SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Jaa wel oke. Ik ga nieuwe bh's kopenquote:
Nee 16.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa wel oke. Ik ga nieuwe bh's kopenbinnenkort. Dat wou ik even mededelen. Plus net heewwrlijk brooodje gemaakt.
En.ja om 14 jij 15?
ok, bh's met bloemetjes zijn leukquote:Op maandag 2 juli 2012 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa wel oke. Ik ga nieuwe bh's kopenbinnenkort. Dat wou ik even mededelen. Plus net heewwrlijk brooodje gemaakt.
En.ja om 14 jij 15?
quote:
Kijk jij maar niet te opzichtig dan mannetjequote:Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trek je hem dan wel aan vrijdag KB, dan kan ik even tuuuren
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kijk jij maar niet te opzichtig dan mannetje
ik zou 'm pakken als ik jou was Janquote:Op maandag 2 juli 2012 13:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kijk jij maar niet te opzichtig dan mannetje
triestquote:
zeker wit vervenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Furdinand het volgende:
Overmorgen ga ik appels nieuwe huis verven
Dan maar op een stoel.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Furdinand het volgende:
En ik moet plassen maar geen wc in de bus
Het gaat om de boekenquote:
Wat jij testen doen?quote:
Sorryquote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
Hey pim jij hier ja alles goed jawel met jou nounou dat is zo standaard hoe gaat het echt mja niet zo goed ik ben overweight als.je begrijpt wat ik.bedoel jaja ik kan engels maar doe er wat aan dan mja het werkt niet nou dan blijf je toch lekker dik ja oké nou ik ga weer ja ik ook oké was gezellig nee niet echt no shit sherlock succes met je 4 kinnen lul Jaja ga nou maar je kwetst me
Viespeukquote:
Noem me niet zoquote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vergeef je ongezelligheid, diknek
dat hoort nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 06:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Midden in de nacht wakker worden met steken in je maag/buik/blaas/nieren/whatever het ook was, is nooit leuk. fml._
Lekker geverfd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
Gisteren terug gekomen van appel nu weer terug
#liefdagboekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
Gisteren terug gekomen van appel nu weer terug
b-bakaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
I-it isn't that I not like you, I just, I just
quote:
Naast het feit dat ik dit ongepast taalgebruik vind, voel ik me niet echt geïntimideerd door jou.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:53 schreef leeell het volgende:
ik verkracht je zo in die hema als je zo doorgaat
okquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik dit ongepast taalgebruik vind, voel ik me niet echt geïntimideerd door jou.
Rustig aan jongedamequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij krijgt vrijdag een dikke smakkerd~
Om te huilen, sommige mensen op FB.quote:Maar na een lekker glaasje melk en beschuid met muisjes kan ik er weer helemaal tegen aan.!!
Kind die jurrekkkquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
hommo's
Gister was ik een jaar getrouwd. Dat jullie het maar weten
En jij ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haal ze er af, anders onderteken ik de scheidingspapieren!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
al dat 4kanker en dan ook nog de extensie
steamsale begint danquote:
ga jij dan ook?quote:
ben je gay ofzo?quote:
Hij lijkt wel wat op mij, alleen net wat lelijker.quote:
En wij dan?quote:
Is dat niet altijd zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ambitieuze plannen vandaag, maar in de realiteit doe ik niks..
Hm, vind je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat op mij, alleen net wat lelijker.
En bedankt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo?
[..]
Hm, vind je?
zelf gemaakt ofwa?quote:
cryingdawson ;-;quote:
stiekem maar neit tegen jan zeggen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
helaaa probeer je haar gay te maken of wa ?
gaan dan?quote:
quote:
Nee, ga met Cosmo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stiekem maar neit tegen jan zeggen hoor![]()
[..]
gaan dan?
ik ben geen bullyquote:
misschien, zou eigenlijk iets op zondag moeten doen maar weet niet of het door gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik wel..
Ga je zaterdag mee naar Haarlem?
Ik, een ex-collega van mij (en ook van Flippie toevalligquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien, zou eigenlijk iets op zondag moeten doen maar weet niet of het door gaat
wie gaan er nog meer?
Flippiee zijn vriend? Ik wist wel dat het een kerel was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik, een ex-collega van mij (en ook van Flippie toevallig) en zijn vriend.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Flippiee zijn vriend? Ik wist wel dat het een kerel was.Maar dit is niet voor wat ik eerder zei, dat is 's avonds laat en heb geen zin om om 7 uur pas weer thuis te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit gewoon overdag beetje stad in.
.
Don't be a drag, just be a queen!
Aankomende zaterdag? Neem aan dat ik wel zou kunnen. Of mijn autisme het toelaat is een andere vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar dit is niet voor wat ik eerder zei, dat is 's avonds laat en heb geen zin om om 7 uur pas weer thuis te zijn.. Dit gewoon overdag beetje stad in.
.
gewoon doen manquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag? Neem aan dat ik wel zou kunnen. Of mijn autisme het toelaat is een andere vraag
spaghetti uit mijn zakkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon doen manwat kan er nou gebeuren?
Even kieken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://www.haarlemrozestad.nl/
Dit is er dus..
Delen door 8 ofzo toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even kieken.
Hoe bereken ik trouwens mbps naar mb/s? Wil een nieuw abonnement aansluiten van 80 mbps.
Kutbekabeling of afstand tot.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Hm, ben nooit hoger dan 1,5 mb's gegaan. Ook al sloot ik de modem aan op mijn laptop.
Dan zou ik 10 mb/s moeten halen met mn 100mbps maar klopt ook niks van want 1,8 hoogste ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik zou nu 7,2 mb/s moeten halen?
Heb je draadloze kabel dan??quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb niet eens een kabelaansluiting volgens mij..
ze bestelen onsquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan zou ik 10 mb/s moeten halen met mn 100mbps maar klopt ook niks van want 1,8 hoogste ofzo
hahaha jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
Echte mannen kunnen roze oordopjes dragen zei een wijze vrouw eens
hij begon een maand van te voren met leren uit een examenbundel en dat afwisselen met toetsen maken en natuurlijk veeeel samenvattenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef Beach het volgende:
Jan vertel eens hoe je je voorbereidde op je toelatingsexamen(s) enzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Flippiee zijn vriend? Ik wist wel dat het een kerel was.Ik ben een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half 11 als het donkerder is en niemand me ziet.quote:
jaloersquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten,wat is hardlopen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaloers
Nou als je zo stap zet met je ene been en dan stap zet met je andere been en dat dan heel snel doet
Ik heb er niks voor geleerd, gquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef Beach het volgende:
Jan vertel eens hoe je je voorbereidde op je toelatingsexamen(s) enzo.
Dit ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er niks voor geleerd, g![]()
Dat heb ik geleerd om te zeggen
Oh jammerquote:
niemand wilt toch naar jou kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Half 11 als het donkerder is en niemand me ziet.
Ging niet doorrrrr.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh jammer
Hoe ging het eigenlijk met die date?![]()
ik zou niet anders willenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niemand wilt toch naar jou kijken
OEOEEHEHEH DISSSSS
sorry
Awquote:
lekkere afschuwelijke boy ben je tochquote:
mij versier je daar niet mee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekkere afschuwelijke boy ben je toch
ga ik er mijn levenswerk van maken zodat ik je toch kan versierenquote:
Vervelendquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij werd opgeroepen door zijn werk.
Iets met altijd pech en leuke jongens
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Geschreven door Flipsaanbidder, 4. jul, 2012
Seks met Flippiee was lekker. Ik pakte haar eerst in haar bil. Gruwelijk hard neukte ik haar. Daarna ging ik met mijn pik, die vol zat met resten uit haar endeldarm, in haar vagijn. Dat was fijn.
Waarom zei hij geen nee tegen zn werk dan, a tfoeeequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]wut?
van http://www.ritaklepper.com/100432683?cp=1
van het topic...
Ff make uppen enzulks tot een heerlijke vrouw en dan stomende seks en snachts alles eraf halen en hem sochtends wakker maken met een lik over zn oor en dan ziet ie dat jij het wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga ik er mijn levenswerk van maken zodat ik je toch kan versieren
daarom heb ik nu vrij gevraagd zodat ik met jou kan hardlopenquote:
Dat is wel gezonder dan frituren jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom heb ik nu vrij gevraagd zodat ik met jou kan hardlopen
quote:Geschreven door Beach, 4. jul, 2012
Hoi, mijn naam is Beach. Ik ben een vuige, latente homoseksueel van in de 20. Ik woon in het midden des lands. Ben je geïnteresserd, stuur dan een DM. Foto's op verzoek in DM.
Kus, Beach
ik ren al naar je toequote:
Nope.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
VervelendAfspraak voor een andere keer gemaakt?
Ja hahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]wut?
van http://www.ritaklepper.com/100432683?cp=1
van het topic...
Ja was een chaos of zo en hij moest heen. Wel begrijpelijk en zo maar nog wel beetje jammer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom zei hij geen nee tegen zn werk dan, a tfoeee
Binnenkort maar eens een afspraak maken danquote:
quote:Technische storing!
Onze excuses voor het ongemak.
We hebben de fout geregistreerd en we zullen proberen om die zo snel mogelijk te verhelpen.
Probeer hier nogmaals vanaf de voorpagina te beginnen www.123website.nl
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.ritaklepper.com/100432683?cp=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |