Beter. Althans, met zijn aars. Denk ik. Ruik het minder. Hij zit nog onder de korsten. Moet Donderdag of Vrijdag weer heen met hem.quote:
Wat een kl***situatie voor ze. Die stomme gemeente ook, waarom wachten ze niet gewoon die paar maandenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef ElisaB het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)uwsbrief_2012_09.pdf
Hier ook maar even: hoe moeilijk kan het zijn om met z'n alleen die ton bij elkaar te schrapen?
Zo ik het lees, is het op, over en uit als die ton vandaag niet opgebracht wordt (want dat hebben ze nodig om de bouw in de vakantie te kunnen voortzetten).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat een kl***situatie voor ze. Die stomme gemeente ook, waarom wachten ze niet gewoon die paar maandenBinnenkort hebben ze hun zin en is DT weg, waarom dan nu nog even "lekker DT-tje pesten"? Want daar lijkt het toch wel heel sterk op
Nou, ik kan best dingen, en ik wil ook best een actie opzetten, maar fucking vandaag 100.000 euro ophalen???quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ik het lees, is het op, over en uit als die ton vandaag niet opgebracht wordt (want dat hebben ze nodig om de bouw in de vakantie te kunnen voortzetten).
Dus óf er moet geld komen om de bouw verder te helpen, óf er moet geld komen om de dwangsom af te dekken.
Misschien een standaard mail opzetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef Qwea het volgende:
Dierenthuis Op dit moment is het belangrijkste om de gemeente Laarbeek plat te mailen, dus stuur zoveel mogelijk mails naar de burgemeester en de verantwoordelijke wethouder. De mailadressen zijn hans.ubachs@laarbeek.nl en frans.v.zeeland@laarbeek.nl
Aldus de FB van DTH
Ja nou, dat lijkt me weinig zin hebben eigenlijk... Die mensen zullen op een gegeven moment ook gewoon zoiets hebben van "weer een mail --> delete" vrees ik...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:01 schreef Qwea het volgende:
Dierenthuis Op dit moment is het belangrijkste om de gemeente Laarbeek plat te mailen, dus stuur zoveel mogelijk mails naar de burgemeester en de verantwoordelijke wethouder. De mailadressen zijn hans.ubachs@laarbeek.nl en frans.v.zeeland@laarbeek.nl
Aldus de FB van DTH
Dat dacht ik ook al, schiet je niks mee op ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja nou, dat lijkt me weinig zin hebben eigenlijk... Die mensen zullen op een gegeven moment ook gewoon zoiets hebben van "weer een mail --> delete" vrees ik...
Mja, dat zou ik ook hebben, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, dat lijkt me weinig zin hebben eigenlijk... Die mensen zullen op een gegeven moment ook gewoon zoiets hebben van "weer een mail --> delete" vrees ik...
Er zijn 16 miljoen Nederlandersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik kan best dingen, en ik wil ook best een actie opzetten, maar fucking vandaag 100.000 euro ophalen???
Ja, maar ik ben wel echt heel benieuwd waarom ze ineens toch niet meer willen wachten terwijl dat is afgesproken... Zijn er dingen veranderd/niet nagekomen/whatever...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik ook hebben, eerlijk gezegd![]()
Maar ik blijf het zum kotsen vinden van laarbeek.
Van allemaal 1 euro en we kunnen een DTH met jacuzzi's neerzetten voor de beestjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |