Als ik door zon hood cruise denk ik altijd:quote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Zolder het volgende:
Altijd (sinds twee weken) als ik door een achterstandswijk loop denk ik aan de stem van Max Payne ''I was in heavy gang territory''
Ook bedenk ik me dan altijd dat ik een rijke witte jongen ben, en dat voelt goed.
alphen ad rijn werd ook erg slecht beoordeeld xdquote:
hahahha dylan?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ik heb pics van ts, ik lever via pm. ze is alleen niet echt lekker ofzo maarja. met wat biertjes
Je bedoeld Oegstgeest, dat kakdorp?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:31 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
alphen ad rijn werd ook erg slecht beoordeeld xd
wel opmerkelijk dat ldam voorburg wassenaar oegatgeest en voorschoten juist erg hoog scoren
ik heb op dat vwo daar gezeten en snap wat je bedoelt... dat dorp stond alleen maar in de top 10nomdat er allemaal kakkers wonen en weinig crimineeltjesquote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je bedoeld Oegstgeest, dat kakdorp?
Meppel is echt een pauperstad. Komt steeds dichterbij Steenwijk. Alleen heb je in Steenwijk ook de goede buurten en Meppel is een en al pauper.quote:
Visser 't Hooft?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik heb op dat vwo daar gezeten en snap wat je bedoelt... dat dorp stond alleen maar in de top 10nomdat er allemaal kakkers wonen en weinig crimineeltjes
Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik ga daar binnenkort studeren en misschien ook wonen. Nog tips waar je als starter een leuke woning kan krijgen voor niet al teveel geld?
XX en volgens mij nog een van de weinige nette scholen hierquote:
Kakkers zijn ook criminelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik heb op dat vwo daar gezeten en snap wat je bedoelt... dat dorp stond alleen maar in de top 10nomdat er allemaal kakkers wonen en weinig crimineeltjes
haha op die school waar ik zatvwas het echt extreem. allemaal dingen met dat leerlingen met een goede relatie met de school voorgetrokken worde. en dat ds school in het nieuws kwam omdat een gepest nepalees jongetje van school was gestuurd en de blanke pester niet xdquote:
Ook dat is betrekkelijk, er zijn nog steeds complete wijken waar geen multicultigezin te vinden is. Althans geen tokkie multicultiquote:Op maandag 2 juli 2012 09:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Leiden wordt multicultureler is het in plaats van getto.
De binenstad is idd geen ghetto maar mn basisschool is daar en die is dat welquote:Op maandag 2 juli 2012 08:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS aan je post zie ik duidelijk dat je alleen Leiden Noord kent en wellicht weleens in de Mors bent geweest (wat overigens helemaal niet uit enkel flats bestaat). Jammer dat je je oordeel over Leiden hierop baseert, de binnenstad is alles behalve een ghetto en het feit dat jij dat jij ergens niet kan wonen doet daar niks aan af.![]()
Overigens de Merenwijk bestaat uit wel meer dan de horsten en de werven, ik noem de dalen, de forellen en duinen, allemaal stuk voor stuk keurige woningen met veel groen.
moet je ook niet doen. Veel "oudere" huizen zijn aan sloop.of renovatie toe en er zijn toch rondom leiden al betere woonplaatsenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:15 schreef Blester het volgende:
Klacht gelezen, maar kan helaas niet vertellen of dit klopt. Ik ga in ieder geval dus niet in Leiden wonen zo te lezen
volgens mij zijn de huizen in dd binnenstad duur em.daardoor dus minder tokkies. De Kooi gaat vooruit maar bijvoorbeeld de Horsten in de Merenwijk verpesten het voor heel de stadquote:Op maandag 2 juli 2012 09:24 schreef Sophie94 het volgende:
Ik was van plan om in Leiden te gaan studeren. Meerdere malen de stad bezocht, maar door hoe TS Leiden afschildert begin ik te twijfelen.
Is het wel een leuke studentenstad dan? Binnenstad ook zo erg als TS stelt?
Particulier is bizar duur, voor een postzegel aan oppervlak.quote:
ga in oegstgeest wonen is gezellig is met kakkers die niets van "minderwaardig volk" willen wetenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Particulier is bizar duur, voor een postzegel aan oppervlak.
Maar er is een geringe wachtlijst bij de woningbouw, van rond de 10 jaar. Dus dat vallt best mee.
Dat red je niet makkelijk met een modaal inkomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:42 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ga in oegstgeest wonen is gezellig is met kakkers die niets van "minderwaardig volk" willen weten
ga je wel op vakante naar mozambique en in de winter op wintersport?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat red je niet makkelijk met een modaal inkomen.
Overigens zou ik daar best op mijn plaats zijn.
Minderwaardig volk.
Mozambique?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:46 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ga je wel op vakante naar mozambique en in de winter op wintersport?
dan tel je al niet mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mozambique?
Nee, in de vakantie moet ik de huizen van mijn buurtbewoners leeg halen, om mijn eigen kunstvoorraad aan te vullen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:48 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dan tel je al niet mee.
En heb je wel appleapparaten in huis? Speel je hockey? Draag je rl polo's?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:51 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
op een paar na zijn het allemaal rijtjeshuizen
Leiden is een leuke stad om te studeren. Gewoon een kamer in het centrum zoeken..quote:Op maandag 2 juli 2012 09:24 schreef Sophie94 het volgende:
Ik was van plan om in Leiden te gaan studeren. Meerdere malen de stad bezocht, maar door hoe TS Leiden afschildert begin ik te twijfelen.
Is het wel een leuke studentenstad dan? Binnenstad ook zo erg als TS stelt?
Jij zit in een alleenstaande villa?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:51 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
op een paar na zijn het allemaal rijtjeshuizen
Jij woont zeker in een kasteel?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:55 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dat die mensennzich bekakt grdragen terwijl ze geen kakkers zijn
nee in een camper nou goedquote:Op maandag 2 juli 2012 09:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een kasteel?
Even een vraagje, typ je nu mobiel?
Hoopte ik al, want zoveel fouten heb ik lang niet meer gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |