Dat is op zich positief want dan heeft je baarmoederslijmvlies ook de kans om lekker dik te worden voor innestelingquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, vanochtend echo gehad; follikel was nog maar 16mm, dus de test zou ook nog noet positief kunnen zijn.
Dit zal wel een wat langere cyclus worden, want waarschijnlijk vrijdag dan pas de eisprong. En hopelijk de IUI
Da's waar, en dat zag er gelukkig ook al goed uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 06:52 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dat is op zich positief want dan heeft je baarmoederslijmvlies ook de kans om lekker dik te worden voor innesteling
OK 4 mm to go, groei groei eitje!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's waar, en dat zag er gelukkig ook al goed uit
Chanty, ze willen de IUI doen vlak voor of op de dag van de eisprong, en ze springen als ze rond de 20 mm zijn!
Dat is de follikel he? Dus daar zit ook vocht bij... Het eitje zelf is geen 2 cm..quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
OK 4 mm to go, groei groei eitje!
Maar 20 mm... eigenlijk is dat best groot
Wat een goed nieuws!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, vanochtend echo gehad; follikel was nog maar 16mm, dus de test zou ook nog noet positief kunnen zijn.
Dit zal wel een wat langere cyclus worden, want waarschijnlijk vrijdag dan pas de eisprong. En hopelijk de IUI
Ja, ze doen sowieso nog een echoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Nanuke het volgende:
Wat goed LB! Fijn dat het eitje toch nog niet gesprongen is!Krijg je nou vrijdag nog weer een echo om te kijken hoe groot het eitje is voordat ze beginnen met de IUI?
Bij de tweede IUI kwamen de ouders van Vriend logeren, gelukkig kwamen ze een dag later dan gepland anders had Vriend zijn bakje moeten vullen terwijl zijn ouders er warenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ze doen sowieso nog een echo
Wel timing hoor; ik krijg morgenavond mn moeder te logerendus duim maar voor me dat de IUI niet zaterdag pas kan!
Gelukkig wel dan ja! Zwager moest hem in een heel krappe gangkast vullen in Belgie, omdat er werd verbouwd en daarom hoorde hij ook nog het nodige bouwlawaai. Oh, en m'n zus lag al onder narcose voor de punctie, dus hij was ook super gestresst.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de tweede IUI kwamen de ouders van Vriend logeren, gelukkig kwamen ze een dag later dan gepland anders had Vriend zijn bakje moeten vullen terwijl zijn ouders er waren
Nog ergerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gelukkig wel dan ja! Zwager moest hem in een heel krappe gangkast vullen in Belgie, omdat er werd verbouwd en daarom hoorde hij ook nog het nodige bouwlawaai. Oh, en m'n zus lag al onder narcose voor de punctie, dus hij was ook super gestresst.
We zijn in week 16, dus het gaat zeker de goede kant op. Ze is nog steeds wel wat moe, maar ze hoopt straks weer helemaal tiptop te zijn. Wel nog bloedingen gehad, dus dat was spannend en naar, maar dus niets ernstigs. We blijven vertrouwen! Dank je wel voor het vragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog ergerHoe gaat het met je zus?
Ja, klinkt zeker goed. Als ze straks verder dan week 20 is gaat mijn zwager misschien ook wat relaxen... dat zou hem goed doen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat tof kahlieNou hopen dat ze snel een enorme bolle, bewegende buik krijgt... heb jij die al Ophelia???
En haaai Truihet is hartstikke spannend ja, hopelijk kan ik over niet al te lange tijd eindelijk voor mezelf gaan haken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik keek vanochtend naar beneden en toen zag ik de boel voor het eerst van buitenaf bewegen![]()
Ik neem vaak eerst een slok water, en dan de (foliumzuur)pil, misschien helpt dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Chanty het volgende:
Brrrrrrr zojuist lukte het me niet om die chlomidtablet snel door te slikken. Dat kreng begint direct te smelten en smaakt me toch een partij RANZIG!!!
Dat ga ik nu ook maar doen ja. Normaal slik ik pillen heel makkelijk door, maar deze bleef gewoon steken/ plakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik neem vaak eerst een slok water, en dan de (foliumzuur)pil, misschien helpt dat?
Ze zouden pillen niet zo vies moeten maken he
't Streepje leek net weer nergens op.... dus ik denk dat het wel zaterdag zal worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat je in elk geval niet te laat was LB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |