Oh noes!quote:
Die is allang in NL joh, de updates gaan maar tot het laatste sorteercentrumquote:
July 02, 2012 6:54 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facilityquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
[..]
Die is allang in NL joh, de updates gaan maar tot het laatste sorteercentrum
oh de mijne stond 30 juni al in chicagoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
July 02, 2012 6:54 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facility
Zou kunnen, maar dat moet dan vannacht gebeurd zijn.
quote:June 30, 2012 2:33 am CHICAGO, IL 60666 Processed through USPS Sort Facility
June 29, 2012 Electronic Shipping Info Received
June 29, 2012 7:14 pm PLAINFIELD, IL 60544 Dispatched to Sort Facility
June 29, 2012 5:19 pm PLAINFIELD, IL 60544 Acceptance
ik heb ook 2 T&T codes gekregen, die andere doet niksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Haha, dan is die van jou sowieso een dag eerder verstuurd denk ik!
uhhh die staat gewoon meteen als ik op de T&T link klik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik zie trouwens alleen de laatste status, waar zie je de eerdere?
Uuh apart!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook 2 T&T codes gekregen, die andere doet niks
Trixquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef Incantrix het volgende:
ChillIk hoef 'm niet.. Ik ben ook nog aan het twijfelen over Black Spotted, gisteren 2 gehaald, 1 voor een ruilmaatje, de ander weet ik niet of ik die wegdoe of zelf hou. Ik vind het geloof ik niet echt mooi, maar als hoarder zijnde ben ik natuurlijk bang dat ik spijt krijg als ik 'm niet hou
Ohai Unf
Meh,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trix![]()
Ik ben trouwens al dik een week megaverkouden met keelpijn en het lijkt alleen maar erger te worden
Unfollow post!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gereageerd op een babyfoto op FB en nu blijf ik notificaties krijgen, halpz
Mensen en babies
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Haha, jah, that's how it worksReageer ook maar gewoon niet op mijn toekomstige aankondiging van geboorte op FB, met half OUD, heel SHJN en dan nog mijn eigen vrienden en familie zit je zo aan de 60 bliepjes in een uur ja
Sletjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank meisjes
Damn you, mannen die je zoenen terwijl ze verkouden zijn![]()
Watisser? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Godver, ik denk dat ik zo mijn nest maar weer inga..
Nee, ik ben gewoon zó moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadquote:
arme meid, en dat nog 26 wekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zó moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadEn dan moet ik morgen weer werken, ik weet niet zo goed waar ik de energie vandaan moet halen..
quote:
Ah meissiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zó moe de hele tijd, ik word er helemaal naar van.. Ik voel me als toen ik pfeiffer hadEn dan moet ik morgen weer werken, ik weet niet zo goed waar ik de energie vandaan moet halen..
Nouja, het zou dus eigenlijk beter moeten worden na de eerste 3 maanden, maar het wil nog niet. Moet donderdag weer voor controle, ga vragen of ze mijn ijzer na willen kijken. Staalpillen FTWquote:
Oeh, een poetsmevrouw?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
bijna vergeten dat de poets vandaag kennis komt maken, toch maar ff aankleden
Sjiek de friemel hequote:
Groot gelijk! Zou ik me niet voor schamen heurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek de friemel he
Naja, bb is wekelijks zo'n 60 uur van huis en ik zo'n 40, dus na het boodschappen doen, eten koken, de was doen en opruimen blijft er weinig zin meer over voor poetsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |