Ik kwak niet het hele bed en haar onder.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry hoor maar die kwak van jullie is nou ook niet echt het toppunt van hygiene te noemen dus niet zo zeiken jij !!
Dat is wel kut ja. Heb ik ook eens gehad. Bloedbad, ik zeg het je.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatiefquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Monoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Waar gaat dit over. Kom op, niemand die hier zijn/haar bedverhalen gaat vertellen, tering.
Ik kan daar ook een boekje over open slaan, maar hou ik voor mezelf.
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Mono
Ik had geen bruine bonen moeten etenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.
Hmmquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwak niet het hele bed en haar onder.
Drilboren? Wat is dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Soort van betonboren maar dan andersquote:
Duidelijk welquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Soort van betonboren maar dan anders
Arme kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk 16 & pregnant. Prima leedvermaak.
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd bang toen ik rode veeg op mijn leuter zag.
Nog nooit in beton geboord?quote:
Drilboren?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
Het vermengt zich ermee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het komt in elk geval nooit boven de sekszweetgeur uit.
TMI waardig ditquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Je merkte het toen pas?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Iets anders dan betonboren ofzoquote:
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.quote:
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door hadquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.
2e keer dat ik die vandaag hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |