Als zij aan mij zou vragen wat ik van haar nieuwe .. onderbroek ding vind.. zou ik zeggen, het is verrekes lelijk.. doe maar uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga pas slapen als dit topic vol zit met babes
[ afbeelding ]
Ze is lekker op alle foto's, maar ze heeft maar weinig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij is maar lekker op een aantal foto's.
Oh wauwquote:
I know, ik altijd als een gek vragen wat het was..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terug vind post. Dat moesten we vroeger doen zodat het topic bij MyActive kwam.
[ afbeelding ]
Wie kan hier een UI voor me maken?quote:
Ja maar de Stroot komt weer terug over 1 maand.quote:
Vind je dit nou niet gewoon een lelijke string?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terug vind post. Dat moesten we vroeger doen zodat het topic bij MyActive kwam.
[ afbeelding ]
Je let alleen maar op kleding ofniet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je dit nou niet gewoon een lelijke string?Daar stoor ik me aan, kan ze nog zo'n goeie kont hebben..
Nee.. ik kijk overal naarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je let alleen maar op kleding ofniet?
Jij bent een baas.quote:
Waarom blijf jij altijd quoten terwijl niemand weet waar het om gaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
One two three four!!!!!!
Well.. she was just 17.. and you know what i mean
Omdat jullie noobs zijn ..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijf jij altijd quoten terwijl niemand weet waar het om gaat?
Bij mijn ex vond ik haar zonder make up leuker (al waren eerste seconden wel wennen).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het zijn ook seksobjecten.. die wil je niet zien zonder.
Ik vind tatoeages soms wel sexy.quote:
Maar dat zijn ook de goeie.. die weinig make up hebben..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mijn ex vond ik haar zonder make up leuker (al waren eerste seconden wel wennen).
Deze heb ik al eens eerder gezien.. trampstamps vind ik dan weer wel wat geils hebbenquote:
Serieus ik zat met zo iemand in mijn klas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook de goeie.. die weinig make up hebben..
Niet zo een die je een knuffel geeft en je hele huid opeens plakt.. of haar kussen opeens half bruin is de volgende dag
Zij moet ook gevuld wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup jongens, topic moet vol.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |