SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Wat doet ie dan wel/niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga Den Bosch verlaten en ik heb ruzie met mijn pinpas
Slimmerdquote:
Dus zolang je pinpas je geld geeft is hij je beste vriend, maar als hij dat niet volhoudt maak je maar gelijk ruzie met hemquote:
Alleen als het mag van NaRRaToRquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dus zolang je pinpas je geld geeft is hij je beste vriend, maar als hij dat niet volhoudt maak je maar gelijk ruzie met hemJij golddigger jij.
ziekenhuis niet ernstig hoop ikquote:Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Morgen ben ik helaas niet vrij. Ik moet morgen verder met de laatste opdracht voor een vak. Hopelijk gaat het een beetje lukken. Maar ik ga morgenochtend eerst naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ziekenhuis niet ernstig hoop ik
enne s6 met je opdracht gaat vast lukken
Dank jequote:
Oh dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik heb niks dodelijks, maar het is ernstig genoeg dat ik een agressieve behandeling krijg. Binnenkort is een bron van onzekerheid en een geestelijke blokkade weg![]()
Dan kan ik eindelijk een keer naar het strand
Die IS toch het toekomstige automatic_-noodfondsquote:
Oh noes!quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Sla het eruit, nu het nog kan...
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Ze is 21.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Sla het eruit, nu het nog kan...
Nog harder slaanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Ze is 21.
een wat?quote:
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragenquote:
okayquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragen
bestel dan gelijk even mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik heb niks dodelijks, maar het is ernstig genoeg dat ik een agressieve behandeling krijg. Binnenkort is een bron van onzekerheid en een geestelijke blokkade weg![]()
Dan kan ik eindelijk een keer naar het strand
daarom stelde jij hem maar nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragen
het is kei mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
bestel dan gelijk even mooi weer
Iemand die 'me' typt in plaats van 'mijn' of 'm'n'.quote:
precies!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee naar buiten gaan?.
doe je gordijnen eens openquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb nog te weinig zon gezien hoor
oh...pics?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die 'me' typt in plaats van 'mijn' of 'm'n'.
zal ff zijn likes raden:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik las net een of andere g4ngst4h-update op facebook. Iemand die ruzie heeft met een ander.
''...dreigementen in mijn richting monden vaak uit in een dodelijk steekspel. Zal niet de eerste keer zijn, en op deze manier ook zeker niet de laatste.''
1- smiley volstaat hier niet meer geloof ik.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zal ff zijn likes raden:
* 2pac
* Nickelson
* Blackberry
Het is een echte killer dit mannetje.quote:
nou...niet. Maar het kan ook geen kwaadquote:
wel knap van je zoon dat ie dat nu al zo post op FB, hij was pas 3 toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]Ik had dat kereltje wat hoger ingeschat. Zonde.
[..]
Het is een echte killer dit mannetje.
Hij maakte onlangs - toen ik even de kamer uit was - zijn eerste post op Fok! zelfs! Het was iets van: serfedsrgbcgfhmhytcxjcg,cjg,fiy,hfy.,hkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel knap van je zoon dat ie dat nu al zo post op FB, hij was pas 3 toch?
zal me aan me reet roestenquote:
google translate kan er niks mee iddquote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij maakte onlangs - toen ik even de kamer uit was - zijn eerste post op Fok! zelfs! Het was iets van: serfedsrgbcgfhmhytcxjcg,cjg,fiy,hfy.,hkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Nog altijd geen idee wat hij nu duidelijk probeerde te maken.
ik zat te luisteren naar wat je zoon op fok gepost had maar dan in het duits, heeft best een goeie beat.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor het muzikale intermezzo dan maar.
To many puppy'squote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor het muzikale intermezzo dan maar.
Hij deed een Houdini.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn! Waar was je ineens zaterdag? We hebben half Utrecht afgezocht naar je!
Naar huisquote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn! Waar was je ineens zaterdag? We hebben half Utrecht afgezocht naar je!
Ik wil hier op inspringen maar ik doe het maar nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar huisik moest om 12 uur thuis zijn anders verander ik in een monster
mietjequote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil hier op inspringen maar ik doe het maar niet
Ik denk niet dat hij het daarmee eens isquote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Die IS toch het toekomstige automatic_-noodfonds?
psssst!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het daarmee eens is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nu is het moment wegquote:
Als hij echt om je geeft doet hij datquote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
sloom mietje danquote:
Ik zit er normaal vol meequote:
Volgende keer gewoon zeggen/postenquote:
Veel succes, ik durf te wedden dat het snel uitverkocht zal zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef ArTiC het volgende:
Narra kan het vast goedmaken met kaartjes
http://www.ed.nl/uitcultu(...)Brabant-Open-Air.ece
de kaartverkoop loopt al 3 maandenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel succes, ik durf te wedden dat het snel uitverkocht zal zijn
Dat zegt nietsquote:
Oh noes, Guus is niet uitverkocht in 24 uur! Zou ie op zijn retour zijn?quote:
Waarom dat nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
of wel...daarom komt Guus Meeuwis nu als extra publiekstrekker. BOA wordt georganiseerd door zijn broerquote:
Guus is best leuk, maar om hem nu iedere keer te zien dat gaat vervelenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of wel...daarom komt Guus Meeuwis nu als extra publiekstrekker. BOA wordt georganiseerd door zijn broer
Rukken terwijl je naar Guus luistert. Vraag me af wat er dan gebeurtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef ArTiC het volgende:
rukken gaat op een gegeven moment ook vervelen...en toch blijf je het doen
Sommige hebben weinige andere optiesquote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef ArTiC het volgende:
rukken gaat op een gegeven moment ook vervelen...en toch blijf je het doen
Ik heb tijdje terug met Marc gepraatquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of wel...daarom komt Guus Meeuwis nu als extra publiekstrekker. BOA wordt georganiseerd door zijn broer
*WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug met Marc gepraat
Gevulde speculaas dan maarquote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb ik gemerkt hahaha......wil geen gevulde koek meer zien
Zei ie ook wat terug?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*
paniek
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ging ook over BOAquote:
je hebt kaarten dus?quote:
Jij wilde ook optreden?quote:
Wat is BOAquote:
buitengewoon opsporingsambtenaarquote:
Bloodstock open airquote:
Een soort slang.quote:
Volgens Google ookquote:
Dank u.quote:
Krijg ik haar erbij?quote:
dat ligt eraan hoeveel je betaald denk ik.quote:
Beat of Angel.quote:
Breng hem nu niet op ideeën.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel je betaald denk ik.
50 centquote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel je betaald denk ik.
Daar heb ik niemand voor nodigquote:
daar krijg je alleen een afgekeurde rapper voor denk ik.quote:
Ja en? Die heeft wel mooiere meisje dus .......quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar krijg je alleen een afgekeurde rapper voor denk ik.
Dat is exclusief 'the bitches'quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Die heeft wel mooiere meisje dus .......
mmm, dan ga ik aan 50cent hossel tips vragen jongen heyquote:
Westside mothef******quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waddup homeboy Tijn. Yo man! Fo shizzle
[ afbeelding ]
like it's your birthdayquote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm, dan ga ik aan 50cent hossel tips vragen jongen hey
Dafuqquote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waddup homeboy Tijn. Yo man! Fo shizzle
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm, dan ga ik aan 50cent hossel tips vragen jongen hey
I gone take her to the candyshopquote:
begin eens met webcammenquote:
Of naar betere muziek te luisteren dan deze crapquote:
quote:
dit?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of naar betere muziek te luisteren dan deze crap
niet alle hip hop over 1 kam scheren vanwege die MTV meuk he?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
Rap is zo overrated, dat is geen muziek meer.
Ik ben meer van de metal.quote:
Nee zeker niet, maar ik vind het naar mijn eigen mening geen leuke muziek om te horenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet alle hip hop over 1 kam scheren vanwege die MTV meuk he?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die 3 paar dagen overleef...
* sylvesterrr heeft de neiging om z'n ontslagbrief in te leveren.Het begint steeds meer te kriebelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* sylvesterrr heeft zonet "2012" geschreven.
ik ook, roestvast metalquote:
tempo, flow, rijmschema's...zo makkelijk is het nog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik vind het naar mijn eigen mening geen leuke muziek om te horen
Geen disrespect ofzo, maar ik vind het meer snel praten met een muziekje erachter
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begint steeds meer te kriebelen...
waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begint steeds meer te kriebelen...
Je vergeet die beatsquote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tempo, flow, rijmschema's...zo makkelijk is het nog niet
Oh sorry ik heb wat schroefjes los gedraaidquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
GVD, ik ga net even lui in mijn bureaustoel zitten, hoor ik iets knappen en flikker ik er bijna uit
Nee, ik gebruik Sennheiserquote:
Zoals het ernaar uitziet ga ik in 2012 mijn ontslagbrief afgeven bij m'n manager, maar ik weet niet welke maand & dag.quote:
quote:
Volgende meet schroef ik je hoofd los.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb wat schroefjes los gedraaid
Zo erg? Al iets anders op het oog?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals het ernaar uitziet ga ik in 2012 mijn ontslagbrief afgeven bij m'n manager, maar ik weet niet welke maand & dag.
Zou ik een TR maken? Dit lijkt op een doodsbedreigingquote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende meet schroef ik je hoofd los.
Oh dat is wel fijn.quote:
Damn, waar had je op gesolliciteerd?quote:
Ik wil net een foto maken van mijn kat, maar dat ging 1 keer goed, en toen werd hij weer te nieuwsgierig..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
GVD, ik ga net even lui in mijn bureaustoel zitten, hoor ik iets knappen en flikker ik er bijna uit
Kwam hij op zijn pootjes terecht?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil net een foto maken van mijn kat, maar dat ging 1 keer goed, en toen werd hij weer te nieuwsgierig..
Dus hij draait zich om en flikkert zo van de krabpaal af. Sukkel..
Burgemeester van Helmond...ach, misschien kan ik nog minister worden ofzo.quote:
Leuk om te zien altijd als ze weer nieuwsgierig wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil net een foto maken van mijn kat, maar dat ging 1 keer goed, en toen werd hij weer te nieuwsgierig..
Dus hij draait zich om en flikkert zo van de krabpaal af. Sukkel..
Hmmz... de landing kón beterquote:
Té nieuwsgierig dus, voor de foto..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk om te zien altijd als ze weer nieuwsgierig worden
Het is een kat geen turnsterquote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz... de landing kón beter
[..]
Té nieuwsgierig dus, voor de foto..
Wilde nog even zonder flits proberen namelijk, dit is met:
[ afbeelding ]
Hij zit er wel relaxed bij nogquote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz... de landing kón beter
[..]
Té nieuwsgierig dus, voor de foto..
Wilde nog even zonder flits proberen namelijk, dit is met:
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu pas? Mocht je weer thuiskomen van je bankpas?
Haha. Jaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu pas? Mocht je weer thuiskomen van je bankpas?
Dat je bepaalde dingen pasten?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja
Was nog even wat gaan eten en vriendinnetje bleef nog even kletsen
Maar goed... Ik was gewoon blij dat ik bepaalde dingen pasten
Teveel gedronken?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar goed... Ik was gewoon blij dat ik bepaalde dingen pasten
Das altijd gunstig tochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef automatic_ het volgende:
Hahaha. Sorry. Dat ik bepaalde kleding weer pas qua maat
Ja maar dan sla ik doorquote:
Wil je een medaille?quote:
Bij twijfel niet doenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar dan sla ik door
Gelukkig vond ik bepaalde dingen toch niet zo mooi staan, anders was het helemaaaal duur, haha.
Al heb ik net nog een shirtje online gezien van Hilfinger in de goede maat en nu twijfel ik
Eerst aan de bankpas vragen of het magquote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar dan sla ik door
Gelukkig vond ik bepaalde dingen toch niet zo mooi staan, anders was het helemaaaal duur, haha.
Al heb ik net nog een shirtje online gezien van Hilfinger in de goede maat en nu twijfel ik
Ik heb er drie liggen!quote:
Jaquote:
Helaas geen jampotdeksels hier.quote:
quote:
Wijfquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Als ik ga winkelen, dan kom ik na 2 uur wandelen/twijfelen toch weer uit bij het eerste kledingstuk dat ik zag...
Ik had laatsts in 5 seconden kleding voor mijn kleine nichtje uitgezocht, dan gaat het tenminste nog. Ik heb een hekel aan shoppenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Als ik ga winkelen, dan kom ik na 2 uur wandelen/twijfelen toch weer uit bij het eerste kledingstuk dat ik zag...
Hehe. Kan het ook aan CC vragen?quote:
Ik ben er wat directer inquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Alleen als ie kredietwaardig is.quote:
quote:
Cadeau uitzoeken voor een neefje/nichtje vind ik ook een hels karwei. Ook dan twijfel ik uren tussen een paar dingen, en toch kom ik uit op het eerste speelgoed/kledingstuk dat ik zag.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik had laatsts in 5 seconden kleding voor mijn kleine nichtje uitgezocht, dan gaat het tenminste nog. Ik heb een hekel aan shoppen
Alsjeblieft:quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi, ik snap niets van jullie laatste posts. Maar dat maakt niet uit, doe mij ook maar een medaille (een paarse).
Daarom neem ik het eerste kledingstuk dat ik tegenkom dat me bevalt én dat ik ook nodig heb meteen mee, des te eerder ben ik klaar en kan ik de kroeg in / het terras op.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Dat kan, maar dan hoop ik dat je rekening in één keer betaalt. Anders wordt een duur grapje (+/- 15% rente op jaarbasis)...quote:
Had je nou maar een Android tabletquote:
We hebben een kennerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hoop ik dat je rekening in één keer betaalt. Anders wordt een duur grapje (+/- 15% rente op jaarbasis)...
Ja, elke maand.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hoop ik dat je rekening in één keer betaalt. Anders wordt een duur grapje (+/- 15% rente op jaarbasis)...
Toevallig allemaal vrouwen?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb helaas iets teveel mensen gezien die niet kunnen omgaan met creditcards.
Dat is wel erg stereo typischquote:
nee, dat kan geen toeval zijnquote:
Daarom heb ik er zelf ook geen. Zou er ook geen willen want ik ken mezelfquote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb helaas iets teveel mensen gezien die niet kunnen omgaan met creditcards.
Ik heb er een, gebruik hem nooitquote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom heb ik er zelf ook geen. Zou er ook geen willen want ik ken mezelf
Nee, toevallig niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet.Net zoals de gemiddelde Amerikaan dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb sinds m'n 18e een creditcard. Als je het uitstaande bedrag maandelijks in één keer betaalt is er niets aan de hand. Voor Gespreid Betalen moet je een kredietovereenkomst aangaan, dat is gelukkig al een drempel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom heb ik er zelf ook geen. Zou er ook geen willen want ik ken mezelf
Inderdaad, maar trends willen volgen, nieuwste mobieltje etc kost geldquote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Daalder82 het volgende:
Schijnbaar is op je uitgaven letten heel moeilijk voor een groot deel van de bevolking.
Ik ben er erg voorzichtig mee, en zoals gezegd ken ik mezelfquote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb sinds m'n 18e een creditcard. Als je het uitstaande bedrag maandelijks in één keer betaalt is er niets aan de hand. Voor Gespreid Betalen moet je een kredietovereenkomst aangaan, dat is gelukkig al een drempel.
Waar aan?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef ArTiC het volgende:
ik heb in mijn vakantie (2 weken) iets van 3k uitgegeven![]()
en ik was niet eens óp vakantie
Dat is inderdaad wel erg knap jaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef ArTiC het volgende:
Ok...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef ArTiC het volgende:
PC, zooi voor in huis, kleren, schoenen, blu-rays, cd's, drank..the usual stuffquote:
Ik ga binnenkort maar eens boeken voor iets rond/in september. En me mentaal voorbereiden op de 3/4k die het gaat kostenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok...
Vorig jaar heb in mijn vakantie ook 3k uitgegeven, maar ik was daadwerkelijk op vakantie.
Dan snap ik hetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PC, zooi voor in huis, kleren, schoenen, blu-rays, cd's, drank..the usual stuff
WTF...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef ArTiC het volgende:
het heet toch niet voor niks vakantiegeld?quote:
De helft van die 3K heb ik uitgegeven aan de overnachtingen. Dat krijg ervan als je last-minute naar de VS gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens boeken voor iets rond/in september. En me mentaal voorbereiden op de 3/4k die het gaat kosten.
Oja, natuurlijk..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het heet toch niet voor niks vakantiegeld?
het automatic_ fonds?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet nog niet waar ik mijn vakantiegeld aan ga uitgeven
Ik vind mijzelf eigenlijk een veel beter doel. Nieuwe computer. Misschien toch nog ergens naartoequote:
Mag dat wel van bankpas?quote:
neem een kaart en ga terug naar start?quote:
Help automatic_ de zomer door! Stort nu uw bijdrage op giro 231574!quote:
Dat is Algemeen Fondsquote:
ohjaquote:
Verkeerd nummer!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Help automatic_ de zomer door! Stort nu uw bijdrage op giro 231574!
Hoe gaat jouw gironummer Auto de winter door helpen?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Help automatic_ de zomer door! Stort nu uw bijdrage op giro 231574!
Jij bent penningmeester?quote:
Trustenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie een fijne avond wensen! Moet goed uitgerust zijn voor het gesprek voor morgen
Welterusten allen!
1) Dat nr. is toch écht een nr. van Auto.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat jouw gironummer Auto de winter door helpen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
1) Dat nr. is toch écht een nr. van Auto.
2) Het is een help Auto de zomer door actie
3) Ik ben een prima penningmeester...
Oke.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
1) Dat nr. is toch écht een nr. van Auto.
2) Het is een help Auto de zomer door actie
3) Ik ben een prima penningmeester...
Is er dan ook een Samzz noodfonds nodigquote:
Volgens mij moet er voor alle vrouwen een noodfonds zijn... Duur grapje overigensquote:
Yayquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:39 schreef MPG het volgende:
* MPG opent ook giro 191665.
Help Samzz de zomer door!
Vakantieliefde = noodfonds?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet er voor alle vrouwen een noodfonds zijn... Duur grapje overigens
Nee hoor, ik ga niet investeren in een vakantieliefde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Vakantie liefde? Ga je op jacht sylvesterrr?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga niet investeren in een vakantieliefde.Dat is een slechte investering...
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik zou het niet weten, ik voel me alsof ik niet geslapen heb, terwijl ik én om half 12 naar bed ben gegaan én daarstraks een half uur onder de douche heb gestaan. Moest echt mijn best doen om mijn ogen open te houden onder de douche.quote:
Stijve tepeltjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:42 schreef ArTiC het volgende:
de airco staat weer op standje diepvriessupermarkt
meer een stijve nekquote:
Join the club!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu geen last meer van mijn maag, alleen ontzettend lui, zit iedere minuut te geeuwen.
Dat spreekwoord over die laatste loodjes is echt waarheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog twee dagen werken!Ik weet niet of ik dat overleef...
Wow intressant filmpjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, Auto, jij bent wel van de kinder psychologie hè, ben benieuwd wat je hier van denkt, heb ik gisteravond zitten kijken, vond het erg bizar...
Gaat over een ventje van 6 die zich dingen herinnert uit een vorig leven, en wanneer ze afreizen naar de plek waar hij dan geleefd heeft, komen ze erachter dat er een hoop dingen gewoon kloppen met wat ie zegt, heel erg bizar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:53 schreef MsMessy het volgende:
Ik zie dat nu toch echt de vakantietijd aanbreekt
Ik ook niet, maar dat maakt niet uit. Genoeg te verzinnen om te gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
ik heb geen vakantieplannen dit jaar, helaas..
Fokmeet in de Efteling?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakt niet uit. Genoeg te verzinnen om te gaan doen.
Neh, in een pretpark wil ik gewoon als een halve zool door het park kunnen rennen zonder al te veel rekening te moeten houden met anderenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neh, in een pretpark wil ik gewoon als een halve zool door het park kunnen rennen zonder al te veel rekening te moeten houden met anderen
quote:
Tja, wordt inderdaad wel krap als we met z'n allen in een Gondoletta-bootje zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neh, in een pretpark wil ik gewoon als een halve zool door het park kunnen rennen zonder al te veel rekening te moeten houden met anderen
Weet nog wel dat ik vroeger met een achterachterachterneefje uit Waalwijk naar de Efteling ging en we voor de grap tegen onze ouders zeiden "Paddo's!!" waarna we vervolgens gingen snuiven aan de Paddestoelen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon weer je als kind gedragen eigenlijk
Jaaa heerlijk..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk altijd, hebben jullie dat niet gemerkt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk altijd, hebben jullie dat niet gemerkt?
Misschien kunnen we kijken of we zo'n ding kunnen laten kapseizenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Tja, wordt inderdaad wel krap als we met z'n allen in een Gondoletta-bootje zitten
Nee niet echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk altijd, hebben jullie dat niet gemerkt?
Overkillquote:
Maar zijn ze ook lekker genoeg, anders heeft gul zijn geen zinquote:
Ach, dat moet makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Tja, wordt inderdaad wel krap als we met z'n allen in een Gondoletta-bootje zitten
Ja, ze was met 1 niet tevreden, naja, dan de weekvoorraad maar ineens hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een weekvoorraad gaat er hier doorheen
Zo niet, dan is ze het ook niet waardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ze was met 1 niet tevreden, naja, dan de weekvoorraad maar ineens hèHopelijk is ze er blij mee, anders weet ik het ook niet meer hoor
Misschien is ze wel hard to pleasequote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ze was met 1 niet tevreden, naja, dan de weekvoorraad maar ineens hèHopelijk is ze er blij mee, anders weet ik het ook niet meer hoor
Is die vlek er nog uit gegaan dat je weet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor.En ze kan goed autorijden
Nee, die zit er nogquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is die vlek er nog uit gegaan dat je weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |