Eens. Erg jammere uitspraak ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef mvdejong het volgende:
opgericht -> opgeheven.
Er is nog wel meer mis met de zaak en het vonnis, ik zie nog wel wat leuke ontwikkelingen.
Het antwoord is heel eenvoudig. Vereniging Martijn is ontbonden op grond van art. 2:20 BW. Als je dat artikel leest wordt het allemaal heel snel duidelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 12:37 schreef PWSVragen het volgende:
Laatst is de pedofielenvereniging MARTIJN opgericht. Ik vroeg me af hoe dit proces kan verlopen? Ik dacht dat bij een civielrechtelijke procedure altijd rechts- of natuurlijke personen de partijen moeten vormen. Echter, dit keer heeft het OM de rechtszaak aangespannen. Wie vertegenwoordigde het OM?
Hmm, ok. Oftewel, wanneer de openbare orde wordt verstoord is dit een zaak van burgers/(rechts)personen onderling? En daarmee vertegenwoordigde het OM dus eigenlijk 'de burgers'?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het antwoord is heel eenvoudig. Vereniging Martijn is ontbonden op grond van art. 2:20 BW. Als je dat artikel leest wordt het allemaal heel snel duidelijk
Nee, TS is serieus, zie Rechtbank verbiedt pedovereniging Martijn (#2)quote:
En dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef mvdejong het volgende:
opgericht -> opgeheven.
Er is nog wel meer mis met de zaak en het vonnis, ik zie nog wel wat leuke ontwikkelingen.
De afkorting PWS staat voor profielwerkstuk hèquote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, TS is serieus, zie Rechtbank verbiedt pedovereniging Martijn (#2)
Helemaal correct. En mijn profielwerkstuk gaat over financiële producten en investeringsbanken in relatie tot de kredietcrisis. Zie hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De afkorting PWS staat voor profielwerkstuk hè
Waar is fok nou eigenlijk wel voor bedoeld, jammeren zeiken en afsnauwen?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Maanvis het volgende:
nouja FOK! is niet bedoeld om je huiswerk te maken, vandaar dat veel mensen 'huiswerktopique' zeiden
Doe niet zo dramatisch!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waar is fok nou eigenlijk wel voor bedoeld, jammeren zeiken en afsnauwen?
Geef gewoon antwoord op zijn vragen als je de antwoorden in pacht hebt uiteraard.
Hoe de fuck cares om z'n beweegredenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |