Rik van Hamquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: "Donder op, stom betweterig kutkind!"
Bij mijn vriendin lag toevallig een DD uit '81 met Bombie de Zombie. Daar stonden tenminste brieven met inhoud in.
En dit is deel 2.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef markintheair het volgende:
Was er ook niet ooit jaren geleden een of ander topic op Fok! hierover? Stonden dacht ik gigantisch veel van die reacties in dat topic.
Bombie de Zombiequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn vriendin lag toevallig een DD uit '81 met Bombie de Zombie. Daar stonden tenminste brieven met inhoud in.
gewoon fake bij de eerste zie je dat er typex is gebruiktquote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Laatste paar plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt ook alles door.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
gewoon fake bij de eerste zie je dat er typex is gebruikt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Typex?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Die reactie is zo droogquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
De brieven van tegenwoordig worden inderdaad van steeds lager niveau, ik voorspel binnen niet al te lange tijd de eerste brief die er zo uitziet:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Die reactie is zo droog... maar sommige brieven hebben zo'n laag niveau.
quote:Hoi Oom Donald!
Karel
quote:Hoi Karel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |