Oh noes!quote:
Die is allang in NL joh, de updates gaan maar tot het laatste sorteercentrumquote:
July 02, 2012 6:54 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facilityquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
[..]
Die is allang in NL joh, de updates gaan maar tot het laatste sorteercentrum
oh de mijne stond 30 juni al in chicagoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
July 02, 2012 6:54 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facility
Zou kunnen, maar dat moet dan vannacht gebeurd zijn.
quote:June 30, 2012 2:33 am CHICAGO, IL 60666 Processed through USPS Sort Facility
June 29, 2012 Electronic Shipping Info Received
June 29, 2012 7:14 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facility
June 29, 2012 5:19 pm PLAINFIELD, IL 60544 Acceptance
ik heb ook 2 T&T codes gekregen, die andere doet niksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Haha, dan is die van jou sowieso een dag eerder verstuurd denk ik!
uhhh die staat gewoon meteen als ik op de T&T link klik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik zie trouwens alleen de laatste status, waar zie je de eerdere?
Uuh apart!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook 2 T&T codes gekregen, die andere doet niks
Trixquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef Incantrix het volgende:
ChillIk hoef 'm niet.. Ik ben ook nog aan het twijfelen over Black Spotted, gisteren 2 gehaald, 1 voor een ruilmaatje, de ander weet ik niet of ik die wegdoe of zelf hou. Ik vind het geloof ik niet echt mooi, maar als hoarder zijnde ben ik natuurlijk bang dat ik spijt krijg als ik 'm niet hou
Ohai Unf
Meh,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trix![]()
Ik ben trouwens al dik een week megaverkouden met keelpijn en het lijkt alleen maar erger te worden
Unfollow post!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gereageerd op een babyfoto op FB en nu blijf ik notificaties krijgen, halpz
Mensen en babies
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Haha, jah, that's how it worksReageer ook maar gewoon niet op mijn toekomstige aankondiging van geboorte op FB, met half OUD, heel SHJN en dan nog mijn eigen vrienden en familie zit je zo aan de 60 bliepjes in een uur ja
Sletjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank meisjes
Damn you, mannen die je zoenen terwijl ze verkouden zijn![]()
Watisser? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Godver, ik denk dat ik zo mijn nest maar weer inga..
Nee, ik ben gewoon zķ moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadquote:
arme meid, en dat nog 26 wekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zķ moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadEn dan moet ik morgen weer werken, ik weet niet zo goed waar ik de energie vandaan moet halen..
quote:
Ah meissiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zķ moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadEn dan moet ik morgen weer werken, ik weet niet zo goed waar ik de energie vandaan moet halen..
Nouja, het zou dus eigenlijk beter moeten worden na de eerste 3 maanden, maar het wil nog niet. Moet donderdag weer voor controle, ga vragen of ze mijn ijzer na willen kijken. Staalpillen FTWquote:
Oeh, een poetsmevrouw?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
bijna vergeten dat de poets vandaag kennis komt maken, toch maar ff aankleden
Sjiek de friemel hequote:
Groot gelijk! Zou ik me niet voor schamen heurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek de friemel he
Naja, bb is wekelijks zo'n 60 uur van huis en ik zo'n 40, dus na het boodschappen doen, eten koken, de was doen en opruimen blijft er weinig zin meer over voor poetsen![]()
Ohai mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zeg maar panisch de WC in rent met je glorix als er onverwachts bezoek voor je deur staat
Dat hebben wij ook jah, haha! Wij krijgen binnenkort ook poetshulp, maar dat is mijn moeder die ons komt helpen. Wel lastig hoor, wat betaal je dan per uur, als je 'hulp' niet alles kan? Een gewone huishoudster zou bijv. wel stofzuigen en dweilen, maar mijn moeder kan geen trappen stofzuigen en de stofzuiger ook de trap niet optillen, dus die kan alleen beneden stofzuigen. Dweilen kan ze ook niet, bij mijn ouders thuis doet mijn broertje dat. Best lastigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zeg maar panisch de WC in rent met je glorix als er onverwachts bezoek voor je deur staat
+1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
hm, waarom laat je 'r dan helpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook jah, haha! Wij krijgen binnenkort ook poetshulp, maar dat is mijn moeder die ons komt helpen. Wel lastig hoor, wat betaal je dan per uur, als je 'hulp' niet alles kan? Een gewone huishoudster zou bijv. wel stofzuigen en dweilen, maar mijn moeder kan geen trappen stofzuigen en de stofzuiger ook de trap niet optillen, dus die kan alleen beneden stofzuigen. Dweilen kan ze ook niet, bij mijn ouders thuis doet mijn broertje dat. Best lastig
Ze is haar baan kwijt dus zeeën van tijd en ze wil ons graag helpen. En wij kunnen ook wel wat hulp gebruiken, sinds mijn bekken alweer kut is en mijn lief in zijn eentje niet het hele huishouden voor elkaar krijgt. Als zij beneden bij kan houden, de badkamer en bijv. de was kan mijn lief dweilen en de bovenste verdiepingen stofzuigen. Is nu het plan.quote:
mijn huis was zo spic en span zaterdagochtend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben het stadium van schoonmaken als er bezoek komt allang voorbij.
Ik probeer het wel altijd, maar zelden succesvol
Ok, dat klinkt als een redelijke ravagequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn huis was zo spic en span zaterdagochtend.
Nu zitten er chipsvlekken in de vloer, bessenjenevervlekken in de tafel en zwarte teerachtige vlekken in de bank!!!
ja, dat is toch niet zo heel gek joh, dat is toch wel iemand die je je hele leven al kent en of je er nou veel mee hebt of niet, het blijft toch een raar idee dat ze ineens weg zijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, kreeg vanmorgen te horen dat mijn peettante overleden is. Zij was een zus van mijn moeder en eigenlijk had ik helemaal niks met haar. Ik heb haar sinds de uitvaart van mijn moeder 2 jaar geleden ook niet meer gezien. Wij zijn al vertrokken op vakantie voordat de uitvaart is, dus daar kan ik sowieso niet naartoe. Ik wil er ook helemaal niet mijn vakantie voor verzetten of zo. Maar toch heb ik al wel de hele ochtend een onbestemd gevoel. Terwijl ik dus eigenlijk zo goed als nooit contact heb gehad..
Zoals prullenbakkenquote:
Bij mij is het meestal een last minute stofzuiger (want 2 katten in huis) en inderdaad de glorix. En ff een doek over het fornuisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben het stadium van schoonmaken als er bezoek komt allang voorbij.
Ik probeer het wel altijd, maar zelden succesvol
+1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is toch niet zo heel gek joh, dat is toch wel iemand die je je hele leven al kent en of je er nou veel mee hebt of niet, het blijft toch een raar idee dat ze ineens weg zijn!
tuurlijk wel, de tafel met schuurpapier, de bank met hagesan en de vloer door het zo lang mogelijk te negeren, dan gaat het misschien wel wegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt als een redelijke ravageOok nog iets van te fixen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, de tafel met schuurpapier, de bank met hagesan en de vloer door het zo lang mogelijk te negeren, dan gaat het misschien wel weg
ik heb deksels op mijn fornuisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal een last minute stofzuiger (want 2 katten in huis) en inderdaad de glorix. En ff een doek over het fornuis
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef Incantrix het volgende:
MC, bwuh, toch wel logisch denk ik? Had ik ook met mijn oma van vaderskant, dat doet je toch iets..
SQ, verjaardagen en meets ja, vandaar dat ik niet geboend had.
Tevens: hoera voor katten die tegenwoordig naar buiten mogen, die zeiken nu niet meer de hele dag om eten!
Nu zeiken ze de hele dag om naar buiten mogen ja![]()
Trollkatters FTW jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar.
MAUW MAUW MAUW MAUW MAUW
*kat naar buiten*
1 uur later
MAUW MAUW MAUW MAUW MAUW
*kat naar binnen*
Kat eet 7 brokken
MAUW MAUW MAUW MAUW MAUW
*kat weer naar buiten*
Yupquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trix is voor jou trapklimmen ook zo'n crime? Ik mis mijn flat nu echt
Waarom niet? Wij gaan dat wel doen, alleen moeten nog even sparen, want dan willen we er 1 die op chip gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
mja en een kattenluik is geen optie helaas, maar ik zou best willen dat Noortje kon leren zelf de deur open en dicht te maken
Mijn pa heeft thuis een kat die de hordeur zelf open kon makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
mja en een kattenluik is geen optie helaas, maar ik zou best willen dat Noortje kon leren zelf de deur open en dicht te maken
1. Andere katten uit de buurt. Allez, kun je verhelpen met een chip, maar:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij gaan dat wel doen, alleen moeten nog even sparen, want dan willen we er 1 die op chip gaat.
Wij woonden op de eerste met lift en daarna begane grondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
YupIk de mijne overigens niet, maar we woonden dan ook 2 hoog zonder lift.. Na de XX weken zwangerschap kwam ik mijn huis niet meer uit
ja dat had ik in mijn appartement ook, maar dat weer dichtmaken was idd een issue.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn pa heeft thuis een kat die de hordeur zelf open kon makenEn als ie em hard genoeg openzwaaide, viel ie ook vanzelf weer dicht
![]()
Maar dat was 's avonds nie zo handig als je de beesten binnen wilde houden, dus moest er steeds iets zwaars voorgezet worden om hem dicht te houden. En als ie de deur open maakte en ie niet dicht zwaaide, moest je alsnog overeind want anders zat de kamer in no time vol met vliegen en muggen
dit, dat, allesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou ook geen kattenluik hoeven hoor![]()
Onze ene kat wordt panisch van halsbandjes, tuigjes en zo dus een chip gaat em niet worden en de andere kat mag nooit naar buiten vanwege allerlei allergieën. Plus dat ik een luik in de deur ook gewoon zonde van de deur vind
Onze pers-afstammelingen snapten dat ook niet/waren te lui om de deur open te doen. Dus het vuilnisbakkie moest de deur open zwaaien en de 2 witten liepen erachteraan naar buitenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat had ik in mijn appartement ook, maar dat weer dichtmaken was idd een issue.
Al kunnen mijn britten niet door deuren die op een kier staan, daar zijn ze te dom voor![]()
Oohh, jah, er zijn ook luikjes die op de onderhuidse chip werken, die willen wij dus. Geen halsbandjes bij te pasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Andere katten uit de buurt. Allez, kun je verhelpen met een chip, maar:
2. mijn katten weten zich nog uit de strakste halsband te wurmen
3. ik heb dusdanig veel deuren dat ik dan minstens drie luiken moet fixen voor de pousse naar buiten kan
4. Eny is te dom om buiten te mogen spelen zonder toezicht
5. Het is nog maar de vraag of ze het gaan snappen, de pousse van de buren snapt haar kattenluik ook niet namelijk, maar ondertussen heb je wel een gat in je 80 jaar oude deur.
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Onze pers-afstammelingen snapten dat ook niet/waren te lui om de deur open te doen. Dus het vuilnisbakkie moest de deur open zwaaien en de 2 witten liepen erachteraan naar buiten
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oohh, jah, er zijn ook luikjes die op de onderhuidse chip werken, die willen wij dus. Geen halsbandjes bij te pasTipje van vrienden die zo'n ding met een halsbandje hadden en er toen achterkwamen dat er zeker 5 buurpoussen waren die datzelfde luikje ook hadden
![]()
En van de onze weten we al dat ze kattenluikjes snappen, we hebben in de woonkamer en onze slaapkamer gewone luikjes, want dan kunnen ze tenminste ontsnappen aan Stef als de deur dicht is
Who needs brains if you look goodquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar
Mijn britten blijven maar met hun kop tegen de kier butsen. Noortje snapt dat je even met je poot moet hengelen om de deur verder open te krijgen.
Raskatten
Wij hebben nu een tuigje voor de allergieën kat, binnenkort eens uitproberen want dan zou de achterdeur weer open kunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou willen dat mijn kat überhaupt naar buiten kon.
Vooral het huis zomers afgesloten houden zodat ze binnen blijft vind ik mega-irritant
Precies!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Who needs brains if you look good
Horren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou willen dat mijn kat überhaupt naar buiten kon.
Vooral het huis zomers afgesloten houden zodat ze binnen blijft vind ik mega-irritant
Oh dat is wel hendig!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Incantrix het volgende:
http://www.zooplus.nl/sho(...)WQ_bACFcSCDgodTBML3g
Deze programmeer je dus op het chipnummer van je kat en dan kan hij in en uit
Dat had wel gescheeld jahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij woonden op de eerste met lift en daarna begane grond.
Wij hebben een lillek eighties-huis, dus dan maakt het sowieso niet uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat is wel hendig!
Dan zou ik het luikje boven maken bij het dakterras, die deur is toch al lelijk
Ik heb een tuigje voor Miep en dat accepteert ze wel, maar ik moet er dan bijblijven, want ze heeft zichzelf zo in de knoopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben nu een tuigje voor de allergieën kat, binnenkort eens uitproberen want dan zou de achterdeur weer open kunnen![]()
En anders een hordeur proberen misschien en hopen dat ie te stom is om hem open te krijgen![]()
En anders blij zijn dat we ramen open kunnen doen. Op een kiertje dan he, de ene heeft door dat als ie zich bovenop het kiepraam nestelt en een beetje pers, hij er best doorheen kan
mja, ik heb wel 85 ekkies over om van dat gemauw af te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij hebben een lillek eighties-huis, dus dan maakt het sowieso niet uit
En u ziet wel waarom we er even voor moeten sparen ja
schrikdraad om je schutting!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een tuigje voor Miep en dat accepteert ze wel, maar ik moet er dan bijblijven, want ze heeft zichzelf zo in de knoop.
Hordeur vind ik spannend, want als de hond een duif ziet moet hij er natuurlijk doorheen en dan vrees ik dat hij ook gewoon gaat, dag hordeur.
De ramen staan hier ook permanent op een kier, maar als ik de tuindeur open wil doen gaat Miep in de woonkamer met een touwtje om de deur dicht te houden, omdat ze die nog wel eens open heeft gekregen
Zou wel zo'n net over de hele tuin willen, zodat ze gewoon in de tuin blijft. Maar duur en ik vermoed dat het hier soberso niet mogelijk is.
Weshalve wij ook voor een dergelijk luik gaan, zijn we wel klaar met het gezeurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik heb wel 85 ekkies over om van dat gemauw af te zijn
Schrikdraad hebben wij in een oude tuin geprobeerd (we woonden in een buurt waar mensen nog gebakken spons neerleggen tegen katten-overlast) maar daar klommen ze gewoon heel handig omheenquote:
ja, het zijn natuurlijk wel poussen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schrikdraad hebben wij in een oude tuin geprobeerd (we woonden in een buurt waar mensen nog gebakken spons neerleggen tegen katten-overlast) maar daar klommen ze gewoon heel handig omheen
nee want die posten hier nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef Incantrix het volgende:
(nu komt vast de hele F&F-clan me vertellen wat een dierenbeul ik ben)
Dan wil ik niet weten wat ze met mij en bb doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar anders had ik nu al wel een angry mob met fakkels en hooivorken aan de deur gehad
Ik heb een hegquote:
Jullie binden ook heliumballonnen aan staarten toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat ze met mij en bb doen![]()
Lastig hoor, poussenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een heg![]()
En mijn huis ligt verhoogt, ik kom buiten via een verhoging en heb dan 4 traptreden. Dat maakt een schutting ingewikkeld. Tussen de buren en mij zit nu een lage heg, dus daar kan ook niks.
Ik heb nog wel zo'n onzichtbare afscheiding overwogen, met een bandje en dat ze dan zo een schok krijgen als ze te dichtbij komen.
Maar Miep zit aan de ondergrens voor het minimum gewicht voor zo'n systeem, dus dat durf ik niet aan. Straks heb ik geroosterde kat
ja, en we jonassen, we plakken er tape op, soms huishoudfolie om de romp, magneetjes om de vacht klemmen, petjes op, etc etcquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jullie binden ook heliumballonnen aan staarten toch?
Volgens mij zit daar een grote beweging die vind dat je je kat in je tuin moet houden, want overlastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:02 schreef Incantrix het volgende:
(nu komt vast de hele F&F-clan me vertellen wat een dierenbeul ik ben)
BEL EINZ EINZ ZWEI! DIERENMISHANDELING!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en we jonassen, we plakken er tape op, soms huishoudfolie om de romp, magneetjes om de vacht klemmen, petjes op, etc etc
mijn pousse komt zelden buiten de tuin, zo handig! Ze kan het wel maar ze doet het niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een grote beweging die vind dat je je kat in je tuin moet houden, want overlast![]()
(bij voorkeur moet je natuurlijk wel een tuin van honderd miljoen vierkante meter hebben)
da's gewoon lollerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEL EINZ EINZ ZWEI! DIERENMISHANDELING!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en we jonassen, we plakken er tape op, soms huishoudfolie om de romp, magneetjes om de vacht klemmen, petjes op, etc etc
Als Miep dat nou ook zou doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn pousse komt zelden buiten de tuin, zo handig! Ze kan het wel maar ze doet het niet!
Eerst wel toen ze wat jonger was, maar ik denk dat ze haar wilde haren kwijt is
Tegels in je eigen stuk tuin hebben waardoor ie in de gemeenschappelijke tuin gaat kakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Een blafboef in de tuin hebben die alle katten wegjaagt![]()
Ja maar je gaat toch niet je eigen tuin bevuilenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat heeft een tuin van 2000m2 tot zijn beschikking en toch kakt tie altijd nét aan de andere kant van de schutting van de buren
Niet te sturen die beesten
Blijkbaar niet inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet je eigen tuin bevuilen
Picquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben te bruin geworden op mijn borst. Hetziet er niet uit![]()
Goede-nog-net-morgen!
Te bruin?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben te bruin geworden op mijn borst. Hetziet er niet uit![]()
Goede-nog-net-morgen!
Maybe laterquote:
Ja, ik vind van wel in ieder geval, en het is zo'n te bruine vlek op mijn borst en dan verder weer witquote:
Stond die niet gewoon geplandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Lin heeft gewoon een blogpost zitten maken op de meet
Ze leert al echt te denken zoals Masja
Neen, ze heeft hem gisteren geplaatst, maar foto's gebruikt die ze tijdens de meet heeft gemaaktquote:
Aan de hand van iphone-foto's van een boekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef megamandy het volgende:
En vertellen hoe je op een uitnodiging moet reageren
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan de hand van iphone-foto's van een boek
Ik wil het nie weten nie! Gister na het werk ook nog een zakje chips meegenomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe een alternatieve slanke lunch met avocado en surimi
Ik was dus op de weegschaal geweest
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe een alternatieve slanke lunch met avocado en surimi
Ik was dus op de weegschaal geweest
Owjah !!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
86... plus 2,5
Maar ik moet ook ongesteld worden volgens lindy
ik schommel sowieso als een kermisattractie, echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah !!Hopelijk scheelt het; want is toch een pijnlijk veul
![]()
die gore blauwe ellende?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb mn ijsjes niet eens gegeten bedenk ik me nu
Ja en die met spekkies ofzoquote:
Nahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog vier van die krengen in de vriezer, zal ik ze opsturen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Kuuut.. nu heb ik weer zin in die tzatziki
de spekkiesijsjes waren nog wel te hachelen, die zijn op!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en die met spekkies ofzoNiet te vreten begrijp ik?
Waar smaakte die blauwe naar dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de spekkiesijsjes waren nog wel te hachelen, die zijn op!
volgens Lindy naar versterkte suikerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar smaakte die blauwe naar dan?
Zonder open te klikken heb ik em verwijderdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
KUT steve madden sale
I SHALL BUY NO SHOES
Gadverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens Lindy naar versterkte suiker
Vooral die laatste plek overkomt mij vaakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
vaak liggen ze op de meest voor de hand liggende plek / onder een kledingstuk / in je rechterhand
Ja ik heb alle borden wat op tafel staat al opgepakt, de deken op de bank etc, enige makkelijke optie die over blijft is onder de katquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
vaak liggen ze op de meest voor de hand liggende plek / onder een kledingstuk / in je rechterhand
Lekker met dit weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Echt, verkoudheid, be gone. Ik begin het heel erg zat te worden dat ik mijn neus snuit en nog geen 3 seconden later weer een neus vol snot heb.
Oh dat is ook echt heel irritant jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker met dit weerik heb steeds keelpijn van de airco op het werk, en dan ben ik er 1 dag van af en dan moet ik weer werken
Ik ook niet, ik zit hier in mn eentje op de afdeling want er is 'gezamenlijk werkoverleg' over hoe het de afgelopen weken hier is gegaan en ik hoor er niet meer bijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef Mss het volgende:
Teen Mom kijken: chick vraagt aan een negert wat zijn favoriete eten is. Hij zegt kip![]()
![]()
SHHHHSHSHSHSHHSHHSHSHHHHHHquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
+1...
Om 3 uur taart en dan werk be gone
Like duh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef Mss het volgende:
Teen Mom kijken: chick vraagt aan een negert wat zijn favoriete eten is. Hij zegt kip![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
amai priem, huwlijk is toch geen woord!
zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH DAN KAN JIJ MOOI DE TELEFOON OPNEMEN ALS WIJ MET ZN ALLEN IN GESPREK ZIJN
Watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai,
ik heb vliegles gekregen van de hont.
Needless to say: I failedM'n fiets ook trouwens
![]()
En nu heb ik pijn![]()
so much emo
?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai,
![]()
En nu heb ik pijn![]()
so much emo
Ging ie achter een hond?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai,
![]()
En nu heb ik pijn![]()
so much emo
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WatJe bent van je fiets gevallen door Wim?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik fietste een vrij rond bruggetje op en stond net op het hoogste punt, dus dan sta je bijna stil. Toen hoorde Cody een geluid achter me en schoot hij ineens vooruit. Maar omdat ik bijna stil stond kon ik geen tegengewicht geven en trok hij mij dus mee.
En aangezien het op een bruggetje was liep de grond af en kon ik ook geen grip krijgen, dus toen viel de fiets om en ik ernaast. Gelukkig wel grotendeels op het gras naast het asfalt, dus de schaafwonden vallen mee. Maar m'n schouder doet nu wel zeer.
Faalhont en faal-ik
En thxquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oh en Priem, wat een geweldige foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen andere hont, dat heeft hij bij m'n vader wel eens geflikt. Maar daar ben ik altijd erg alert op en zolang ik rij kan ik prima evenwicht houden en hem meetrekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ging ie achter een hond?Ik heb het ook gehad... en samson heeft nochtans heul niet veel macht; maar ik lette niet op en bam
Ik moest zelf ook lachen, volgens mij deed ik een live emoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet mogen lachen; maar ik kan het niet helpen
![]()
![]()
Ik bedoel: D'awwwww![]()
krachtsterretjes endezulks
Jammer dat er geen vilmpje van is, het klinkt hilarischquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik fietste een vrij rond bruggetje op en stond net op het hoogste punt, dus dan sta je bijna stil. Toen hoorde Cody een geluid achter me en schoot hij ineens vooruit. Maar omdat ik bijna stil stond kon ik geen tegengewicht geven en trok hij mij dus mee.
En aangezien het op een bruggetje was liep de grond af en kon ik ook geen grip krijgen, dus toen viel de fiets om en ik ernaast. Gelukkig wel grotendeels op het gras naast het asfalt, dus de schaafwonden vallen mee. Maar m'n schouder doet nu wel zeer.
Faalhont en faal-ik
[..]![]()
Faalhont en faal-ik
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vilmpje van is, het klinkt hilarisch
[..]![]()
Faalhont en faal-ik
Ik weet zeker dat ik ooit nog een mooie matigen karma-val ga makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Diegene die er daarna naast stond van "eh, wat doe je?" lachte niet, ik wel.
Ik heb nooit eens mooien dramatische ongelukken, ik heb alleen maar faalacties
Of met heel veel bloed ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik ooit nog een mooie matigen karma-val ga makendus hoop dat ik dan meteen bewusteloos val, zodat niemand lacht
jaaa... samson kwam ook al kwispelend naar mij terug en ging me likken want hij wist niet goed hoe hij moest reageren verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen andere hont, dat heeft hij bij m'n vader wel eens geflikt. Maar daar ben ik altijd erg alert op en zolang ik rij kan ik prima evenwicht houden en hem meetrekken.
[..]
Ik moest zelf ook lachen, volgens mij deed ik een live emo.
Het leuke is dat als ik hem gewoon had losgelaten, er niks aan de hand was geweest en op die plek kon dat ook prima, maar dat kwam natuurlijk niet bij me op.
Hij schrok wel, want daarna kwam er een andere hont langs en hij keek niet eens, was alleen maar bezig met "dafuq did I do?"
Had je geen tijd met de poets afgesproken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, heel de dag geen calls behalve om twee uur, belt de poets om 4 voor 2 aan
HOUDT HAAR SALARIS IN!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, heel de dag geen calls behalve om twee uur, belt de poets om 4 voor 2 aan
ze zou van te voren bellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had je geen tijd met de poets afgesproken?
mjaquote:
Kwam je poets kennismaken of schoonmaken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mjanu heb ik teleurgestelde collega's en een teleurgestelde poets wegens aandachtstekort
Goeden timing welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kennis maken. Ze had een half uur en de call duurt een half uur
oeeh nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan het ook niet helpen op deze manier, mwehehehemaar maandag komt ze poetsen
Handigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kennis maken. Ze had een half uur en de call duurt een half uur
Verkansiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
meeh ik moet de koffer pakken (want vakantie) maar ik heb geen zin
Joah! alleen die koffer kijkt me nu zo aan vanuit de slaapkamerquote:
Ja, die van mij moet ook nogquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Joah! alleen die koffer kijkt me nu zo aan vanuit de slaapkamer
Waar gaan jullie heen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die van mij moet ook nog
Oee lekker zeg, wij gaan naar Brugge vanavond en dan morgen naar Luxemburgquote:
Jay! voor wat voor functie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Mss het volgende:
OEH, misschien heb ik van de week een sollicitatie.
Hoop dat je het krijgt!quote:
It was meeeeeeequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Damn, SQ enabled zelfs met terugwerkende kracht
JIj ook, damn you womanquote:
Ze hebben ook toffe jurkjes.. en topjes..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon reageren op ouwe berichten zodat die weer bovenaan komenEn shoes... want shoes...
![]()
![]()
Die was zķ mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
De mooiste val heb ik trouwens op de foute party samen met Spees mogen aanschouwenDat is echt het enige waarbij ik mijn lachen dus NOOIT kan inhouden, als iemand valt
![]()
![]()
Ja vanavondquote:
Ja echt hequote:
Waar ga jij heen IJs?quote:
Helsinki.quote:
Ik ben erin getraind, ik zie ook genoeg mensen omkiepen op m'n werk, maar dan mag ik ook niet lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echt hemaar jij wist je lach nog goed in te houden
ik keek spees aan en toen was het einde zoek
!
Thanks Trixquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
Fijne vakantie dan, allemaal
Morgen is mijn eerste werkdag weer
Weet ik meteen welke lak ik opsmeer.quote:
Ik twijfel nog of ik überhaupt ga lakken, of dat ik alleen een kuurtje in m'n tas mik. Toch bescherming, maar geen gebladder en gedoe met remover meeslepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
zal ik nou wel of geen nagellak meenemen op vakantie
Ja dat dus! maar ik heb zaterdag en zondag wel feestjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik überhaupt ga lakken, of dat ik alleen een kuurtje in m'n tas mik. Toch bescherming, maar geen gebladder en gedoe met remover meeslepen.
Het gaat wel goed hoor, ben alleen zo baggermoe op het moment.. Vandaag ijzerpillen gekocht, hoop dat dat wat gaat doen. En overgeven, elke dag wel, maarja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Thanks Trix
a bah zeg! hoe gaat het nu verder met je?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, ben alleen zo baggermoe op het moment.. Vandaag ijzerpillen gekocht, hoop dat dat wat gaat doen. En overgeven, elke dag wel, maarja.
Ik had 2 kleurtjes bij me, ik weet ook niet wat je evt nog van plan bent te kopen daro?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dus! maar ik heb zaterdag en zondag wel feestjes
Hopen dat de ijzerpillen helpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor, ben alleen zo baggermoe op het moment.. Vandaag ijzerpillen gekocht, hoop dat dat wat gaat doen. En overgeven, elke dag wel, maarja.
Mhmm niet zoveel want beetje blut enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had 2 kleurtjes bij me, ik weet ook niet wat je evt nog van plan bent te kopen daro?
Jawel hoor, denk dat ik zonder die medicijnen allang in het ziekenhuis had gelegen aan het infuusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]dat is minder helpen de medicijnen die je gekregen hebt niet mee?
Hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel hoor, denk dat ik zonder die medicijnen allang in het ziekenhuis had gelegen aan het infuusHet blijft alleen wel aanwezig. Hoop dat het nog wegtrekt.
Zeker, bloedarmoede zou ook wel mijn wegtrekkers en hoofdpijn verklaren, dus dan zou ik met die pillen een eind zijnquote:
Thnxquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor jehoeveel maanden ben je nu?
Klink logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker, bloedarmoede zou ook wel mijn wegtrekkers en hoofdpijn verklaren, dus dan zou ik met die pillen een eind zijn
Swarte, dan misschien gewoon een paar meenemen? Vlieg je of rij je?
We gaan rijden, dus geen gedoe met zip lock's enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker, bloedarmoede zou ook wel mijn wegtrekkers en hoofdpijn verklaren, dus dan zou ik met die pillen een eind zijn
Swarte, dan misschien gewoon een paar meenemen? Vlieg je of rij je?
gaat de goede kant op dus! wat een rare gedachte ineens of niet, lijkt mij zwaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx3 en een beetje
Aanstaande zaterdag heb ik Gabriël ingehaald qua termijn.
Morgen, vlieg rond 14 uur.quote:
Toen ik het me bedacht gisteren snapte ik ook echt niet dat dat niet eerder in me opgekomen wasquote:
De tiende.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug
Finland toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |