Ik voor politie bureau'squote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

heftige meets.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Loka en Newbie bedoelen?

Jammer dat DG er niet isquote:

Waar hij als enige onverkracht achterblijft...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat DG er niet is
Die was vast wel weer begonnen over een park-meet

Misschien kan je voor interimDG spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat DG er niet is
Die was vast wel weer begonnen over een park-meet

Ik weet niet of ik mij kan verlagen naar zulk soort zielig gedragquote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien kan je voor interimDG spelen

Mur, Myr en jij?quote:

Ik liet mijn ex dat kaneelshit happenquote:

Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mur, Myr en jij?
Samen likkend aan den kaneelstok.

ik alleen de .rarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.

Er zijn wel hoerenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo

Ik kan wel even in het Amsterdam topic vragen of die wat weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo

ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?

quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.

Als je er niks mee doet wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?

Geef haar extra veel fooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:

Het is een serveerster, geen hoerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |