Ze moet zich gewoon opgeven voor Holland's next topmodel. Op zeker dat ze gelijk afvalt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja er wordt gewoon niet iedere dag geslacht. Hij moest af en toe een dag werken, gekke genocide en dan weer een tijdje niks
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja er wordt gewoon niet iedere dag geslacht. Hij moest af en toe een dag werken, gekke genocide en dan weer een tijdje niks
wat voor bazenstudie is dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij gaat verhuizen binnenkort, gestopt met een studie van 15000 euro van afgelopen schooljaar_!
Dan gaat het gemiddelde uurloon wel omlaagquote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
ah, maar jij mag wel blijven in je huis?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.tio.nl/hotelmanagement_en_eventmanagement/
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon is miss wel leuk en mooi. Er is alleen wat werk aan de winkel.
ZO GOED GGMM GVD
Ja, moet alleen een andere huis genoot er bij zoeken dan kan ik gewoon blijven zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, maar jij mag wel blijven in je huis?
Een afkorting gebruiken en dan tussen haakjes de betekenis erachter zettenquote:
We gotta hurry with no worry to get done todayquote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
If I die young, bury me in satin.
Lay me down on a bed of roses.
Sink me in the river at dawn.
Lampje in je mond als uncle Fester?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog een tijdje in de kerncentrale gevakantiewerkt. Verdiende toen met al die onregelmatigheidstoeslagen enzo meer dan nuBovendien nooit meer batterijen nodig
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog een tijdje in de kerncentrale gevakantiewerkt. Verdiende toen met al die onregelmatigheidstoeslagen enzo meer dan nuBovendien nooit meer batterijen nodig
djoek die teef danquote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde als vakantiebaan mensen doden voor geld, maar mocht niet van mn moeder.
Je moeder kon je wel overtuigen dat jij er niet mee weg ging komen? Want wij drongen niet tot je door.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde als vakantiebaan mensen doden voor geld, maar mocht niet van mn moeder.
Ja, het is hard gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |