Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
sowieso Zusi.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 CM's zouden jullie aanraden MLS Bronze squad 4-4-1-1? Dacht zelf aan Evans en Watson
Die 2 heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 CM's zouden jullie aanraden MLS Bronze squad 4-4-1-1? Dacht zelf aan Evans en Watson
quote:
Hier bij 4-2-2 zijn ze een stuk duurderquote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]Spelen ze beide goed? Heb net een Evans 400 BIN gevonden 4-4-1-1
Long tanquote:
Zavarise en Balchanquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef BDIL het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Long tan1 match mee gespeeld maar vond hem echt niet goed, slecht schot, kan niet dribbelen, passes zijn kut...
Scoorde wel 2 keer tegen gold team maar ok
Nog steeds met 8 man aan het spelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier bij 4-2-2 zijn ze een stuk duurder
Ja prima passing iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]Spelen ze beide goed? Heb net een Evans 400 BIN gevonden 4-4-1-1
Verdommequote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog steeds met 8 man aan het spelen?
Ik ben altijd een koning hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die mij Kandji heeft aanbevolen![]()
die man is echt een koning
Goede speler is dat inderdaad, ik krijg hem vaak in pakjesquote:
Nee? Alleen toen tegen GJE. Ik kom meestal silver teams tegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed. Maar speel jij brons vs goud? Nee he?
Nog aardig wat waard voor een non rare ookquote:
Oduroquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Wie zetten jullie naast Kandji dan in een 2 ST systeem?
Ik heb Hertzog.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en White op CFquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Koevermans.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en Zusi of Evans op CAMquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beterquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Krijg je wat als pre order gift of?quote:
waar? en krijg je iets extra omdat je pre-ordert?quote:
Welke? die van +5 etc? Die discard ikquote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wat doen jullie met al die training kaartjes?
Fucito is een baas op CF, vroegah in 4-2-3-1 speelde hij heerlijk achter Kandjiquote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beter
Ja ik heb er nog een hele boel + moraal + 3 att etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke? die van +5 etc? Die discard ik
Discardquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog een hele boel + moraal + 3 att etc.
bronze team moraal is nog wel 200c waard. Bronze player fitness ook, bronze team fitness is wel flink wat waard. Alle andere bronzen attribute kaarten enzo zijn niks waard.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon op je spelers gooien als je ze niet wil verspillenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand behalve Cummings dubbel linkt met hem.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oduro en Fucito getest en Oduro vond ik echt veel beter
dat wil ik zienquote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even rondsnuffelen op de fut11 marktStream gaat zo online
Cummings is achterlijk goed iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer dat er niemand behalve Cummings dubbel linkt met hem.
Wil namelijk graag Trochowksi op CAM hebben
Meestal doe ik quicksell.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon op je spelers gooien als je ze niet wil verspillen
500+ doelpunten voor Fucito bij mij, dodelijk duoquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fucito is een baas op CF, vroegah in 4-2-3-1 speelde hij heerlijk achter Kandji
Oduroquote:Op maandag 2 juli 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
500+ doelpunten voor Fucito bij mij, dodelijk duo
Wat is het adidas team dan precies?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Euroteller het volgende:
@BDIL en Marcie
Ja ik heb de Ultimate Edition besteld. Kost 65 euro. (Normale fifa 60) En je krijgt hierbij 24 lang 1 goud pakje voor fut per week. 10000 punten voor de store (Tenues kopen enzo) En je krijgt het Adidas team.
Net zoiets als World IX. Maar dan alleen met spelers die gesponsord zijn door Adidas zoals Messi, Wilshere etc.quote:
Die breng ik altijd in de rust in voor Fucito, dan zijn de verdedigers van de tegenpartij al wat moe en dan komt -zoef zoef- Oduroquote:
Ahh komt mooi uit die had ik zojuist bewaard.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
+3 training en squadmorale altijd op de markt zetten.
Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Reemi het volgende:
Voor maar 5 euro extra, 24 gratis pakjes.Ultimate Edition maar bestellen dus.
In mediamarkt is FIFA altijd eerste dag 44 euro geweest ,dan koop ik beter voor 20 euro aan MS points erbij voor pakjesquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Reemi het volgende:
Voor maar 5 euro extra, 24 gratis pakjes.Ultimate Edition maar bestellen dus.
5 euro extra maar?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Euroteller het volgende:
"FIFA 13 Ultimate Team-pakketten
FIFA 13 Ultimate Team Gold-pakketten - 1 per week, 24 weken lang - om je te helpen een team vol voetbalsterrensamen te stellen. FIFA Ultimate Team is een gigantische online community van fans die teams samenstellen en coachen, en het dan met hun Ultimate Team opnemen tegen de beste spelers ter wereld in FIFA 13.
EA SPORTS Football Club-extra's
Ontvang 10.000 EA SPORTS Football Club-credits om spel-items uit de nieuwe EA SPORTS Football Club-catalogus te ontgrendelen, waaronder tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsboosts voor je Virtuele prof, extra wedstrijden in het speltype 1-tegen-1 Seizoenen en nog veel meer, zodat je het seizoen goed kunt beginnen. EA SPORTS Football Club is het hart van FIFA 13. Deze live service is jouw link met het echte voetbal en biedt je voortdurend nieuwe content. Wees de perfecte supporter, steun je favoriete club, houd contact met je vrienden en neem het tegen ze op.
Adidas All Star-team
Ontvang het exclusieve adidas All Star-team met daarin 23 topspelers van het merk, onder wie Lionel Messi, Nani en Karim Benzema. Het exclusieve team beschikt over speciale adidas-tenues die je kunt gebruiken in Online Profclubs. En je kunt deze ploeg kiezen in Steun je club, een belangrijk onderdeel van EA SPORTS Football Club.
Alledrie de voordelen met een waarde van ruim 25 euro, die zorgen voor een intensere game-ervaring en fans helpen aan een mooie aftrap van het seizoen, zijn samen gebracht in de FIFA 13 Ultimate Edition."
Welke sitequote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Euroteller het volgende:
@BDIL en Marcie
Ja ik heb de Ultimate Edition besteld. Kost 65 euro. (Normale fifa 60) En je krijgt hierbij 24 lang 1 goud pakje voor fut per week. 10000 punten voor de store (Tenues kopen enzo) En je krijgt het Adidas team.
Adriano, Caceres, Trochowskiquote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Dit wordt ''m :
http://futhead.com/12/squad/1298072
Trochowski is een beestquote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Dit wordt ''m :
http://futhead.com/12/squad/1298072
Harris.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef DannyDeko het volgende:
Oduroquote:
Lekker bidden dat een pass van hem aankomtquote:
je moet echt andere center backs hebben, White en Attakora. Deze zijn echt te langzaamquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fSgYKeGVbdPx9
Dit heb ik momenteel.
Oduro gaf gisteren Rijst de genadeklapquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Lekker bidden dat een pass van hem aankomt
Kan alleen heel hard rennen en zijn schot is ook best wel kut.
Ja klopt daar ga ik nu in investerenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet echt andere center backs hebben, White en Attakora. Deze zijn echt te langzaam
Andere LB en twee andere CB's. Ashe, White en Attakora. Zusi op CM is een érg goede speler.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Dit heb ik momenteel.
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niksquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Dit heb ik momenteel.
Cuesta en Attakoraquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Andere LB en twee andere CB's. Ashe, White en Attakora. Zusi op CM is een érg goede speler.
Over deze keeper ben ik momenteel zeer tevreden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niks
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ikquote:
Waar speelt die? als ik tegen goede teams speel raken ze soms tot aan de keeper (soms lukt dat gewoon nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparen voor Ashe op LB en Sarkodie op RB. Weet niet of je tevreden bent over de keeper, maar ik heb Conway. Is een lange gozer, en dat is in dit spel erg belangrijk. Ben er erg tevreden over, en kost volgens mij practisch niks
Die zijn voor 4-4-2 (zie je ik doe het goedquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ik
Origineelquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn Premier league team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kHam7qF5bdPx1
Modric en vooral Gerrard als wide CAM.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn Premier league team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kHam7qF5bdPx1
Hmm ja klopt wel. Zelf heb ik nooit met White gespeeld. Eerst had ik Attakora en Ababioquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cuesta is erg goed, maar ook erg duur. Als instap CB's voor een beginner zijn White en Attakora beter geschikt denk ik
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.quote:
Ja maar als wingerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.
Is geen winger maar CAM.quote:
Je speelt alleen tegen teams met een lage chem?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen idee he? Ze spelen geweldig. Ik heb ze voor de pass stats en niet pace. Anders had ik Nasri en Johnson gebruikt.
Je hebt er geen verstand van, IF Cattermole een van de beste cdm's . Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Heitinga centraal
Cattermole CDM
Simpson RB
Nope ik speel cup wedstrijden, en daar heb je geen invloed op.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je speelt alleen tegen teams met een lage chem?
Gelukkig ken jijer nog iets van, wij zijn gewoon slecht. Wij allemaalquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van, Cattermole een van de beste cdm's. Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van, Cattermole een van de beste cdm's. Heitinga SIF speelt geweldig, Simpson een redelijke back.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks vanquote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.
Kloptquote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks van
Ach die kerel moet je niet op letten joh. Die kwam hier ''vroeger'' ook wel eens en altijd gezeur met die man.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn nooit met FUT bezig, dus wij snappen er niks van
En al helemaal beter dan SIF Ramiresquote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
KloptWij hebben er sowieso geen verstand van. Cattermole is facking goed hoor, veel beter dan Essien ook.
niceeeeequote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef jpg97 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hvlAIW2HbdPyp
Sowieso. Ook qua stats is Cattermole vele malen beter.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach die kerel moet je niet op letten joh. Die kwam hier ''vroeger'' ook wel eens en altijd gezeur met die man.
[..]
En al helemaal beter dan SIF Ramires
Doe je mee met PS3 toernooi?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
J. Lo is gewoon de baas van het iPhone topic, rustig
Prima.quote:
Is dat er weer?quote:
Bewijs je team maarquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat er weer?
Wie doen allemaal mee?
Ja ik ben echt achterlijk. Hoe ik ooit naar 6vwo ben gekomen snap ik nog steeds nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik sta er elke keer weer versteld van dat je je computer weer opgestart hebt
Het zit je diep ofniet?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
@GJE Roy, Ravioli, Marcie, ik, mr jlo
Ik geef je wel 200 coins.quote:
708quote:
Dat zou fantastisch zijnquote:
Wat has been done can not be undone. In andere woorden, daar heeft ie het 'vroeger' zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Nu kan iedereen wel weer op J. lo gaan lopen haten maar hij wordt ook een beetje gezocht. Hij plaatst een normale reactie en dan komen er van een aantal weer debiele reacties.
Ik bedoel meer van dat iemand een normale post plaatst deze ook normaal beantwoord kan worden. Dit is voor sommigen jammergenoeg nogal moeilijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat has been done can not be undone. In andere woorden, daar heeft ie het 'vroeger' zelf naar gemaakt.
Stoereboii kreeg ook gezeik over zich heen toen die zich normaal ging gedragen omdat ie daarvoor net een kleuter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |