent zagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bewapende drones.
TSA patdowns
Mobile Bodyscanners
Tasers
Soundweapens
Mwah.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is zeker zwaar overdone. Bangmakerij over 'n verschrikkelijk overdreven 'terrorist threat'.
Private security is also big business.Betaald door the taxpayer.
Thanks voor de tip. Kopje thee erbij en kijken en luisteren maarquote:Op zondag 8 juli 2012 11:10 schreef new_moon het volgende:
goede tip voor de regenachtige zondagmiddag:
Rick Clay
http://www.youtube.com/re(...)radio&gs_l=youtube.3...190.13589.0.13874.21.21.0.0.0.0.87.1072.21.21.0...0.0.3m_VOR_Xpu8
Een verdachte maakt nog geen schuldige. Verdachte is een heel breed begrip.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah.
Als ik dit wat Dance ook plaatste http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_bij_Spelen__.html lees is het misschien niet overdreven.
Jazeker. Maar ik denk wel dat alle voorzorgsmaatregelen nodig zijn. Ze kúnnen gewoon niet anders.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Een verdachte maakt nog geen schuldige. Verdachte is een heel breed begrip.
ja die interviews zijn wel lang, maar super boeiend!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:10 schreef new_moon het volgende:
goede tip voor de regenachtige zondagmiddag:
Rick Clay
http://www.youtube.com/re(...)radio&gs_l=youtube.3...190.13589.0.13874.21.21.0.0.0.0.87.1072.21.21.0...0.0.3m_VOR_Xpu8
Ook van de BBC blijft het 'n rare keuze. En keus is er genoeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heb je begrepen dat het daar helemaal niet gaat om een 'officieel' lied maar om de keuze vand e BBC het liedje (samen met wat andere aan london-gerelateerde nummers) ergens op de achtergrond in een documentaire te gebruiken rondom de Olympische spelen?
't is wel een beetje 'false flag written all over it' als je het mij vraagt..quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah.
Als ik dit wat Dance ook plaatste http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_bij_Spelen__.html lees is het misschien niet overdreven.
We zullen er nooit achterkomen vermoed ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef new_moon het volgende:
[..]
't is wel een beetje 'false flag written all over it' als je het mij vraagt..
Mochten de kranten straks 13.000 dead in terrorlympics melden, dan ga ik toch wel even achter t hoofd krabben hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen er nooit achterkomen vermoed ik.
of wel, dat zou mooi zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen er nooit achterkomen vermoed ik.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
http://leaksource.wordpre(...)olympics-false-flag/
Volgens mij bedoelt new_moon dat juist.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk, niet zo'n scenario zoals Gray schetst
Helemaal waar.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef new_moon het volgende:
Het zou mooi zijn als dingen openbaar worden,
mensen verantwoordelijk worden gesteld
maar het is niet mooi als je bedenkt wat voor soort dingen 'men' blijkbaar in staat lijkt te zijn.
we kunnen niet heel veel doen, behalve aandacht geven?
http://www.volkskrant.nl/(...)ats-bij-Spelen.dhtmlquote:Londenaren krijgen tijdens de Olympische Spelen die later deze maand beginnen, gewoon raketten op het dak van hun flat. Zij verloren vandaag een zaak die zij bij het hooggerechtshof hadden aangespannen om dat te voorkomen, meldde het Britse persbureau PA.
waarom raketten? volgens mij is dat nog nooit eerder bij zo'n evenement toegepast?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Green1 het volgende:
De waanzin
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ats-bij-Spelen.dhtml
Omdat er een paar psychopaten aan de top zitten. Die willen dat wij geloven dat er een terroristische dreiging is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef new_moon het volgende:
[..]
waarom raketten? volgens mij is dat nog nooit eerder bij zo'n evenement toegepast?
dat zeg jij nu, opvallend!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Green1 het volgende:
Ja, dat moet toch wel.
Als de bezoekers aan dat elitaire feestje, de olympische spelen, nu omhoog kijken, zullen ze raketten zien. Op zes plekken in de stad.
Het is gewoon om de bevolking bang te maken. Meer niet.
De overgrote meerderheid van de bevolking gelooft die terrorisme bullshit. Dus dan worden ze nog een beetje meer bang, en accepteren ze die draconische beveiligingsmaatregelen makkelijker.
Het VK is gewoon een voorbeeld 1984-land. Zo moet het overal gaan worden. Met camera's op elke hoek van de straat, preventief fouilleren op straat en enge wetgeving.
Die raketten zijn gewoon een soort standbeelden. Om de bevolking angst aan te jagen.
Het zou me zelfs niets verbazen als die dingen nep zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |