Ook als je niks vraagt.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
haha worden die ook agressief als je ze alleen wat vraagt?
Dan krijg je dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ja want dan heb je ze vies aan gekeken
Bejaarden en gezinnen vooral ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
daar wonen toch alleen bejaarden of vergis ik me? :p
hmm is misschien een idee :pquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bejaarden en gezinnen vooral ja.
Geen tokkies dus.
pelikaanhof? of mij. buren hehequote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik ga daar binnenkort studeren en misschien ook wonen. Nog tips waar je als starter een leuke woning kan krijgen voor niet al teveel geld?
Niet...quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik ga daar binnenkort studeren en misschien ook wonen. Nog tips waar je als starter een leuke woning kan krijgen voor niet al teveel geld?
Op basis van dit bericht zou ik verwachten dat dit in De Merenwijk, De Kooi en De Mors zeker het geval zou moeten zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
vavo is nu bij roc lammenschans en dan naast bureau halt daar. de oude locatie ia toch vlak bij de boshuizerlaan ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef BWK het volgende:
Heb VAVO gedaan op het ROC daar bij de Toussaintkade/Ter Haarkade.. Ook geen beste buurt..
Er is vast wel iets goedkoop in Leiden te vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zou ik toch goedkopere steden opzoeken
of die turkenwijk achter het ziekenhuis in leiderdorp :pquote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Op basis van dit bericht zou ik verwachten dat dit in De Merenwijk, De Kooi en De Mors zeker het geval zou moeten zijn.
binnenstad is duurquote:Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is vast wel iets goedkoop in Leiden te vinden.
Vast wel maar daar krijg je dan ook weinig voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is vast wel iets goedkoop in Leiden te vinden.
Ja misschien dorpjes eromheen proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
binnenstad is duur
erbuiten misschien te doen?
Ik heb niet veel nodig.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vast wel maar daar krijg je dan ook weinig voor.
Met andere woorden, volop keus voor Dimens.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
of die turkenwijk achter het ziekenhuis in leiderdorp :p
Leiden is een dorp.... qua gevoel dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Shispeed het volgende:
daarom dorp![]()
nauwelijks last van tokkievolk of verpaupering, veel gezelliger, goedkoper en gemoedelijker
Klopt. Naam is ook veranderd(Boerhaave College).quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
vavo is nu bij roc lammenschans en dan naast bureau halt daar. de oude locatie ia toch vlak bij de boshuizerlaan ofzo?
mijn halve schoolnwordt daarheen gestuurd dus ik ken het wel vab verhalen enzo. maar iknfietste daar een keer langs en zag allemaal bontkraagjes zittenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef BWK het volgende:
[..]
Klopt. Naam is ook veranderd(Boerhaave College).
En de grootste pauper wordt er per 3 september burgemeester.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
Verder wordt elke stad steeds meer een plek met paupers. Ook Zoetermeer wil je niet dood gevonden worden.
hahaahha in zo'n stedentest van elseviwe werd zoetermeer ids niet goed beoordeeld.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
Verder wordt elke stad steeds meer een plek met paupers. Ook Zoetermeer wil je niet dood gevonden worden.
Ik woon dan gelukkig in Rokkeveen waar het rustig is. Je zal maar in Oosterheem of Palenstijn wonen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
hahaahha in zo'n stedentest van elseviwe werd zoetermeer ids niet goed beoordeeld.
Queens Of Hearts is wel leuk. Voor de rest is er niets te doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:14 schreef BWK het volgende:
Half Zoetermeer komt uit de Schilderswijk.. Is ook echt geen fuck te beleven 's avonds. Spetters en Vrienden, that's it.
Voordeel van Leiden, treinverbinding naar Schiphol dat continu rijdt.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Dimens het volgende:
En je kunt ook niet leuk even naar een andere stad want na 0:00 rijdt er niets meer heen of terug.
Vanuit Leiden kom je overal wel. Of eventueel Den Haag of Delft.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voordeel van Leiden, treinverbinding naar Schiphol dat continu rijdt.
sick vliegtuigspotten snachts dusquote:Op maandag 2 juli 2012 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
TFOE KAASJEUH WAT KIJK JIJ DANquote:Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ja want dan heb je ze vies aan gekeken
continu..? 3x per week gebroken bovenleidingquote:Op maandag 2 juli 2012 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
top 3 suburban ghetto'squote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
hahaahha in zo'n stedentest van elseviwe werd zoetermeer ids niet goed beoordeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |