Ja, ik heb nog 3 nieuwe. Ik liet hem vanmorgen flikkeren in water en ging toen zijn brokken scheppenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Wat is Boeboe zijn voerafmeetbakje smerig.
Ik kan me vergissen, maar uit de flarden die ik heb meegekregen heb ik de indruk dat de gemeente zo coulant mogelijk geweest is. De gemeente heeft te maken met diverse belanghebben en je kan gewoon niet het belang van één partij voorop stellen, hoe graag je dat misschien ook wil als mens...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.
edit : Ze zijn bezig, EINDELIJK. En ik snap heus dat die som ge-ind moet worden, maar doe dat dan desnoods als ze over zijn.
Echt? 1.5 vond ik dichter in de buurt komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Q liegt ook, ze is 2,5 jaar geleden geweest, als het geen 3 jaar is
Maar echt antwoorden op de vragen doet ze niet...
Het erfenishuis. Maar ik zit al weer in de penquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nu in de executieverkoop gaat? Het erfenis-huis? Of het nieuwe pand (dat zal toch wel niet?)...
maar:quote:Die dwangsom, bedraagt een kleine 100.000 euro las ik, correct? Wanneer
gaat die dwangsom worden ge-ind? Is dat bekend?
quote:1. hoe hoog is de dwangsom?
2. wanneer wordt hij geind?
niet zo dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraag:
Wat is er precies overeengekomen met de gemeente met betrekking tot de dwangsom? Is afgesproken dat de dwangsom niet zou worden geind wanneer aan bepaalde voorwaarden zou worden voldaan? Wat waren deze voorwaarden? Staan deze voorwaarden op schrift? Heeft u zich aan deze voorwaarden gehouden?
5-in-1
Checkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraag:
Wat is er precies overeengekomen met de gemeente met betrekking tot de dwangsom? Is afgesproken dat de dwangsom niet zou worden geind wanneer aan bepaalde voorwaarden zou worden voldaan? Wat waren deze voorwaarden? Staan deze voorwaarden op schrift? Heeft u zich aan deze voorwaarden gehouden?
5-in-1
Ja, of ze doen gewoon begrijpend lezen? Of ben ik te simpel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef tombolafan het volgende:
Je moet iets helderdere vragen stellen denk ikdus niet
[..]
maar:
[..]
Je kan ook gewoon cijfertjes voor de vragen zetten idd. Dus dan:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of ze doen gewoon begrijpend lezen? Of ben ik te simpel?
Ja, dat kunnen ze dus kennelijk niet popje, dus als je antwoorden wil moet je je vragen op hun niveau stellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of ze doen gewoon begrijpend lezen? Of ben ik te simpel?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Qwea het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Toch nog een paar aanvullende vragen ;
1: Binnen welk termijn vind een eventuele executieverkoop plaats?
2: De erfenis gaat in een eventuele executieverkoop, neem ik aan?
3: Is het huis een ton waard of blijft DTH een restschuld houden?
4: Wat is DTH precies overeengekomen met de gemeente met betrekking tot de dwangsom?
5: Waren voorwaarden waar DTH aan zou moeten voldoen mbt het uitstellen van de dwangsom?
6: Indien DTH aan voorwaarden moest voldoen, heeft DTH zich aan deze eventuele voorwaarden gehouden?
7: Staan deze eventuele voorwaarden op schrift?
Tevens heb ik telefonisch contact gehad met de gemeente Laarbeek ;
Volgens de gemeente Laarbeek zal het welzijn van dieren voorop staan en is het niet de bedoeling om DTH "kapot" te maken. Volgens de gemeente Laarbeek is de dwangsom onherroepelijk verklaard en is nooit afgesproken dat het niet ge-ind zou worden. Volgens de gemeente Laarbeek is er enkel mee gewacht. De dwangsom zal volgens de gemeente Laarbeek niet vandaag worden ge-ind, maar daar zullen waarschijnlijk enkele weken overheen gaan, o.a vanwege de juridische procedure die erbij komt kijken.
Kunt u zich in deze reactie van de gemeente vinden?
wtfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Qwea het volgende:
!!!
In reactie op Elies en mijn post op FB dat mailen geen zin heeft en ze beter met een plan kunnen komen : Dat heeft wel zin, heeft in het verleden al vele malen gehopen![]()
Ja was niet DTH zelf hoor. Donateur van zequote:
Ho stop, maar dat komt niet van Dierenthuis af; dat komt gewoon bij een passant vandaan!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Qwea het volgende:
!!!
In reactie op Elies en mijn post op FB dat mailen geen zin heeft en ze beter met een plan kunnen komen : Dat heeft wel zin, heeft in het verleden al vele malen gehopen![]()
Stel je voor, jij bent wethouder. En je krijgt 30+ mailtjes per dag. Van/over DTH. Dan ga je toch op een gegeven moment een regel aanmaken zo van : If message contains in subject, header or body "dierenthuis" then delete.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou dan nog eerder de lokale politieke partijen mailen dan wethouder en burgemeester....
Spuitje 11quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho stop, maar dat komt niet van Dierenthuis af; dat komt gewoon bij een passant vandaan!
Edit: wat Q zegt dus
Het idee om te mailen komt idd bij dth vandaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Het idee om te mailen komt wel van DTH vandaan toch? Of is de facebookpagina niet van DTH zelf?
Ik kan je uit ervaring van zeer dichtbij melden dat wethouders dat zeker niet doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stel je voor, jij bent wethouder. En je krijgt 30+ mailtjes per dag. Van/over DTH. Dan ga je toch op een gegeven moment een regel aanmaken zo van : If message contains in subject, header or body "dierenthuis" then delete.Zou ik iig wel doen
Niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring van zeer dichtbij melden dat wethouders dat zeker niet doen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je 'zomaar' je zin krijgt door tig keer te mailen. Ik ken de standpunten van de lokale politieke partijen niet, misschien zijn die er wel helemaal klaar mee, maar zo niet, dan valt daar wellicht wat te halen.
Nee niet per se de wethouder zelf, maar de secretaresse wel. Mails van burgers worden gewoon ontvangen en belanden niet ongelezen in de prullenbak, voor je het weet heb je een relquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet?Ik zou het wel doen
Dus die wethouders lezen echt de mailtjes?
![]()
Waarom niet? Er staan toch geen privacy gevoelige dingen in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet niet of het heel netjes is de emailwisseling letterlijk te posten #watjezijnsuckt
Kweenie. De antwoorden kunnen wel komen van een goedbedoelende vrijwilliger die het naadje van de kous ook niet helemaal weet. Weet je veel; misschien zegt hij of zij iets wel net een beetje verkeerd of onhandig (zou niet weten wat, want ik ken de zaak verder niet en heb er 0 verstand van) en krijgen ze straks daarom weer van iemand de knuppel in hun nekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Qwea het volgende:
Waarom niet? Er staan toch geen privacy gevoelige dingen in?
Kweeniequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoals ik het lees zijn er wel degelijk voorwaarden gesteld aan het niet-innen van de dwangsom - wellicht niet in overleg, maar toch, voorwaarden- waar ze zich niet aan hebben gehouden. De opnamestop is pas sinds heeeeeeeeel kort, toch?
Een beetje wel. Maar ik vraag me ook een beetje af wat je verder nog voor opties hebt; die datum van 1 augustus staat, maar je kan met de beste wil van de wereld toch niet verzinnen waar ze in de tussentijd dan naartoe moeten met al die dierenquote:Ik vind dat DTH best in de slachtofferrol zit
Nee misschien niet, maar het geeft wel wat duidelijkheid en antwoorden opvragen die ik ook heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet niet of het heel netjes is de emailwisseling letterlijk te posten #watjezijnsuckt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |