Ga ik het ook nog eens kijken. Was begonnen met een paar afleveringen uit seizoen 1 en dat was nog niet heel geweldig inderdaad. Maar ben wel benieuwd naar seizoen 2 danquote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Parks and Recreation nog niet gezien? Ga kijken jonge. Seizoen 1 vindt men wat minder, maar daarna is het echt grappig, echt zoveel malen beter dan The Office.
Same here..quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben helemaal weg van Parks en Community en moet echt hoognodig aan Arrested Development beginnen.
Het hele eerste seizoen is rukquote:Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef OverRated het volgende:
Heb de eerste 2 afleveringen van Parks nu gekeken. Wel echt een slow-start zeg
Ah, vandaar dat ik na een paar afleveringen destijds ben gestopt. Maar weer even opnieuw downloaden dan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Het hele eerste seizoen is ruk
Ik heb er een jaar over gedaan ofzo om er doorheen te komen en toen 3 jaar gewacht om seizoen te proberen, toen t/m nu in 1 week gekeken ofzo.
hahahahahahhahquote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik na een paar afleveringen destijds ben gestopt. Maar weer even opnieuw downloaden dan.
Die blijft geniaal, trouwens.
HAHAHAHAHHA! Cola uit neus...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik na een paar afleveringen destijds ben gestopt. Maar weer even opnieuw downloaden dan.
Die blijft geniaal, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |