Oh, my god, je hebt gelijk. Bedankt, je hebt verwezen naar iemand die qua uiterlijk bijna precies lijkt op het personage uit mijn UI, zoals ik die in mijn hoofd heb geprent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
leuke ui, lijkt een beetje op pavarotti
Kapotgereden band van een Formule 1-auto.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
een behoorlijke kutUI, want ik zie niet wat het moet zijn.
Goeie UI, volgens mij heeft die behoorlijke pijplippen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Hihihihhihi een clown en een man in een pak!
toch pakt de stier dat kutventje, en daar ging het omquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kapotgereden band van een Formule 1-auto.
En jouw UI is ook kut, want stierenvechten.
Lees je eens inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er nou zo leuk aan zeeland? Er woont daar toch niemand.
confusedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef CrushedTinBox het volgende:
Leuk leuk, tof plaatje. Mooi man.
Dank jequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:52 schreef Stink-ui het volgende:
Beetje gay..
maar terhalve is JohannesKozijn een held!
Het is dat ik zijn username zie. Anders had ik geen idee gehad. Beetje vaag en weinig opvallend.quote:
Ik zie een voetballer, maar geen idee wie het is of wat ie doet. Kan aan mijn computer liggen.quote:
Vertonghen man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie een voetballer, maar geen idee wie het is of wat ie doet. Kan aan mijn computer liggen.
Godver die heb ik al een keer aan jou laten zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
Tja, heel apart soort airconditioning-ventilator. Of het is iets uit een slechte videoclip.
Ajax en tof gaat niet samen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:30 schreef Tchock het volgende:
Ik zie Jan Vertongen van Ajax. Die zijn shirt kust of er in schreeuwt. Toffe kerel wel.
Ajax en 31 landstitels gaan wel samenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ajax en tof gaat niet samen.
Ot beetje gay miss.
Ludiek. Grappig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax en 31 landstitels gaan wel samen![]()
Ui boven meVertonghen
Past mooi bij zijn username.quote:
ENGERD!!quote:
EN TETTEN JA!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
F*CK JUL***
onee jullie zijn meisjes
Echt heel mooi en gevoelig.
Huppelmuts Ajax
Nog lelijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Tyron het volgende:
iemand die fcking langzaam is en beter moet opletten aangezien er al 2 zijn geweest
Inspiratieloosquote:
Apart, doet me aan een vroegere user, Xenia, denken. Die had ook een tijger als avater.quote:
Doet me aan Pleuni Touw denken.quote:
Dertien in een dozijn. Of is het een bekend iemand ?quote:
Fronsende wenkbrauw past wel bij de userquote:
Lekkere tongquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fronsende wenkbrauw past wel bij de user
Meghan Markle en ze speelt in Suitsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn. Of is het een bekend iemand ?
Zeelandquote:
Enge babyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Correctie: Ajax petje.
[..]
Enge jongen.
Death Note!quote:
Besluiteloosquote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ja, ik moet hem echt even veranderen! hij past echt niet meer bij me!
Kan elk moment uit de kast komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Saai. Zegt niet zoveel.Hoewel t wel lekker dreigend overkomt.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |