Neem aan dat je hem aangegeven hebt?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
computerhulp bij mensen thuis. Ik moest foto's kopieren, stond er van die vage shit in. En die man daarna maar aan het vertellen over zijn mooie vakantie's in Thailand
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
computerhulp bij mensen thuis. Ik moest foto's kopieren, stond er van die vage shit in. En die man daarna maar aan het vertellen over zijn mooie vakantie's in Thailand
WTFquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen snel aangeven eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
kom ff langs leg ik het je uitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar een visnet dus? Ik krijg nog niet echt een idee hoe dat werkt.
Kijk eens goed naar dolfijnen enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar een visnet dus? Ik krijg nog niet echt een idee hoe dat werkt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net thuis, moest eerst wat eten. De ironie is dat dat een Thaise magnetronmaaltijd was
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net thuis, moest eerst wat eten. De ironie is dat dat een Thaise magnetronmaaltijd was
Maar wel ff doen gozer. Ranzige aap die ventquote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb je al een visnet of moet hij dat mee nemen?quote:
We improviseren die shitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je al een visnet of moet hij dat mee nemen?
Ik moet meteen aan stinho zijn zus denkenquote:
ken hem andersquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rijg je leuter aan een kleuter, is het..
Die geloven ze toch niet in de recht zaalquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan stinho zijn zus denken
Ik nu ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan stinho zijn zus denken
Ik ontken verder ook helemaal niksquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die geloven ze toch niet in de recht zaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |