In Egmond... Naja.. ik zie juist eigenlijk alleen maar oudere mensen.. Maja..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Vreemd, zijn vaak zat jongens van jouw leeftijd in de sauna. Waar was dat dan?
Dat is zeker waar! In arcen ben ik ook een keer geweest (op vakantie).. en er gebeurden rare dingen.. Ze zaten me telkens aan te kijken en vooral je weetwel.. echt beschamend..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef kaputwiehund het volgende:
In mijn huissauna is het zowel op zaterdag en maandag toegestaan om kinderen mee te nemen. Ik kan me er niet aan storen eerlijk gezegd. De meeste kinderen gedragen zich prima en voor mijn part springen ze een keer in het water of gillen in het dompelbad.
Totale afrader trouwens het saunagedeelte van het Thermaalbad in Arcen. Het grootste gedeelte van het publiek komt daar om aapjes te kijken. Met name in het weekend zou ik er wegbijven.
Ja, maar een 13-jarige (1e jaar middelbare?) moet zich ook wel kunnen gedragenquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn zoon (hij is nu 13) al een paar keer meegenomen naar thermen holiday in schiedam. ik heb hem bij de eerste keer verteld dat het daar geen speeltuin is, het zwembad niet voor bommetjes is en dat er niet geschreeuwd en gerend mag worden omdat men daar komt voor rust.
het was duidelijk en hij heeft zich keurig gedragen en ook echt genoten. hij gaat deze vakantie waarschijnlijk weer lekker mee
ik moet er ook niet aan denken dat ik tussen gillende en rennende kinderen terechtkom.
Dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef simmu het volgende:
wat moeten kinderen in de sauna? nou, hetzelfde als volwassenen. ik ben het zeker met je eens dat ze zich wel dienen te gedragen hoor, maar om nou elk kind maar te bannen vind ik veel te ver gaan, aangezien er zat kinderen zijn die sauna wel prettig vinden en zich ook weten te gedragen.
ik voor mij heb meer last van ouwe isegrimmen die constant tegen je aan zeuren. zullen we die dan ook de toegang tot de sauna ontzeggen dan? nu we toch bezig zijn; kwebbelende huismoeders met hun valse roddels kan ik ook missen als kiespijn. en zo vind je altijd wel iets of iemand om op te mekkeren.
Inderdaad, genoeg sauna's waar echt nog nooit een kind is geweest, laat staan dat ik er 1 gezien heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:01 schreef Luigi het volgende:
En kies je sauna's een beetje zorgvuldig uit. Ik snap niet dat mensen naar die platgelopen megadingen gaan.
Spa Sereen of Saré, bij voorkeur geen sauna's die meedoen aan Optimel acties of gekkigheden als badkledingdagen kennen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Inderdaad, genoeg sauna's waar echt nog nooit een kind is geweest, laat staan dat ik er 1 gezien heb.
Ik kan altijd veel hebben, maar dit heb ik gewoon als storend ervaren. Of mag ik die mening niet meer hebben en werkt die tolerantie maar één kant op? Ik snap sowieso dat helemaal ophemelen van kinderen overal en nergens nooit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat.
Sommige mensen moeten gewoon in een cocon leven ofzo zodat ze van niemand of niks lastig hebben. Last van bejaarden in de supermarkt, last van de muziek van de buren, last van linksrijders terwijl je zelf rechts rijdt, last van kinderen in de sauna... Een keer je schouders ophalen en doorgaan met ademhalen is een zeldzame kunst geworden in dit klaaggrage land.
Maar wat heb je er aan gedáán?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan altijd veel hebben, maar dit heb ik gewoon als storend ervaren. Of mag ik die mening niet meer hebben en werkt die tolerantie maar één kant op? Ik snap sowieso dat helemaal ophemelen van kinderen overal en nergens nooit.
In die sauna had ik ook nog nooit een kind gezien, pas toen we binnen waren werd het duidelijk. Op de menukaart zagen we dat het inderdaad op zondagmiddag werd toegestaan. Maar bijvoorbeeld rennen in een restaurant is gewoon overal vervelend, of het nu in een sauna is, of in een gewoon restaurant.
Ik vond het gewoon vervelend, dat is mijn mening en als ik de reacties bij http://www.saunaenthermen.nl/blog/ontspannen-met-kinderen zie, ben ik zeker niet de enige.
ik zie hier niemand kinderen ophemelen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan altijd veel hebben, maar dit heb ik gewoon als storend ervaren. Of mag ik die mening niet meer hebben en werkt die tolerantie maar één kant op? Ik snap sowieso dat helemaal ophemelen van kinderen overal en nergens nooit.
In die sauna had ik ook nog nooit een kind gezien, pas toen we binnen waren werd het duidelijk. Op de menukaart zagen we dat het inderdaad op zondagmiddag werd toegestaan. Maar bijvoorbeeld rennen in een restaurant is gewoon overal vervelend, of het nu in een sauna is, of in een gewoon restaurant.
Ik vond het gewoon vervelend, dat is mijn mening en als ik de reacties bij http://www.saunaenthermen.nl/blog/ontspannen-met-kinderen zie, ben ik zeker niet de enige.
volgende keer dus gewoon vooraf informeren of er kinderen welkom zijn wanneer jij naar die sauna wil. en als mensen zich misdragen mag je daar natuurlijk altijd iets van zeggen, of dat nou kinderen of volwassenen zijn.quote:De conclusie lijkt mij dan ook dat het reserveren van dagen en tijden voor ouders met kinderen, zoals een familiemiddag op woensdag of familiedag op twee zaterdagen in de maand, een prima oplossing is. Op die manier weet de saunabezoeker die tijdens kinderuren gaat zitten zweten dat zijn rust eventueel wreed verstoord kan worden, maar dat hij dit maar heeft te accepteren. Bovendien hoeft de saunabezoeker met kind zich op die dagen niet bezwaard te voelen als de kinderen de boel op stelten zetten. Iedereen tevreden, toch?
een isegrim:quote:
klikkerdeklikquote:An ill-tempered and frequently old person full of stubborn ideas or opinions.
Nee, kinderhatende metalfans zijn fijn volk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
Ow god, volgens mij heb ik wat moedertjes op hun teen getrapt
Maar goed, met mensen die in OUD posten valt toch geen discussie te voeren, dat is algemeen bekend op Fok!.
goede argumentatie!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
Maar goed, met mensen die in OUD posten valt toch geen discussie te voeren, dat is algemeen bekend op Fok!.
Nee hoor, ik heb geen kinderenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
Ik post niet in OUD en ik heb geen kinderen en kan me kapot ergeren aan kinderen. Toch vind ik dat kinderen prima in een sauna kunnen zijn. Heel veel kunnen zich namelijk wel gedragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
dat vind ik nogal een forse opmerking waar ik me niet in kan vinden. aangezien ik hier de enige ben *met* kinderen en in oud actief vind ik het vooral nogal een kutopmerking. zonder enig fundament, maar wel een kutopmerking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, met OUD valt alleen te discussiëren op hun manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |