Ik weet ook niet hoe snel zoiets zich per slowchat verplaatstquote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voel ik me opeens een verschrikkelijk newb.
Idd, begin er ook maar niet aan, de leegte waarin je terecht komt naderhand... Tamashii is er ook pas recentelijk overheen hoorquote:
Ik heb er een boel gehad hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe snel zoiets zich per slowchat verplaatst
[..]
Idd, begin er ook maar niet aan, de leegte waarin je terecht komt naderhand... Tamashii is er ook pas recentelijk overheen hoor
Falers.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel erg vol zelfs. Mods met hun door het slotje posten
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel erg vol zelfs. Mods met hun door het slotje posten
Met jou altijdquote:
Oke scheelt weer moeite doen om tijd vrij te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe snel zoiets zich per slowchat verplaatst
[..]
Idd, begin er ook maar niet aan, de leegte waarin je terecht komt naderhand... Tamashii is er ook pas recentelijk overheen hoor
Mag ik dan ook we mijn handen op je heupen leggen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met jou altijd
[..]
Oke scheelt weer moeite doen om tijd vrij te maken
Op den kontquote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik dan ook we mijn handen op je heupen leggen?
Rode oortjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef GSbrder het volgende:
Vogelbekdier, speekselen, ik klapper hier met mijn oortjes.
Mwoah, die laatste wel hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen mod ben, ik zou dat ook nooit doorhebben.
Sue mequote:
Jij hoort nu een klap te krijgen hoorrr!quote:
TR GEMACHT!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, die laatste wel hoor
[..]
Sue me
BAM!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hoort nu een klap te krijgen hoorrr!
Op m'n billen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hoort nu een klap te krijgen hoorrr!
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:02 schreef JJH het volgende:
Maar, liefjens, ik ga even een rondje stad maken. Kapper, videotheek, gamma, tot later.
quote:
Haha dat doet me denken aan de eerste keer dansen met zo'n jochie terwijl ik zelf 12 was ofzo. En kriebels dat je kreeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik dan ook we mijn handen op je heupen leggen?
Het ligt aan het weerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn.
Dan trek ik je wel even tegen me aan hoor.
Dabedoelik, blijkbaar is mijn danspartner geen 12 meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha dat doet me denken aan de eerste keer dansen met zo'n jochie terwijl ik zelf 12 was ofzo. En kriebels dat je kreeg.
Als het te warm word kunnen we daarna samen douchen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik aub gewoon een kusje ipv speekselen, tongen, vies gedoe.
Hoho, dat kan ik niet hoor. Dat gaatt te ver. Grensoverschijdend.quote:
As we speak, zit ik op een bureau. Groot, ruw, deugdelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, waar ben je?
Shit is nog steeds aan he
Die heb ik standaard als ik met jou praat, popje.quote:
Ik moet eens wat nuttigs gaan doen geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
Als het te warm word kunnen we daarna samen douchen.
Het politiebureau?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
As we speak, zit ik op een bureau. Groot, ruw, deugdelijk.
Ik zal jou eens .. bureau ... ohquote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
As we speak, zit ik op een bureau. Groot, ruw, deugdelijk.
Ik krijg er een droge mond van, mijn stem een octaaf lager terwijl mijn ogen glinsteren.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heb ik standaard als ik met jou praat, popje.
Reageer eens op WA jijquote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik krijg er een droge mond van, mijn stem een octaaf lager terwijl mijn ogen glinsteren.
Je zal moe wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef shifto het volgende:
Ik ga ff roken, ik werk echt veels te hard voor een maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |