Nope, begreep dat er nog weinig verzonden wasquote:
Toen ik die plaatste waren ze er nog nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Vond die van RS ook mooier eigenlijk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Beide (£3.99 p/stuk) bij de bestelling gedaan.
Kan dus waarschijnlijk alleen maar op die uitnodigingspagina, waar je maar een keer op in kunt loggen met je speciale uitnodigingsdata.quote:Order today and join the revolution with RS and Allied Electronics
Welcome to the Raspberry Pi store from RS Components and Allied Electronics. Please enter your authorisation code and confirm your email address, then you will be able to purchase your Raspberry Pi. You will also have the opportunity to buy the additional products you may require to get started.
Die ziet er zeker goed uit.. Ik kon hem niet bestellen toen ik mijn RPi besteld had. Jammer dat je hem niet via de website kan bestellen nu :/quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Vond die van RS ook mooier eigenlijk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Beide (£3.99 p/stuk) bij de bestelling gedaan.
Het kan 12 weken duren voordat je hem binnen hebt bij RS héquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef mwvrs het volgende:
Oke dan wacht ik tot ik daar kan bestellen ipv bij Farnell
Die van mij ook 31ste besteld. Dus denk dat je hem snel kan verwachten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Quir het volgende:
Mijne op 31 mei besteld, vooralsnog niets verzonden.
Ik heb toen jouw link doorgekregen, en heb later op de avond besteld. Misschien, misschien.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij ook 31ste besteld. Dus denk dat je hem snel kan verwachten.
Alles behalve m'n case is er al, ligt al lang klaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, die van mij (Farnell) zou deze week verzonden moeten worden. (week van 09/07/2012 en ik heb begrepen dat dat om 9 juli gaat en niet 7 september) dus ik hoop dat hij deze week nog binnenkomt.
Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, nog geen verzendbevestiging, shipping van UK naar hier...
Maar goed, de benodigde kabels zijn er ook nog niet dus.
Shipping was hier 1 dag (UPS)quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, die van mij (Farnell) zou deze week verzonden moeten worden. (week van 09/07/2012 en ik heb begrepen dat dat om 9 juli gaat en niet 7 september) dus ik hoop dat hij deze week nog binnenkomt.
Maar verwacht het eerlijk gezegd niet, nog geen verzendbevestiging, shipping van UK naar hier...
Maar goed, de benodigde kabels zijn er ook nog niet dus.
Verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:24 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb toen jouw link doorgekregen, en heb later op de avond besteld. Misschien, misschien.
[..]
Alles behalve m'n case is er al, ligt al lang klaar.
Same here, maar wat moet ik er meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef darpios het volgende:
Mijn rspi is binnen (van RS)!
Nu nog wachten op de case van ModMyPi.
Waarom niet gewoon een HDMI kopen in de action? 2,50 ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
M´n Pi van Farnell is verzonden!
![]()
* Iemand91 doet vreugdedansje [ afbeelding ]
En nu wat nuttige informatie; m'n ordernummer is ORP0336**, besteld op 9 mei. Dus misschien hebben anderen dan wat referentiemateriaal over hun Pi.
Nu dus wachten op de Britse Pi en Chinese HDMI-, USB- en ethernetkabel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
Pff, ik heb gewoon wat gaten in de doos waar hij in kwam geknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |