Ik liet mijn ex dat kaneelshit happenquote:
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mur, Myr en jij?
Samen likkend aan den kaneelstok.
ik alleen de .rarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.
Er zijn wel hoerenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
Ik kan wel even in het Amsterdam topic vragen of die wat weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.
Als je er niks mee doet wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
Geef haar extra veel fooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is een serveerster, geen hoerquote:
Neequote:
goed puntquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook van piemels maar die geef je toch ook niet zomaar?
Of is je moeder een hoer?quote:
Jij zegt alle vrouwen zijn hoerenquote:
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook van piemels maar die geef je toch ook niet zomaar?
Ja, dan trap je in hun val. Ze huren leuke meisjes in om mannen zoals jij iedere keer terug te lokken alsware het de mythologische sirenes.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
hij vindt haar leuk, dat is wat andersquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.
Beetje subtiliteit heeft zo zijn waardequote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.
of gewoon als proppers in elk willekeurige vakantieland met een lorret achtige plaatsquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan trap je in hun val. Ze huren leuke meisjes in om mannen zoals jij iedere keer terug te lokken alsware het de mythologische sirenes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |