Laten we t hopen, al zou ik verwachten dat ze nu dan de dosis verhogen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de boel er over drie dagen anders voor staat. Maar ze zullen het wel weten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Tally het volgende:
Ach Chanty. Ze moeten eerst achterhalen welke dosis clomid voor jou de juiste is.
Om een voorbeeld te geven (misschien een achterlijk voorbeeld) bij een suikerpatiënt moeten ze ook eerst proberen te achterhalen hoeveel insuline er gegeven moet worden om het suikergehalte stabiel te krijgen. Niet zo zwaar aan tillen.
O maar geloof me, over 3 dagen kan het zelfs al weer te snel gaan. Helaas zal je bij dit soort dingen engelengeduld moeten hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laten we t hopen, al zou ik verwachten dat ze nu dan de dosis verhogen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de boel er over drie dagen anders voor staat. Maar ze zullen het wel weten.
Nou daar houd ik me maar aan vast danquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar geloof me, over 3 dagen kan het zelfs al weer te snel gaan. Helaas zal je bij dit soort dingen engelengeduld moeten hebben.
Ja. Net ongesteld geworden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Chantygelukkig zitten hier heel veel ervaringsdeskundigen, weet je tenminste dat dit niet ongebruikelijk is. Hang in there!
En Tally, wow na 8 jaar pas. Laat ik dan maar zeggen dat ik m heel goed snapEn begrijp ik nou dat je weer een bloeding hebt gehad? Of ben je ongesteld? Anyhow, je bent er bijna!
Hopelijk ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laatste keer dan toch?Hierna duurt het gewoon weer een jaar ofzo!
Dit is echt de eerste keer dat het verlangen zo'n pijn doet. En zoals ik al zei: ik ben gezegend met een mooie dochter, dus misschien voel ik het extra hard omdat ik vind dat ik het niet mag voelen ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tallyknap hoor.. Ik heb het wel vaker hoor.. En kom maar bij mij onder de steen, heb nog ruimte
Tuurlijk! We gaan er gewoon vanuit dat het net zo "makkelijk" gaat als de vorige keerquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef bellelena het volgende:
TallyBinnen de kortste keren loop jij daar met een mooie buik
ik weet het zeker! Je bent lief en een top wijf!
Volgens mij zijn dat hele normale gevoelens hoor die je ook mag voelen als je al een kindje hebtquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat het verlangen zo'n pijn doet. En zoals ik al zei: ik ben gezegend met een mooie dochter, dus misschien voel ik het extra hard omdat ik vind dat ik het niet mag voelen ofzo.
Maar als ik dan mijn collega (die ik het onwijs gun) langs zie lopen met d'r prachtige buik, dan heb ik er toch buikpijn van
Maar morgen nieuwe dag! Weekend. En gaan we weer verder zoals gister.
Goed! Nog 2 en halve kilo. Gaat me alleen niet snel genoegquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat hele normale gevoelens hoor die je ook mag voelen als je al een kindje hebt
Hoe gaat het met afvallen?
tnx Dat is toch een geruststellingquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
Chanty ik kan me alleen maar aansluiten bij wat tally zegt.. Het is gewoon verdomd moeilijk om in te stellen zeker bij de eerste keer.
Tallyknap hoor.. Ik heb het wel vaker hoor.. En kom maar bij mij onder de steen, heb nog ruimte
LB hoe voel je??
Voor alle andere meiden een dikke knuf
als het nou eens goed heet wordt, dan zweet je die er zo afquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Nog 2 en halve kilo. Gaat me alleen niet snel genoeg
Mja. Geduld he![]()
Toevallig kreeg ik net een linkje van iemand via twitter die vroeger hier ook postte en daarin kwam ik een toepasselijke post tegen voor je:quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
tnx Dat is toch een geruststelling
en hou jij t nog vol? Lijkt me lang zo'n laatste maand wachten tot je echt iets kunt doen!
Zoals je ziet kan er met 2 dagen tussen al heel veel gebeurenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dag 10 is heeeeeeeul vroeg hoor..En bij mij was het de laatste zo dat ik op vrijdag ging en niets te zien was en toen ik op maandag er was ik er 4 had.. Dus het kan ook echt heel snel gaan
Vanavond, kleine op bed gooien (zachtjes!) en dan gaan zweten voor 2.0quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
als het nou eens goed heet wordt, dan zweet je die er zo afMaar goed bezig, hopelijk gaat het zo weer wat vlotter dan!
Dat klinkt kinkyquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond, kleine op bed gooien (zachtjes!) en dan gaan zweten voor 2.0
Even met dvdtje wat work outs. Merkte dinsdag dat ik meteen een kilo er vanaf kon strepen.
Dus flink zweten vanavond
Sex je slank?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond, kleine op bed gooien (zachtjes!) en dan gaan zweten voor 2.0
Even met dvdtje wat work outs. Merkte dinsdag dat ik meteen een kilo er vanaf kon strepen.
Dus flink zweten vanavond
Dat doet ie al steeds heel liefquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tally, wat goed!
LB slopend hè dat wachten. Je moet je door je man even laten trakteren op een massage.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
En wat zei de weegschaal Tally?
Ik ben best wel gespannen merk ik. Heb constant last van mn nek & schouders en mn prikkelbare darm 'syndroom' speelt op. Lang leve psychosomatische klachten
+1quote:Op zondag 15 juli 2012 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou poezebeest ik geloof dat ik toch niet alle taken van LB's vriend kan en wil vervullen
Haha, ik bedoelde natuurlijk ook alleen het luisterend oor en goedbedoelde adviezen die we willen bieden als surrogaat-vriend.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou poezebeest ik geloof dat ik toch niet alle taken van LB's vriend kan en wil vervullen
En dat is ook wat ik hier kom zoekenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:27 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde natuurlijk ook alleen het luisterend oor en goedbedoelde adviezen die we willen bieden als surrogaat-vriend.
Ik vermoed woensdag of donderdag.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou een week alleen ook niks vinden hoor. Ik moest 'm alleen ff inkoppen net
Wanneer weet je trouwens meer LB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |