Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nom nom. Alleen Jones is echt een mongool IRL en Ingame.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een team voor GuRBuH
2u vannachtquote:
Ik vond hem ook waardeloos ja. Weleens met Benzema gespeeld? Die vond ik wel fijn. Had hem alleen in 4-3-2-1 en zijn workrates zijn dan niet echt ideaal..heb je maar 1 spits en dan zakt hij steeds in..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
SIF Higuain, ik dacht dat ik na Ibrahimovic, Kandji en Falcao wel iets met deze man zou kunnen nu, maar wat een lompe mongool is hetHij kan echt niks. Loopt hij alleen op de keeper af, dan wordt hij ingehaald door verdedigers, krijgt hij een voorzet en de keeper grijpt mis, volleert hij de bal het stadion uit
Vreselijke speler, slechtste spits waar ik tot dusver mee gespeeld heb, zeker als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding.
TOTY Benzema is wel lekker in 442, heb SIF Falcao ernaast die de hele tijd op randje buitenspel aan t azen is.. dan is een rappe ietwat inzakkende spits met een goede lobsteekbal ideaal.. zeker aangezien Falcao zn tegenstanders alleen achter zich laat als ze uitglijden over zijn slakkenspoor..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook waardeloos ja. Weleens met Benzema gespeeld? Die vond ik wel fijn. Had hem alleen in 4-3-2-1 en zijn workrates zijn dan niet echt ideaal..heb je maar 1 spits en dan zakt hij steeds in..
Editten is voor homo'squote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Danku. En hoe lang duurt het bronze toernooi nog?Lekkere tri-post btw
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ff een obscure league zoeken voor een cheap team
Moet 1 league zijn..quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 00:45:18Talent of the tournament: Jordi Alba.....
#FUT reageer retweet
Er zitten veel CBs met 70+ pace in de K-League en er is een Deense CB met 78 pace. En natuurlijk Alpha Ba en die MLS CBsquote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef GuRBuH het volgende:
Gadver alle snelle CB's zitten in die overhypte Engelse leagues
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 00:45:18Talent of the tournament: Jordi Alba.....[ afbeelding ] #FUT reageer retweet
![]()
Maak gewoon Pro league bronzjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef GuRBuH het volgende:
Gadver alle snelle CB's zitten in die overhypte Engelse leagues
Jappen vind ik niet leuk (sorry Rijst) en MLS is zo standaard. Alpha Ba is geweldig, maar daar is de rest kut. Ik had gehoopt op een redelijke CB naast Vucko (Ekstraklasa).quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten veel CBs met 70+ pace in de K-League en er is een Deense CB met 78 pace. En natuurlijk Alpha Ba en die MLS CBs
wow, net echt....quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 00:45:18Talent of the tournament: Jordi Alba.....[ afbeelding ] #FUT reageer retweet
![]()
HHAHAHHA MATHIJS TRAPTE ERIN HAHAHAHAquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
![]()
seems legit.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Congrats Fuszyquote:
Heb het ook weleens gehad, gaat wel over.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef Rijst het volgende:
Kijk mn armJe ziet het alleen niet zo goed.
[ afbeelding ]
5 puntjes verschilquote:Op maandag 2 juli 2012 01:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Congrats Fuszy![]()
Laucas, Thorb, jullie krijgen uitbetaaldIk was zo dichtbij
![]()
Laucas 45k, Thorb 15k. Zet er maar iets op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |