jezusquote:Op maandag 2 juli 2012 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Minimumloon godverdomme. 3,50 ofzo.
En jij vindt het raar dat je je geen hobby's buiten Fok!en kunt inbeelden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik me bed niet voor uit hoor .. daarom heb ik ook nog nooit gewerkt.
Erger dan verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Minimumloon godverdomme. 3,50 ofzo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik me bed niet voor uit hoor .. daarom heb ik ook nog nooit gewerkt.
Ik hoop zo dat dit een troll is.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Flikker is op, slavernij is verboden, 3,50 ..rot is gauw op. Mij niet gezien, sowieso nooit geld nood gehad.. als je altijd op je kamer zit heb je dat niet snel.
quote:
Dat hoopte ik hier ook maar ben er nog steeds niet over uitquote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Als ik op mijn kamer ben ga ik niet naar het plafond staren.. dan gaat meteen de PC aan.
Kijk met jou kan ik praten..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Smoofie het volgende:
3.50 lol, en dan werken bij de MAC voor dat loon, je bent gek ouwe
Padapapapapaaaaaa we're lovin' it.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Dat gezeik begint opnieuw. Eerst hele VI topic over mee heen gehad
Dacht je dat ik zo niet bijverdiende? dat weten me ouders alleen nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten..
Dan ga je toch gewoon wat handelen, beetje ipodjes en telefoontjes ritselen op school en verpatsen voor 75 euro.
heb je ook zon blauwe pet op van ik ben nieuw?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zo niet bijverdiende? dat weten me ouders alleen niet![]()
Dit werk is meer zodat ik niet hele dagen thuis zit volgens me moeder. Voor het geld doe ik het natuurlijk ook maar dat is echt haast niks.
Dat wilde mijn ouders ook.. then i said, no way jose!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zo niet bijverdiende? dat weten me ouders alleen niet![]()
Dit werk is meer zodat ik niet hele dagen thuis zit volgens me moeder. Voor het geld doe ik het natuurlijk ook maar dat is echt haast niks.
Neequote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je ook zon blauwe pet op van ik ben nieuw?
ohquote:
Praat dan ook gewoon Marokkaans nerdquote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik ben wel blij met Rens als Mc medewerker laatst bestelde ik wat in Scheveningen bleek dat wijf achter de balie geen Nederlands te (willen) verstaan
Ze was sward dus ik denk dat ik op zijn minst met mijn tong had moeten klikken.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Praat dan ook gewoon Marokkaans nerd
Nee tulpen plukken of achter een loopband in de fabriek staan dat is leuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoveel toffe vakantiebanen en dan ga je bij de mac werken
Kano's verhurenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoveel toffe vakantiebanen en dan ga je bij de mac werken
Scheveningen bij de Burger King, geen enkele blankequote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik ben wel blij met Rens als Mc medewerker laatst bestelde ik wat in Scheveningen bleek dat wijf achter de balie geen Nederlands te (willen) verstaan
Je doet niet veel beter nu hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee tulpen plukken of achter een loopband in de fabriek staan dat is leuk.
Die zijn net zo kut, inderdaad. Maar er is toch wel iets beters te vinden?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee tulpen plukken of achter een loopband in de fabriek staan dat is leuk.
Er werkt daar zo'n 50 cent lookalike die zich vies hard gangster voelt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scheveningen bij de Burger King, geen enkele blanke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |