En dan was de reactie daarop:quote:Beste oom donald. Afgelopen week heb ik Donald Duck muffins gemaakt! Ik kocht een pak met de mix met mijn moeder en ging aan de slag. Er zaten zelfs eetbare plaatjes met uw hoofd erop bij! De muffins waren heerlijk.
Een andere brief:quote:Fijn, Rick!
Waarop de reactie was:quote:Hallo Donsknaap!
Eergisteren heb ik bij het voetballen mijn enkel gebroken. Ik lig nu in het ziekenhuis en heb weinig te doen. Gelukkig kwam vandaag mijn zus langs met een stapel oude ducks! Nu hoef ik me tenminste niet te vervelen. Groetjes, Maarten
Klacht: Kutbrieven in Oom Donald's Brievenbusquote:Wat vervelend, Maarten!
Wat een autistische reactiesquote:Zo stond er;
[..]
En dan was de reactie daarop:
[..]
Een andere brief:
[..]
Waarop de reactie was:
[..]
reeksen mag tegenwoordig in klb?quote:
Valt mee hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef dustbrain het volgende:
Nu is het al dusdanig verneukt dat dit topic automatisch gaat falen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Laatste paar plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Lieve oom Donald. Ik wil een bedankje sturen naar alle tekenaars van de Donald Duck. Ik vind het erg knap dat ze elke week weer hele verhalen kunnen tekenen!
quote:Ze beTEKENEN inderdaad heel veel voor mijn blad, Romy!
Die slechte paints vallen een beetje tegen, maar dat kindje wat Kay Anker heet, welke fokker heeft die brief gestuurdquote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Laatste paar plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet de mooistequote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Laatste paar plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn fucking kinderen die ze schrijvenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:48 schreef Juminelle het volgende:
Grappig ook hoe die ingezonden verhalen in de meeste gevallen totaal geen clou hebben.
quote:Hoi donzige verenbol, ik ben een 15 jarig meisje en word over een paar maanden 16. Nou is iedereen uit mijn omgeving geen maagd meer en heeft het op 14-jarige leeftijd of jonger al gedaan.
Er stond in DD 2011-51 dat op 16-jarige leeftijd de meeste meisjes in Nederland voor het eerst seks hebben, maar het probleem is – tenminste ik vind het raar - dat ik helemaal niet met seks bezig ben. Ik ben veel bezig met tekenen, talen leren, muziek en schrijven en als ik alleen al denk aan de gedachte seks met een jongen te hebben, word ik al misselijk. Ik heb wel wat nare ervaringen gehad met jongens, maar ik denk dat dat erbuiten staat aangezien dat niet zo erg was. Ik zou het liefst wachten op de ‘ware’ maar ik ben bang dat die nooit komt omdat ik te lelijk ben en voor eeuwig hiermee zal zitten. Ik weet niet wat ik moet doen, ben ik wel normaal?
Sara
quote:Wat jammer, Sara!
Een nog veel mooiere baan is als je die Twitter-accounts van al die Duckstad-figuren mag doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef Afwazig het volgende:
Die redactieleden daar hebben echt de mooiste baan ooit. Hele dag sarcastisch kinderen afzeiken.![]()
![]()
Zijn het eigenlijk mensen die dat doen dan? Ik dacht dat Donald Duck, Oma Duck en Goofy dat gewoon zelf deden. Nou ja ze zullen het er wel te druk voor hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Een nog veel mooiere baan is als je die Twitter-accounts van al die Duckstad-figuren mag doen.
Echt te geniaal zijn dieIk wil daar ook op solliciteren, gewoon als betaalde baan de hele dag een beetje als Oma Duck en Goofy tweeten
Idd, een beetje beroemdheid heeft tegenwoordig marketing-personeel in dienst voor Twitter en Facebook. Daar heeft Oom Donald gewoon z'n mensen voor, hij zelf is veels te druk met al die avonturen die hij beleefd.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zijn het eigenlijk mensen die dat doen dan? Ik dacht dat Donald Duck, Oma Duck en Goofy dat gewoon zelf deden. Nou ja ze zullen het er wel te druk voor hebben.
Donald Duck is eigenlijk een pimpquote:Op maandag 2 juli 2012 18:21 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Idd, een beetje beroemdheid heeft tegenwoordig marketing-personeel in dienst voor Twitter en Facebook. Daar heeft Oom Donald gewoon z'n mensen voor, hij zelf is veels te druk met al die avonturen die hij beleefd.
quote:
Godverdommetwitter:BolderbastNL twitterde op maandag 11-06-2012 om 22:26:26Burenoverlast of niet, deze jongen gaat lekker verder met het maken van een kast. #durftezagen reageer retweet
hahahaha wat de neuk !!!!!quote:
Ja heel Duckstad heeft een Twitter-account.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef BlueMage het volgende:
Zwarte Magica heeft ook een Twitteraccount.
Ik zie het nu.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja heel Duckstad heeft een Twitter-account.
Idd, alleen wordt het na een jaartje of 2 wel saai denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Geniaal dit! Had ik maar zo'n baantje
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef dustbrain het volgende:
[ afbeelding ]
What has been seen cannot been unseen.
Ik zag dit na elkaarquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Geniaal dit! Had ik maar zo'n baantje
Ik ookquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef dustbrain het volgende:
[ afbeelding ]
What has been seen cannot been unseen.
Rik van Hamquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: "Donder op, stom betweterig kutkind!"
Bij mijn vriendin lag toevallig een DD uit '81 met Bombie de Zombie. Daar stonden tenminste brieven met inhoud in.
En dit is deel 2.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef markintheair het volgende:
Was er ook niet ooit jaren geleden een of ander topic op Fok! hierover? Stonden dacht ik gigantisch veel van die reacties in dat topic.
Bombie de Zombiequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn vriendin lag toevallig een DD uit '81 met Bombie de Zombie. Daar stonden tenminste brieven met inhoud in.
gewoon fake bij de eerste zie je dat er typex is gebruiktquote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Laatste paar plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt ook alles door.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
gewoon fake bij de eerste zie je dat er typex is gebruikt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Typex?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:29 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Die reactie is zo droogquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
De brieven van tegenwoordig worden inderdaad van steeds lager niveau, ik voorspel binnen niet al te lange tijd de eerste brief die er zo uitziet:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Die reactie is zo droog... maar sommige brieven hebben zo'n laag niveau.
quote:Hoi Oom Donald!
Karel
quote:Hoi Karel!
Kom je beetje laat mee, topic heeft zijn charme verloren.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:27 schreef Michielos het volgende:
Er was ooit een brief in Donald Duck die ging als volgt:
"Beste Donald,
Ik had een hut maar die ging kapot."
- Naam
Antwoord:
Dat is jammer, naam!
Kloptquote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Kom je beetje laat mee, topic heeft zijn charme verloren.
O.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Kom je beetje laat mee, topic heeft zijn charme verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |