Je laatste relaties zijn van internet en je vriend heeft voor het eerst een vriendin, denk niet dat je meer (juiste) ervaring hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow men, ik hoo dat je dit over vijftien jaar nog eens terugleest en dan zelf ziet hoe vooringenomen en dom je overkomt
Ik denk dat ik meer over relaties weet dan jij, mdat ik er simpelweg meer ervaring mee heb. Jij denkt van de buitenkant en de kennis die je denkt te hebben, enorm veel weet, maar niets is minder waar.
ik denk dat jij de klepel hebt horen luiden, maar meer ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je dat je mensen dingen kunt leren door de uitzonderingen op te noemen en zo erg te nuanceren dat je beter niets kunt zeggen?
Laten we dan ook in boeken schrappen dat het in woestijnen droog is, want er zijn uitzonderingen enz. Laten we ook schrappen dat mensen benen hebben, want er zijn ook mensen die dat niet hebben.
Ik wordt moe van mensen die hier de uitzonderingen komen opnoemen
Ben zelf nogal verlegen. Maar een was bijvoorbeeld de gangenoot van een studievriendin van mequote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel wat heb je gedaanHoe kende je ze etc?
En toen dacht je dat je de leiding had genomen ... Dat heeft niets met leiden te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben zelf nogal verlegen. Maar een was bijvoorbeeld de gangenoot van een studievriendin van me![]()
Was bezig met een beetje lullig doen.. beetje feedback krijgen. Heb ik op een goede avond helemaal de grond in gekietelt.. dacht dat ik dat deed omdat ik hem niet leuk vond.Hintongevoelig.
Vervolgens gewoon toen we voor de 10e keer op zijn kamer zaten te drinken een kussen op zn bed erbij gelegd en erbij gaan liggen![]()
![]()
Whaha
Hoeveel lange relaties heb je gehad?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je laatste relaties zijn van internet en je vriend heeft voor het eerst een vriendin, denk niet dat je meer (juiste) ervaring hebt
tr gemaakt. je begrijpt echt niet wat oa ik en miss-sly zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef firefly3 het volgende:
Het is geen kritiek meer, het is alleen gejammer en gezeur dat jullie op jullie teentjes getrapt voelen omdat ik de harde waarheid zeg over hoe het in het algemeen aan toe gaat.
Heb ik uiteindelijk wel genomen hoor..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En toen dacht je dat je de leiding had genomen ... Dat heeft niets met leiden te maken
Je begon zelf over ervaring vergelijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel lange relaties heb je gehad?
Bovendienmaakt het geen reet uit waar je elkaar van kent. Je zult het in een relatie toch met de persoon in kwestie moeten kunnen vinden en bolwerken, niet met een interneticoontje.
Dat mijn vriend voor het eerst een vriendin heeft, zegt meer over zijn capaciteiten om een relatie goed te hebben en te houden. Ik vind dat heel goed van hem. Bovendien doe je nu weer wat je al eerder verweten werd: je speelt op de persoon. Dat maakt je een misselijk klein mannetje, waarvan echt niets serieus te nemen is.
Ik zeg dat ik een aantal lange relaties heb gehad, waarmee ik niets onwaars zeg, maar feiten benoem. Jouw Posts is niets dan aannames en domme opmerkingen mdat je niet tegen kritiek kunt. Erg jammer.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je begon zelf over ervaring vergelijken.
Maar okay, dat kan... Hoe kwam het dat jullie zo vaak afspreekten dan? Nodigde je jezelf uit bij hem?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben zelf nogal verlegen. Maar een was bijvoorbeeld de gangenoot van een studievriendin van me![]()
Was bezig met een beetje lullig doen.. beetje feedback krijgen. Heb ik op een goede avond helemaal de grond in gekietelt.. dacht dat ik dat deed omdat ik hem niet leuk vond.Hintongevoelig.
Vervolgens gewoon toen we voor de 10e keer op zijn kamer zaten te drinken een kussen op zn bed erbij gelegd en erbij gaan liggen![]()
![]()
Whaha
Maar bij jou heb jij eerder het heft in handen genomen neem ik aan omdat het pas zijn eerste vriendin is. En hierbij zie ik vrij weinig man-vrouw polarisatie..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik een aantal lange relaties heb gehad, waarmee ik niets onwaars zeg, maar feiten benoem. Jouw Posts is niets dan aannames en domme opmerkingen mdat je niet tegen kritiek kunt. Erg jammer.
Jij neemt wat aan maar je weet niets. Ik heb weinig heft n handen genomen, in eerste instantie. Zoals veel vrouwen, ben ik op het gebied van versieren nogal terughoudend en afwachtend. Zo zie je maar weer, je weet niets, maar je trekt verkeerde conclusies.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar bij jou heb jij eerder het heft in handen genomen neem ik aan omdat het pas zijn eerste vriendin is. En hierbij zie ik vrij weinig man-vrouw polarisatie..
Dus je werd toch geleid?? I rest my casequote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij neemt wat aan maar je weet niets. Ik heb weinig heft n handen genomen, in eerste instantie. Zoals veel vrouwen, ben ik op het gebied van versieren nogal terughoudend en afwachtend. Zo zie je maar weer, je weet niets, maar je trekt verkeerde conclusies.
Wat bedoel je met dat je eindig man-vrouw polarisatie ziet? Wat bedoel je met man-vrouw polarisatie en wat denk je sowieso te weten over onze relatie?
Ben je nu echt zo dom?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus je werd toch geleid?? I rest my case
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:
Leiden begint vooral op een sub-communicatieve niveau. Het heeft niet altijd te maken met initiatief nemen.
Het heeft te maken met het feit dat de vrouw emotioneel reageert op hem. Dat ze goede en slechte emoties aftapt van hem terwijl hij (bij)stuurt. Dat is leiden.
We zijn zeven jaar samen en mt de aantrekkingskracht is beide kanten op niks mis.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef firefly3 het volgende:
En idd, later zal hij misschien steeds minder leiden, de aantrekkingskracht wordt steeds minder, en dan is het zonde
Gewoon vriendschappelijk.. gezellig.. omgaan met mensen, mensen uitnodigen en zulks! zuchtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar okay, dat kan... Hoe kwam het dat jullie zo vaak afspreekten dan? Nodigde je jezelf uit bij hem?
Dat is mijn held, hem wil ik dienen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
THIS. IS. LEIDEEEEEEEEEEEEN!
[ afbeelding ]
? Zucht?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk.. gezellig.. omgaan met mensen, mensen uitnodigen en zulks! zucht
Maar ik denk niet echt dat je een "gemiddeld persoon" bent om het zo maar te noemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn zeven jaar samen en mt de aantrekkingskracht is beide kanten op niks mis.
Doe dat eerst maar eens na voor je van alles aanneemt zonder enige kennis van zaken en ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |