jazeker, om 00.40quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Goede TT. Komt Avondetappe nog in de herhaling?
Gewoon RTL redactiequote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe vaak mailt die gozer uit Tilligte ?
En een reeks van makenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
Mijn telefoon werkte niet echt mee. Dus als iemand even de TT kan aanpassen?
Is dat die met die lekkere dochter?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:55 schreef Szura het volgende:
Oh god Leo van Vliet komt toch hopelijk niet weer langs he deze TdF
TT is niks inderdaad. Telefoon had m al verwerkt voordat ik de TT af kon makenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Goede TT. Komt Avondetappe nog in de herhaling?
Ja en 's nachts 0.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
200 zonnepanelen a 250 watt = 50.000 watt
Daar blinken Gijp en met name Derksen toch ook in uit?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Deze anekdote vertelde die vorig jaar ook al.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom zitten ze überhaupt op de fiets. pak toch de auto, veel sneller man
was Danny toen ook zo dik?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
Hey,oud buurmeisje aan tafel. Die heb ik gedaan vroeger.
Nou nee, sinds de dood van Kivilev in 2003, die toen zonder helm reed, is het verplicht gesteld.quote:
Maar die zijn leukquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daar blinken Gijp en met name Derksen toch ook in uit?
1 op 100.000 ofzoiets.. sterk argument.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee, sinds de dood van Kivilev in 2003, die toen zonder helm reed, is het verplicht gesteld.
Absoluut. Ik heb de verhalen over de Poolse hoeren inmiddels ook wel gehoord ja. Maar het is knap dat Gert het al in aflevering één doet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daar blinken Gijp en met name Derksen toch ook in uit?
Was bij VI Oranje ook de eerste week, irritant inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik word een beetje onrustig van dat lege, holle echo-achtige geluid
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Genee zonder Derksen en Gijpie is niet zo´n succes
Mwah hij lult het gewoon lekker aan elkaar als presentator. Tis gewoon ff wennen na een heel jaar VIquote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Genee zonder Derksen en Gijpie is niet zo´n succes
Ik jank niet, het is wennen..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, de haters waren er vorig jaar ook. Toen zat er ook zo'n kerel bij die de hele uitzending liep te janken en toch bleef kijken.
Dan snap ik wel dat je het niet veel aan vindt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wat zo jammer is dat ik niet eens weet hoe de fuck de TDF inelkaar zit, wie goed is, waar je op moet letten..
Vriendin van Johnny Hoogerland.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
wie is dat geile wijf die er alleen mooi zit te zijn?
die met dat pittig kapsel?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
wie is dat geile wijf die er alleen mooi zit te zijn?
Dan ben ik misschien door de war met Kenny van Hummel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee die eikel heeft een Groningse gejat
deze ?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien door de war met Kenny van Hummel.
Wat heeft hij je misdaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver. Die eikel van een Van der Tak, de burgemeester van de gemeente Westland, zit achter Genee
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die blonde milf aan tafel, wie anders
Danielle Overgaag.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft die gozer man?
[..]
niceee![]()
Feestburgemeesterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft hij je misdaan?Prima burgemeester
Niks mis met Sjaak 'dit zijn tomaten' van der Tak.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver. Die eikel van een Van der Tak, de burgemeester van de gemeente Westland, zit achter Genee
[ afbeelding ]
''Overgaag trouwde op 28 juni 2008 met Reinout Oerlemans''quote:
Je hebt het wel over Arnie.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''Overgaag trouwde op 28 juni 2008 met Reinout Oerlemans''
oh god die kneus
Pakket A, B, C, D.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Kun je de uitzendingen ook weer bijwonen? Waar kun je daar meer info over vinden?
Gert is even stilquote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Eerste twintig minuten waren drama, het is nu beter. Meer rust.
Gladjakker, gluiperig hypocriet mannetjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FeestburgemeesterNiemand in het Westland neemt hem serieus maar weten iig wel dat ze hem voor een opening kunnen uitnodigen
WTF?!?! Dat was vorig jaar stukken beter geregeld dan..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Pakket A, B, C, D.
1000 euro is het startbod:')
Gewoon elke dag in Naaldwijk rondneuzen, misschien krijg je nog wat tickets. Of je verstoppen overdag in die tent. Stond er vanmiddag ook gewoon in.
Jemoet gewoon even googleVolgens mij kan je er voor 100 euro zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
WTF?!?! Dat was vorig jaar stukken beter geregeld dan..
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
Die Danielle Overgaag is wel even een flinke metamorfose doorgegaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Allemaal de invloed van Armstrongquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
Die Danielle Overgaag is wel even een flinke metamorfose doorgegaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inderdaad hey. Hoe dik ligt dit er bovenopquote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het volgende gesponsorde itempje dus...
Dat duurde ff ofnietquote:
Dacht eerst dat het Hennie Kuiper was.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh de burgemeester mag ook nog even zeggen hoe mooi het is in de gemeente
Of Sjaak Swartquote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het Hennie Kuiper was.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgende regel: snorkel mee en duikbril op.
Wtf heb jij tegen het Westland?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
En als jullie het nog niet weten.Die tent wordt niet verlicht. De verlochting komt door die geweldige kut kassen waardoor dag en nacht hetzelfde lijken.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
En als jullie het nog niet weten.Die tent wordt niet verlicht. De verlochting komt door die geweldige kut kassen waardoor dag en nacht hetzelfde lijken.![]()
![]()
![]()
Neee toch...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben benieuwd naar het einde.
[ afbeelding ]
Midden-Delfland ligt ernaast dus boeiend.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef tralalala het volgende:
Westland is gewoon lelijk daar kan je hem geen ongelijk in geven.
?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midden-Delfland ligt ernaast dus boeiend.
Dit is toch geweldig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben benieuwd naar het einde.
[ afbeelding ]
Ik ben Sjaakquote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen ga ik ff die Sjaak pownews filmpjes zoeken dat was ook leuk.
linkquote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen ga ik ff die Sjaak pownews filmpjes zoeken dat was ook leuk.
Logisch want niemand interesseert dat wielrennen manquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Type-R het volgende:
Plaatsvervangend schaamte gewoon hoeveel reclame er in zit
Nee, het had gewoon op RTL7 moeten blijven. Was prima toch vorig jaar?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Logisch want niemand interesseert dat wielrennen manIk kijk voor Genee en Derksen die af en toe komt gluren
Maar er zit geen enkele cent gemeenschapsgeld inquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatver, wat een gesponserd rukprogramma
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toequote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
En ik denken dat de sponsors bij VI Oranje erg waren, daar voegde het tenminste nog iets toe
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
En ik denken dat de sponsors bij VI Oranje erg waren, daar voegde het tenminste nog iets toe
Wat dan? Het Gilette klassementquote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
Was wel leuk ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...
Dat dus. En dat moet gesponsord worden. Logisch.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar er zit geen enkele cent gemeenschapsgeld in
De reservetafel en Snickers blunder van de dagquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toe
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toe
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dan? Het Gilette klassement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |