SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Wat doet ie dan wel/niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga Den Bosch verlaten en ik heb ruzie met mijn pinpas
Slimmerdquote:
Dus zolang je pinpas je geld geeft is hij je beste vriend, maar als hij dat niet volhoudt maak je maar gelijk ruzie met hemquote:
Alleen als het mag van NaRRaToRquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dus zolang je pinpas je geld geeft is hij je beste vriend, maar als hij dat niet volhoudt maak je maar gelijk ruzie met hemJij golddigger jij.
ziekenhuis niet ernstig hoop ikquote:Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Morgen ben ik helaas niet vrij. Ik moet morgen verder met de laatste opdracht voor een vak. Hopelijk gaat het een beetje lukken. Maar ik ga morgenochtend eerst naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ziekenhuis niet ernstig hoop ik
enne s6 met je opdracht gaat vast lukken
Dank jequote:
Oh dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik heb niks dodelijks, maar het is ernstig genoeg dat ik een agressieve behandeling krijg. Binnenkort is een bron van onzekerheid en een geestelijke blokkade weg![]()
Dan kan ik eindelijk een keer naar het strand
Die IS toch het toekomstige automatic_-noodfondsquote:
Oh noes!quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Sla het eruit, nu het nog kan...
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Ze is 21.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes!
Sla het eruit, nu het nog kan...
Nog harder slaanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Ze is 21.
een wat?quote:
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragenquote:
okayquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragen
bestel dan gelijk even mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik heb niks dodelijks, maar het is ernstig genoeg dat ik een agressieve behandeling krijg. Binnenkort is een bron van onzekerheid en een geestelijke blokkade weg![]()
Dan kan ik eindelijk een keer naar het strand
daarom stelde jij hem maar nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan vragen
het is kei mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
bestel dan gelijk even mooi weer
Iemand die 'me' typt in plaats van 'mijn' of 'm'n'.quote:
precies!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee naar buiten gaan?.
doe je gordijnen eens openquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb nog te weinig zon gezien hoor
oh...pics?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die 'me' typt in plaats van 'mijn' of 'm'n'.
zal ff zijn likes raden:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik las net een of andere g4ngst4h-update op facebook. Iemand die ruzie heeft met een ander.
''...dreigementen in mijn richting monden vaak uit in een dodelijk steekspel. Zal niet de eerste keer zijn, en op deze manier ook zeker niet de laatste.''
1- smiley volstaat hier niet meer geloof ik.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zal ff zijn likes raden:
* 2pac
* Nickelson
* Blackberry
Het is een echte killer dit mannetje.quote:
nou...niet. Maar het kan ook geen kwaadquote:
wel knap van je zoon dat ie dat nu al zo post op FB, hij was pas 3 toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]Ik had dat kereltje wat hoger ingeschat. Zonde.
[..]
Het is een echte killer dit mannetje.
Hij maakte onlangs - toen ik even de kamer uit was - zijn eerste post op Fok! zelfs! Het was iets van: serfedsrgbcgfhmhytcxjcg,cjg,fiy,hfy.,hkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel knap van je zoon dat ie dat nu al zo post op FB, hij was pas 3 toch?
zal me aan me reet roestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |