Soort van betonboren maar dan andersquote:
Duidelijk welquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Soort van betonboren maar dan anders
Arme kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk 16 & pregnant. Prima leedvermaak.
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd bang toen ik rode veeg op mijn leuter zag.
Nog nooit in beton geboord?quote:
Drilboren?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
Het vermengt zich ermee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het komt in elk geval nooit boven de sekszweetgeur uit.
TMI waardig ditquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Je merkte het toen pas?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Iets anders dan betonboren ofzoquote:
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.quote:
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door hadquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.
2e keer dat ik die vandaag hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door had
Leg uit dan.quote:
Ja, wanneer had ik het anders moeten merken, het doet verder geen pijn ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkte het toen pas?![]()
Ga je straks op vakantie je LotRO missen?
Jij was het die het als eerste zei vandaag jaquote:
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg uit dan.
En doe gelijk dan ook dat motorboaten
Tochniet van flips he de eerste keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |