Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
sowieso Zusi.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 CM's zouden jullie aanraden MLS Bronze squad 4-4-1-1? Dacht zelf aan Evans en Watson
Die 2 heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 CM's zouden jullie aanraden MLS Bronze squad 4-4-1-1? Dacht zelf aan Evans en Watson
quote:
Hier bij 4-2-2 zijn ze een stuk duurderquote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]Spelen ze beide goed? Heb net een Evans 400 BIN gevonden 4-4-1-1
Long tanquote:
Zavarise en Balchanquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Long tan1 match mee gespeeld maar vond hem echt niet goed, slecht schot, kan niet dribbelen, passes zijn kut...
Scoorde wel 2 keer tegen gold team maar ok
Nog steeds met 8 man aan het spelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier bij 4-2-2 zijn ze een stuk duurder
Ja prima passing iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]Spelen ze beide goed? Heb net een Evans 400 BIN gevonden 4-4-1-1
Verdommequote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog steeds met 8 man aan het spelen?
Ik ben altijd een koning hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die mij Kandji heeft aanbevolen![]()
die man is echt een koning
Goede speler is dat inderdaad, ik krijg hem vaak in pakjesquote:
Nee? Alleen toen tegen GJE. Ik kom meestal silver teams tegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed. Maar speel jij brons vs goud? Nee he?
Nog aardig wat waard voor een non rare ookquote:
Oduroquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Wie zetten jullie naast Kandji dan in een 2 ST systeem?
Ik heb Hertzog.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en White op CFquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Koevermans.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en Zusi of Evans op CAMquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beterquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Krijg je wat als pre order gift of?quote:
waar? en krijg je iets extra omdat je pre-ordert?quote:
Welke? die van +5 etc? Die discard ikquote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wat doen jullie met al die training kaartjes?
Fucito is een baas op CF, vroegah in 4-2-3-1 speelde hij heerlijk achter Kandjiquote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beter
Ja ik heb er nog een hele boel + moraal + 3 att etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke? die van +5 etc? Die discard ik
Discardquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog een hele boel + moraal + 3 att etc.
bronze team moraal is nog wel 200c waard. Bronze player fitness ook, bronze team fitness is wel flink wat waard. Alle andere bronzen attribute kaarten enzo zijn niks waard.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon op je spelers gooien als je ze niet wil verspillenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand behalve Cummings dubbel linkt met hem.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beter
dat wil ik zienquote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even rondsnuffelen op de fut11 marktStream gaat zo online
Cummings is achterlijk goed iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand behalve Cummings dubbel linkt met hem.
Wil namelijk graag Trochowksi op CAM hebben
Meestal doe ik quicksell.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon op je spelers gooien als je ze niet wil verspillen
500+ doelpunten voor Fucito bij mij, dodelijk duoquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fucito is een baas op CF, vroegah in 4-2-3-1 speelde hij heerlijk achter Kandji
Oduroquote:Op maandag 2 juli 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
500+ doelpunten voor Fucito bij mij, dodelijk duo
Wat is het adidas team dan precies?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Euroteller het volgende:
@BDIL en Marcie
Ja ik heb de Ultimate Edition besteld. Kost 65 euro. (Normale fifa 60) En je krijgt hierbij 24 lang 1 goud pakje voor fut per week. 10000 punten voor de store (Tenues kopen enzo) En je krijgt het Adidas team.
Net zoiets als World IX. Maar dan alleen met spelers die gesponsord zijn door Adidas zoals Messi, Wilshere etc.quote:
Die breng ik altijd in de rust in voor Fucito, dan zijn de verdedigers van de tegenpartij al wat moe en dan komt -zoef zoef- Oduroquote:
Ahh komt mooi uit die had ik zojuist bewaard.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
+3 training en squadmorale altijd op de markt zetten.
Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Reemi het volgende:
Voor maar 5 euro extra, 24 gratis pakjes.Ultimate Edition maar bestellen dus.
In mediamarkt is FIFA altijd eerste dag 44 euro geweest ,dan koop ik beter voor 20 euro aan MS points erbij voor pakjesquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Reemi het volgende:
Voor maar 5 euro extra, 24 gratis pakjes.Ultimate Edition maar bestellen dus.
5 euro extra maar?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Euroteller het volgende:
"FIFA 13 Ultimate Team-pakketten
FIFA 13 Ultimate Team Gold-pakketten - 1 per week, 24 weken lang - om je te helpen een team vol voetbalsterrensamen te stellen. FIFA Ultimate Team is een gigantische online community van fans die teams samenstellen en coachen, en het dan met hun Ultimate Team opnemen tegen de beste spelers ter wereld in FIFA 13.
EA SPORTS Football Club-extra's
Ontvang 10.000 EA SPORTS Football Club-credits om spel-items uit de nieuwe EA SPORTS Football Club-catalogus te ontgrendelen, waaronder tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsboosts voor je Virtuele prof, extra wedstrijden in het speltype 1-tegen-1 Seizoenen en nog veel meer, zodat je het seizoen goed kunt beginnen. EA SPORTS Football Club is het hart van FIFA 13. Deze live service is jouw link met het echte voetbal en biedt je voortdurend nieuwe content. Wees de perfecte supporter, steun je favoriete club, houd contact met je vrienden en neem het tegen ze op.
Adidas All Star-team
Ontvang het exclusieve adidas All Star-team met daarin 23 topspelers van het merk, onder wie Lionel Messi, Nani en Karim Benzema. Het exclusieve team beschikt over speciale adidas-tenues die je kunt gebruiken in Online Profclubs. En je kunt deze ploeg kiezen in Steun je club, een belangrijk onderdeel van EA SPORTS Football Club.
Alledrie de voordelen met een waarde van ruim 25 euro, die zorgen voor een intensere game-ervaring en fans helpen aan een mooie aftrap van het seizoen, zijn samen gebracht in de FIFA 13 Ultimate Edition."
Welke sitequote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Euroteller het volgende:
@BDIL en Marcie
Ja ik heb de Ultimate Edition besteld. Kost 65 euro. (Normale fifa 60) En je krijgt hierbij 24 lang 1 goud pakje voor fut per week. 10000 punten voor de store (Tenues kopen enzo) En je krijgt het Adidas team.
Adriano, Caceres, Trochowskiquote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Dit wordt ''m :
http://futhead.com/12/squad/1298072
Trochowski is een beestquote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Dit wordt ''m :
http://futhead.com/12/squad/1298072
Harris.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduroquote:
Lekker bidden dat een pass van hem aankomtquote:
je moet echt andere center backs hebben, White en Attakora. Deze zijn echt te langzaamquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fSgYKeGVbdPx9
Dit heb ik momenteel.
Oduro gaf gisteren Rijst de genadeklapquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Lekker bidden dat een pass van hem aankomt
Kan alleen heel hard rennen en zijn schot is ook best wel kut.
Ja klopt daar ga ik nu in investerenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet echt andere center backs hebben, White en Attakora. Deze zijn echt te langzaam
Andere LB en twee andere CB's. Ashe, White en Attakora. Zusi op CM is een érg goede speler.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Dit heb ik momenteel.
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niksquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Dit heb ik momenteel.
Cuesta en Attakoraquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Andere LB en twee andere CB's. Ashe, White en Attakora. Zusi op CM is een érg goede speler.
Over deze keeper ben ik momenteel zeer tevreden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niks
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ikquote:
Waar speelt die? als ik tegen goede teams speel raken ze soms tot aan de keeper (soms lukt dat gewoon nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niks
Die zijn voor 4-4-2 (zie je ik doe het goedquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ik
Origineelquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn Premier league team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kHam7qF5bdPx1
Modric en vooral Gerrard als wide CAM.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn Premier league team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kHam7qF5bdPx1
Hmm ja klopt wel. Zelf heb ik nooit met White gespeeld. Eerst had ik Attakora en Ababioquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ik
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.quote:
Ja maar als wingerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.
Is geen winger maar CAM.quote:
Je speelt alleen tegen teams met een lage chem?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.
Je hebt er geen verstand van, IF Cattermole een van de beste cdm's . Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Heitinga centraal
Cattermole CDM
Simpson RB
Nope ik speel cup wedstrijden, en daar heb je geen invloed op.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je speelt alleen tegen teams met een lage chem?
Gelukkig ken jijer nog iets van, wij zijn gewoon slecht. Wij allemaalquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van, Cattermole een van de beste cdm's. Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van, Cattermole een van de beste cdm's. Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks vanquote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Kloptquote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks van
Ach die kerel moet je niet op letten joh. Die kwam hier ''vroeger'' ook wel eens en altijd gezeur met die man.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks van
En al helemaal beter dan SIF Ramiresquote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
KloptWij hebben er sowieso geen verstand van. Cattermole is facking goed hoor, veel beter dan Essien ook.
niceeeeequote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef jpg97 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hvlAIW2HbdPyp
Sowieso. Ook qua stats is Cattermole vele malen beter.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach die kerel moet je niet op letten joh. Die kwam hier ''vroeger'' ook wel eens en altijd gezeur met die man.
[..]
En al helemaal beter dan SIF Ramires
Doe je mee met PS3 toernooi?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
J. Lo is gewoon de baas van het iPhone topic, rustig
Prima.quote:
Is dat er weer?quote:
Bewijs je team maarquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat er weer?
Wie doen allemaal mee?
Ja ik ben echt achterlijk. Hoe ik ooit naar 6vwo ben gekomen snap ik nog steeds nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik sta er elke keer weer versteld van dat je je computer weer opgestart hebt
Het zit je diep ofniet?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
@GJE Roy, Ravioli, Marcie, ik, mr jlo
Ik geef je wel 200 coins.quote:
708quote:
Dat zou fantastisch zijnquote:
Wat has been done can not be undone. In andere woorden, daar heeft ie het 'vroeger' zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Nu kan iedereen wel weer op J. lo gaan lopen haten maar hij wordt ook een beetje gezocht. Hij plaatst een normale reactie en dan komen er van een aantal weer debiele reacties.
Ik bedoel meer van dat iemand een normale post plaatst deze ook normaal beantwoord kan worden. Dit is voor sommigen jammergenoeg nogal moeilijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat has been done can not be undone. In andere woorden, daar heeft ie het 'vroeger' zelf naar gemaakt.
Stoereboii kreeg ook gezeik over zich heen toen die zich normaal ging gedragen omdat ie daarvoor net een kleuter was.
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren dus nog een IF in een pack maar daar heb ik nog geen bewijs van laten zien. Hopelijk is dit goed genoeg: [ afbeelding ]
seems legitquote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren dus nog een IF in een pack maar daar heb ik nog geen bewijs van laten zien. Hopelijk is dit goed genoeg: [ afbeelding ]
Waarom zou ik zo'n slechte IF kopenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
seems legit
die heb je gewoon zelf gekocht man
Over drogredeneringen gesproken te hebben, knul ik ben wel de laatste die zich zorgen gaat maken om infantielen. Daarbij kan het mij gestolen worden of er sprake is van ''digitale vriendjes'' vorming. Wanneer mensen hun onnozelheid tonen dan spreek ik ze maar al te graag daarop aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat has been done can not be undone. In andere woorden, daar heeft ie het 'vroeger' zelf naar gemaakt.
Stoereboii kreeg ook gezeik over zich heen toen die zich normaal ging gedragen omdat ie daarvoor net een kleuter was.
Photoshoppen kunnen we allemaal hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n slechte IF kopen
[ afbeelding ]
Die heb je gewoon van EA forum die screen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paint!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om toe te voegen aan je collectie?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat ik nooit zou liegen hieroverquote:Op maandag 2 juli 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om toe te voegen aan je collectie?
Ik geloof er iig niks van.
Damn, jij laat je kennen zeg. Dat jij zoiets verzint voor wat waardering..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nooit zou liegen hierover!
Ik heb gisteren zelf nog gezegd dat ik een random bronze Jumbo opende op de console en dat hij daarin zat.
Jij showt je team. Verwacht je dat er 10 reacties metquote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over drogredeneringen gesproken te hebben, knul ik ben wel de laatste die zich zorgen gaat maken om infantielen. Daarbij kan het mij gestolen worden of er sprake is ''van digitale vriendjes'' vorming. Wanneer mensen hun onnozelheid tonen dan spreek ik ze maar al te graag daarop aan.
even stoer doen met je bronze jumbo en dan de volgende dag komen met pics, nee dark ik geloof het niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nooit zou liegen hierover!
Ik heb gisteren zelf nog gezegd dat ik een random bronze Jumbo opende op de console en dat hij daarin zat.
jij hebt er echt geen verstand van he.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij showt je team. Verwacht je dat er 10 reacties metkomen?
We zijn hier erg kritisch op elkaars teams, en dat doen we om elkaar te helpen. Je hebt hier in het verleden al meerdere malen als een zwakzinnige tegen alles en iedereen die iets zei wat je niet zinde aangeschopt, en dat doe je nu weer. Dan kun je iets terug verwachten. Misschien dat met je iphontje spelen je beter afgaat
Ik ging geen foto ervan maken omdat ik op de console wedstrijden ging spelen. Maar ik weet dat jullie dit allemaal toch niet serieus menenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even stoer doen met je bronze jumbo en dan de volgende dag komen met pics, nee dark ik geloof het niet.
Jij bent zo domquote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn hier erg kritisch op elkaars teams, en dat doen we om elkaar te helpen. Je hebt hier in het verleden al meerdere malen als een zwakzinnige tegen alles en iedereen die iets zei wat je niet zinde aangeschopt, en dat doe je nu weer. Dan kun je iets terug verwachten. Misschien dat met je iphontje spelen je beter afgaat
Klopt, laat maar, ik heb niks gezegd. Ik heb nergens verstand vanquote:Op maandag 2 juli 2012 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt er echt geen verstand van he.
Dat gaan we je lekker niet zeggen hahahahahahaquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging geen foto ervan maken omdat ik op de console wedstrijden ging spelen. Maar ik weet dat jullie dit allemaal toch niet serieus menen
Ik meen dit wel serieus hoor. Kinderachtig manquote:Op maandag 2 juli 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging geen foto ervan maken omdat ik op de console wedstrijden ging spelen. Maar ik weet dat jullie dit allemaal toch niet serieus menen
Wel?!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Team is af
[ afbeelding ]
Geld was alleen opzodra mijn TP leeg is koop ik Chiellini, Maicon en Buffon.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
5* skill
De enige zwakzinnige hier ben jij. Maar goed dat heeft het verleden al meerdere keren aangetoond. Daarbij vergeet jij voor het gemakshalve weer waar de essentie van deze discussie ligt. Het gaat mij niet om het team of omdat iemand er negatieve kritiek daarover heeft. Wat mij echter wel aangaat en waar ik meerdere personen in dit topic op heb weten te betrappen is het volgende; wanneer er een mening getoond wordt dan wordt deze niet onderbouwt. Men mag bepaalde spelers slecht vinden maar geeft dan ook aan waarom je dat vindt. Daarbij hoeft niemand dezelfde overtuiging te hebben over een bepaalde speler. Echter stoort mij de houding van bepaalde infantiele mensen hier, waaronder jij. Als je vocabulair beperkt bent geeft dat dan ook aan, maar ik kan niets met smiley's. Maar goed van een zwakbegaafde persoon zoals jij kan men vrij weinig van verwachten.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tl;drquote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige zwakzinnige hier ben jij. Maar goed dat heeft het verleden al meerdere keren aangetoond. Daarbij vergeet jij voor het gemakshalve weer waar de essentie van deze discussie ligt. Het gaat mij niet om het team of omdat iemand er negatieve kritiek daarover heeft. Wat mij echter wel aangaat en waar ik meerdere personen in dit topic op heb weten te betrappen is het volgende; wanneer er een mening getoond wordt dan wordt deze niet onderbouwt. Men mag bepaalde spelers slecht vinden maar geeft dan ook aan waarom je dat vindt. Daarbij hoeft niemand dezelfde overtuiging te hebben over een bepaalde speler. Echter stoort mij de houding van bepaalde infantiele mensen hier, waaronder jij. Als je vocabulair beperkt bent geeft dat dan ook aan, maar ik kan niets met smiley's. Maar goed van een zwakbegaafde persoon zoals jij kan men vrij weinig van verwachten.
[..]
De enige zwakzinnige hier ben jij. Maar goed dat heeft het verleden al meerdere keren aangetoond. Daarbij vergeet jij voor het gemakshalve weer waar de essentie van deze discussie ligt. Het gaat mij niet om het team of omdat iemand er negatieve kritiek daarover heeft. Wat mij echter wel aangaat en waar ik meerdere personen in dit topic op heb weten te betrappen is het volgende; wanneer er een mening getoond wordt dan wordt deze niet onderbouwt. Men mag bepaalde spelers slecht vinden maar geeft dan ook aan waarom je dat vindt. Daarbij hoeft niemand dezelfde overtuiging te hebben over een bepaalde speler. Echter stoort mij de houding van bepaalde infantiele mensen hier, waaronder jij. Als je vocabulair beperkt bent geeft dat dan ook aan, maar ik kan niets met smiley's. Maar goed van een zwakbegaafde persoon zoals jij kan men vrij weinig van verwachten.
[..]
Als we dan toch zo slim gaan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoor ik ook bij die personen?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee.quote:
Je bent net geboren?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was dat gedoe met J Lo voor mijn tijd ofzo?
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als een van de weinigen wél gelezen. Mijn reactie op je oninspirerend stukje faalproza: /care.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja jij zat nog in de baarmoeder.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was dat gedoe met J Lo voor mijn tijd ofzo?
De waarheid onder ogen zien is inderdaad pijnlijk voor je. Het is overigens ''fetisj'' en 'z'n''.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
Toch mooi dat die gast hier binnenkomt terwijl hij in zn maandelijkse periode zit, een schraal team post waar hij gegarandeerd's als reactie op krijgt en dan weer met 'moeilijke' woorden gaat strooien. Misschien is het zijn fetisj?
Als je een hoog niveau vereist, moet je vooral naar het FUT topic komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
Toch mooi dat die gast hier binnenkomt terwijl hij in zn maandelijkse periode zit, een schraal team post waar hij gegarandeerd's als reactie op krijgt en dan weer met 'moeilijke' woorden gaat strooien. Misschien is het zijn fetish?
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als een van de weinigen wél gelezen. Mijn reactie op je oninspirerend stukje faalproza: /care.
Met vriendelijke groeten,
Je Voeten.
Ik scheet in een plaszakquote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als een van de weinigen wél gelezen. Mijn reactie op je oninspirerend stukje faalproza: /care.
Je Voeten.
Dat kan niet. Je moet niet teveel in die leesverhalen van je moeder gaan geloven voor het naar bed gaan, waarin zij aangeeft dat de wereld er nog maar net is.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je Voeten.
Jij bent echt gevat man. Ongelofelijk. Doe er iets mee. In het cabarettopic ofzo. Of het iPhonetopic, dat soberwieszo al een 'quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je moet niet teveel in in die leesverhalen van je moeder gaan geloven voor het naar bed gaan, waarin zij aangeeft dat de wereld nog maar pas bestaat.
Ja, dat zeg ik. Ik ben niet bepaald kinderachtig vind ik zelfquote:
Jawel want GJE.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je moet niet teveel in in die leesverhalen van je moeder gaan geloven voor het naar bed gaan, waarin zij aangeeft dat de wereld er nog maar net is.
Hoeveel fouten kan een mens wel niet maken, en nee heb niets met cabaret. Wellicht dat ik je wel bij de rechter-commissaris zie als verdachte wanneer je om pro deo vraagt. Domme faalhaas.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt gevat man. Ongelofelijk. Doe er iets mee. In het cabarettopic ofzo. Of het iPhonetopic, dat soberwieszo al een '' waard is. Of mogen ze je daar ook niet?
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ey hier wat vind je van me tiem.het moet een goede reactie zijn anders beledeg ik je ok?
Ow. Goed teamquote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ey hier wat vind je van me tiem.het moet een goede reactie zijn anders beledeg ik je ok?
niet mets?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeveel fouten kan een mens wel niet maken, en nee heb niet mets cabaret. Wellicht dat ik je wel in de rechter-commissaris zie als verdachte wanneer je om een pro deo vraagt.
Hoor ik daar bij?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
99% van die topic is meer kinderachtig dan dat ik ben.
ik ramde maar op wat knopjes op dit plastic ding voor, ik heb er geen verstand van maar het werkte welquote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie ben jij dan? Jij weet helemaal nietsEn ik ook niet
Dat mag iedereen hier onderling uitvechtenquote:
Mooie typo inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel, ik mis toch niks als ik even weg benSubtiel, subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Kud tiem, veel tu veel niet nederlanters.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel, ik mis toch niks als ik even weg benZe verkopen geen FUT kaarten bij de Bart Smit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een typo is een enkelvoudige fout. Jijquote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel fouten kan een mens maken.
ik heb net van wolfswinkel gekochd om te kompenceren.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kud tiem, veel tu veel niet nederlanters.
kusjekroel
een wankele stoel
Oke je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een typo is een enkelvoudige fout. Jij. Kun je dan ook helemaal niets?
Mach ik mischien ook es joun pro deo gebriuken wand ik heb altijt van die klotsoxelsquote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeveel fouten kan een mens wel niet maken, en nee heb niets met cabaret. Wellicht dat ik je wel bij de rechter-commissaris zie als verdachte wanneer je om pro deo vraagt.
Maar hij is gekke Gerrit.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een typo is een enkelvoudige fout. Jij. Kun je dan ook helemaal niets?
ik heb alleen sub deo hier werkt niet zo goed helaasquote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mach ik mischien ook es joun pro deo gebriuken wand ik heb altijt van die klotsoxels
Ja ik zach hed all, misgien kan ick ju wel helpon.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb net van wolfswinkel gekochd om te kompenceren.
Sorry voor de spelvouten ik ben niet zo goet in nederlands
Mensen die stinken zijn Anti deoquote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alleen sub deo hier werkt niet zo goed helaas
T-mobile netwerkquote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
Tele2 heeft wel decent aanbiedingen voor telefoon, is dat netwerk een beetje goed?
Ik heb geen probleem met t-mobile hoor, zaadbek.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
T-mobile netwerknee dus. En al helemaal niet in Friesland.
Waarom vraag je het dan graftak.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met t-mobile hoor, zaadbek.
Weet ik veel dat het t-mobile netwerk is, snotkopquote:
dan zoek je dat op luie flikkerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik veel dat het t-mobile netwerk is, snotkop
Ga je mond met zeep spoelen, paljas!quote:
10 miljoentwitter:voetbalpings twitterde op maandag 02-07-2012 om 15:58:20Volgens Engelse en Italiaanse media heeft Arsenal een bod van 10 miljoen euro van Juventus voor Robin van Persie afgewezen. #voetbalpings reageer retweet
nee fuck offquote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je mond met zeep spoelen, paljas!
hahahaha paupersquote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef wieisboos het volgende:
10 miljoentwitter:voetbalpings twitterde op maandag 02-07-2012 om 15:58:20Volgens Engelse en Italiaanse media heeft Arsenal een bod van 10 miljoen euro van Juventus voor Robin van Persie afgewezen. #voetbalpings reageer retweet
![]()
Neuk uit?quote:
Voor een spits die een keer in heel zijn loopbaan meer dan 20 doelpunten heeft gemaakt in een seizoen + aardig op leeftijd is + een verrotte karakter heeft + blessure gevoelig is hebben ze wel een degelijke bedrag geboden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:59 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Hij is geen spits.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor een spits die een keer in heel zijn loopbaan meer dan 20 doelpunten heeft gemaakt in een seizoen + aardig op leeftijd is + een verrotte karakter heeft + blessure gevoelig is hebben ze wel een degelijke bedrag geboden.
quote:
Ok, dan is Stekelebnbrug een rechtsbuitenquote:
En 16-18 miljoen voor Luuk de Jongquote:Op maandag 2 juli 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor een spits die een keer in heel zijn loopbaan meer dan 20 doelpunten heeft gemaakt in een seizoen + aardig op leeftijd is + een verrotte karakter heeft + blessure gevoelig is hebben ze wel een degelijke bedrag geboden.
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd/seizoen. Verot karakter valt wel mee, niet voor niets de aanvoerder, je moet het hem natuurlijk wel naar zijn zin maken. Blessure gevoelig klopt, dit jaar niet en meteen topscoorder. Blessures verklaren ook dat hij eerder minder scoorde samen met zijn positie.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moest even boodschappen doen. We hebben hier alleen maar een C1000 waar heel veel dingen altijd op zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze verkopen geen FUT kaarten bij de Bart Smit.
Kom op man bij Feyenoord trapte hij per seizoen niet meer dan 8 en toen had hij geen last van blessures. Met alle respect richting de Eredivisie maar dan ben je geen topspits. Dit verklaart ook waarom hij gekocht is voor 4,5 miljoen destijds aangezien het voor een club als Arsenal ''geen'' geld was. Zijn eerste blessureleed dateert van begin seizoen 2009/2010, daarvoor heeft hij ook niet meer dan 11 doelpunten gemaakt in een seizoen. Captain is hij omdat hij bij Arsenal het langste speelt, niet omdat hij zon uitstekende leider is ( dat kon je wel zien binnen het Nederlandse elftal etc.)quote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd/seizoen. Verot karakter valt wel mee, niet voor niets de aanvoerder, je moet het hem natuurlijk wel naar zijn zin maken. Blessure gevoelig klopt, dit jaar niet en meteen topscoorder. Blessures verklaren ook dat hij eerder minder scoorde samen met zijn positie.
Klopt ja, maar die extra vragen zijn wel vaag. Ik heb daar wel erg veel punten terwijl bijna alles fout is. Voor erbij in de buurt zitten krijg je al puntenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
Verlies ik alsnog die EK poule door die extra vragen. Met uitslagen eindigde ik wel bovenaan.
Hij speelt pas sinds 2 jaar of zo in de spits manquote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kom op man bij Feyenoord trapte hij per seizoen niet meer dan 8 en toen had hij geen last van blessures. Met alle respect richting de Eredivisie maar dan ben je geen topspits. Dit verklaart ook waarom hij gekocht is voor 4,5 miljoen destijds aangezien het voor een club als Arsenal ''geen'' geld was. Zijn eerste blessureleed dateert van begin seizoen 2009/2010, daarvoor heeft hij ook niet meer dan 11 doelpunten gemaakt in een seizoen. Captain is hij omdat hij bij Arsenal het langste speelt, niet omdat hij zon uitstekende leider is ( dat kon je wel zien binnen het Nederlandse elftal etc.)
Succes, het loopt geen storm meer, de mensen die de de spelers nodig hadden voor bankvulling voor de bronzen league lijken er helaas weer klaar meequote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo even alle non-shiny bronzes erop zetten voor 150 bin
Ik stond 20 punten voor op je en eindig er 20+ achter jequote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die extra vragen zijn wel vaag. Ik heb daar wel erg veel punten terwijl bijna alles fout is. Voor erbij in de buurt zitten krijg je al punten
Welke positie speelde hij bij Feyenoord en hoe oud was hijquote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kom op man bij Feyenoord trapte hij per seizoen niet meer dan 8 en toen had hij geen last van blessures. Met alle respect richting de Eredivisie maar dan ben je geen topspits. Dit verklaart ook waarom hij gekocht is voor 4,5 miljoen destijds aangezien het voor een club als Arsenal ''geen'' geld was. Zijn eerste blessureleed dateert van begin seizoen 2009/2010, daarvoor heeft hij ook niet meer dan 11 doelpunten gemaakt in een seizoen. Captain is hij omdat hij bij Arsenal het langste speelt, niet omdat hij zon uitstekende leider is ( dat kon je wel zien binnen het Nederlandse elftal etc.)
bedankt. Ik heb tevens wel de afgelopen 2 dagen wat non-shiny's verkocht voor 200 BIN dus 150 zou moeten lukkenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Succes, het loopt geen storm meer, de mensen die de de spelers nodig hadden voor bankvulling voor de bronzen league lijken er helaas weer klaar mee
Je weet dat hij pas sinds vorig seizoen spits staat? Daarvoor altijd aan de linker of rechterkant. Bij Feyenoord linksbuiten.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:
Oh jezus, wat een slechte spelerquote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
Btw:
11/12 55 wedstrijden 38 goals
10/11 44 wedstrijden 27 goals
9/10 26 wedstrijden 11 goals
08/09 60 wedstrijden 30 goals
07/08 25 wedstrijden 10 goals
06/07 39 wedstrijden 15 goals
05/06 38 (17 invallen) wedstrijden 11 goals
04/05 41 (23 invallen) wedstrijden 10 goals
Alle wedstrijden zijn incl invalbeuten.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat hij pas sinds vorig seizoen spits staat? Daarvoor altijd aan de linker of rechterkant. Bij Feyenoord linksbuiten.
In de competitie he ;') Niet doelpunten tegen San-Marino etc voor Nederland + teams die in 3e divisie spelen in de FA Cup etcquote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
Btw:
11/12 55 wedstrijden 38 goals
10/11 44 wedstrijden 27 goals
9/10 26 wedstrijden 11 goals
08/09 60 wedstrijden 30 goals
07/08 25 wedstrijden 10 goals
06/07 39 wedstrijden 15 goals
05/06 38 (17 invallen) wedstrijden 11 goals
04/05 41 (23 invallen) wedstrijden 10 goals
Alle wedstrijden zijn incl invalbeuten.
Pff ik zag hem alleen maar voor over de 2k, beetje in de gaten houden.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
In de competitie he ;') Niet doelpunten tegen San-Marino etc voor Nederland + teams die in 3e divisie spelen van FA Cup etc
Rooney heeft ook 2x de 20+ gehaald, kan jij even zeggen welke spitsen dan wel goed zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
In de competitie he ;') Niet doelpunten tegen San-Marino etc voor Nederland + teams die in 3e divisie spelen van FA Cup etc
Sukkolquote:Op maandag 2 juli 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me in mijn vingers gesneden door wat te veranderen en nu krijgt mijn CDM never nooit 9 chem volgens mij. Dat zou Lazzari moeten zijn.
Ja heb het even verandert omdat shaarawy er pas later in komtquote:Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sukkol
El Shaa CF Borini Pasquato SP Lazarri CDM
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het even verandert omdat shaarawy er pas later in komt
Pasquato serie A is fucking duurquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]Pasquato moet er sowieso uit voor een Italiaanse Serie A CF
Ja maar de Serie B kan ook wel als spits. Shaarawy het gaat om Lazarri die 5 linkjes moet hebben.quote:
Rooney is begonnen in de sterkste competitie van de wereld als speler, van Persie niet. Heeft meer prijzen gepakt met het team en individueel ook. Heeft de afgelopen 2 jaar ook last gehad van veel verschillende blessures en dit jaar 27 goals in de BPL.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney heeft ook 2x de 20+ gehaald, kan jij even zeggen welke spitsen dan wel goed zijn.
Hij sukt echt manquote:
Die maakt Suk zijn darmen kapot. Elke neger heeft namelijk een pielemans van rond de 1 meterquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef Vijf_voor het volgende:
maar Kandji mag Suk wel anaal vernederen
Bij het eerste is Rooney dus in het voordeel omdat hij al meteen gewend was, Rooney speelde bij Everton ook al meteen spits. Allebei blessures en RVP dit jaar meer goals. Verder zeg ik dat Rooney ook maar 2x 20+ heeft gehaald wat jij nogal belangrijk vindt. Dus ik vraag jou welke spitsen dan wel goed zijn, hoe vaak moeten ze 20+ gehaald hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rooney is begonnen in de sterkste competitie van de wereld als speler, van Persie niet. Heeft meer prijzen gepakt met het team en individueel ook. Heeft de afgelopen 2 jaar ook last gehad van veel verschillende blessures en dit jaar 27 goals in de BPL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |