abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:47:53 #276
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_113824828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Heeft wel prachtige historische schatten.
Dat wel.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:05:00 #277
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_113825681
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef magneetstrip het volgende:
17 jaar geleden werd een meisje, genaamd magneetstrip, geboren in Leiden. Sindsdien woont ze in een huisje in Leiden Noord.

Nu 17 jaartjes later ziet magneetstrip steeds meer in wat een klerestad Leiden is met zijn klerewijken.

Ik stel u voor aan:

De Merenwijk: hierin bevinden zich de buurten de Horsten en de Werven. De Horsten zijn flats met merendeel tokkies erin. De Werven staat bekend als een buurt met veel criminaliteit. In de Merenwijk zie je dan ook veel hoeren en pimps lopen. In het winkelcentrum daar zijn er weleens incidentjes geweest die in de krant kwamen als dat 12jarigen opgewacht werden door 15jarigen :')

De Kooi: deze gaat wel vooruit door de herinrichting van Leiden Noord. Maar wat zijn die stereotype tokkiehuizen lelijk...! Typisch volksbuurtje. De bewoners zijn grotendeels allochtonen, die meestal netjes en aardig zijn, en Nederlandse mensen, waarvan een deel een dolfijn op hun arm heeft getatoeeerd, Leids praat, rookt, piercings heeft en dat.

De Mors: Deze wijk bestaat voor een groot deel uit flats. combinatie van de Merenwijk en de Kooi. Sommige gebouwen daar moeten ze platgooien en daar een beter onderhouden gebouw voor in de plaats zetten. Hier wonen dan veel tokkies, vaak helaas ook allochtonentokkies, jammer. Verder ken ik deze wijk niet zo goed.

Maar er is meer dan deze drie klerewijkjes. Zo is er een megamoskee in Leiden Noord gekomen, die de groei van de Islam in Leiden tot 2050 aan kan. Tuurlijk mag je een moskee bouwen, maar een die groter is dan een middelbare school ernaast en verwachten dat de Islam in Leiden flink groeit de komende 35 jaar gaat echt te ver.

Bij mij op de basisschool in de binnenstad hadden de moeders die hun kind kwamen ophalen vaak zwartgeverfde of geblondeerde haren, piercings, een sigaretje en dat soort shit. Ik weet niet hoe het op andere scholen zit maar dit lijkt me niet normaal. En als ik er nog weleens langskom zie ik het steeds meer.

Steeds vaker zie ik ook dat mensen van vroeger nu piercings en dat soort tokkieshizzle hebben.

Dat Leiden achteruit gaat, weet ook ibehesj, want die zie ik steeds meer en vaker rondlopen.

Klacht: Leiden wordt steeds meer ghetto
Denken dat je degressie hebt gezien met je 17 jaartjes :')..................................................................
pi_113837421
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geef mij maar het kleine dorpje vlakbij Leiden waar je midden in het Groene Hart zit _O_ veel beter.
Dat is al helemaal treurig. Het groene hart :') Alsjeblieft zeg.

Als je in de Randstad woont zit je niet in de natuur. Daarvan moet je in Brabant/Zeeland/Limburg of Groningen/Friesland zijn. En dan met name die eerste. In het zuiden des 'lands heb je natuur. Niet in de randstad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 03:12:42 #279
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113837961
Gewoon in de tropen gaan wonen
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2012 @ 08:22:42 #280
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_113839031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als je in de Randstad woont zit je niet in de natuur. Daarvan moet je in Brabant/Zeeland/Limburg of Groningen/Friesland zijn. En dan met name die eerste. In het zuiden des 'lands heb je natuur. Niet in de randstad.
Je vergeet Overijssel, Drenthe, Gelderland en Utrecht ... (o.a. Veluwe??????)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_113839649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het zuiden van het land :')

Ben je wel helemaal lekker? Voor natuur moet je Drenthe, Groningen en Friesland hebben.
pi_113844052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Het zuiden van het land :')

Ben je wel helemaal lekker? Voor natuur moet je Drenthe, Groningen en Friesland hebben.
Rot op :')

Brabant _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_113850851
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Rot op :')

Brabant _O_
Is verder prima maar ik mis toch wel het water in de steden zoals grachten.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:49:44 #284
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_113851392
Niet in Wassenaar wonen :')
pi_113853544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Stokfiguur het volgende:
Niet in Wassenaar wonen :')
Wel in Wassenaar wonen en erover opscheppen is net zo Wassenaar-onwaardig als er niet wonen.

quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik kom uit amsterdam :') .

En gewoon van de ene kant via centrum zo de andere kant
Ja nou en? Dan blijft mijn punt waarop je reageerde alsnog staan. :')
Een heer met stijl
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:11:58 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113855344
Hier moet ik gepost hebben.

Niet in een nette buurt wonen in Leiden. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:11:09 #287
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_113858306
quote:
17 jaar geleden werd een meisje, genaamd magneetstrip, geboren in Leiden. Sindsdien woont ze in een huisje in Leiden Noord.

Nu 17 jaartjes later ziet magneetstrip steeds meer in wat een klerestad Leiden is met zijn klerewijken.

Ik stel u voor aan:

De Merenwijk: hierin bevinden zich de buurten de Horsten en de Werven. De Horsten zijn flats met merendeel tokkies erin. De Werven staat bekend als een buurt met veel criminaliteit. In de Merenwijk zie je dan ook veel hoeren en pimps lopen. In het winkelcentrum daar zijn er weleens incidentjes geweest die in de krant kwamen als dat 12jarigen opgewacht werden door 15jarigen :')

De Kooi: deze gaat wel vooruit door de herinrichting van Leiden Noord. Maar wat zijn die stereotype tokkiehuizen lelijk...! Typisch volksbuurtje. De bewoners zijn grotendeels allochtonen, die meestal netjes en aardig zijn, en Nederlandse mensen, waarvan een deel een dolfijn op hun arm heeft getatoeeerd, Leids praat, rookt, piercings heeft en dat.

De Mors: Deze wijk bestaat voor een groot deel uit flats. combinatie van de Merenwijk en de Kooi. Sommige gebouwen daar moeten ze platgooien en daar een beter onderhouden gebouw voor in de plaats zetten. Hier wonen dan veel tokkies, vaak helaas ook allochtonentokkies, jammer. Verder ken ik deze wijk niet zo goed.

Maar er is meer dan deze drie klerewijkjes. Zo is er een megamoskee in Leiden Noord gekomen, die de groei van de Islam in Leiden tot 2050 aan kan. Tuurlijk mag je een moskee bouwen, maar een die groter is dan een middelbare school ernaast en verwachten dat de Islam in Leiden flink groeit de komende 35 jaar gaat echt te ver.

Bij mij op de basisschool in de binnenstad hadden de moeders die hun kind kwamen ophalen vaak zwartgeverfde of geblondeerde haren, piercings, een sigaretje en dat soort shit. Ik weet niet hoe het op andere scholen zit maar dit lijkt me niet normaal. En als ik er nog weleens langskom zie ik het steeds meer.

Steeds vaker zie ik ook dat mensen van vroeger nu piercings en dat soort tokkieshizzle hebben.

Dat Leiden achteruit gaat, weet ook ibehesj, want die zie ik steeds meer en vaker rondlopen.

Tja, dan noem je ook gelijk de ergste wijken van Leiden. Bij de Mors maakt het trouwens nogal wat uit aan welke kant van de dr. Lelylaan je zit, een deel is verpauperd, maar je hebt ook een mooi deel met jaren '30 huizen.

Maar er zijn nog zat wijken in Leiden waar het wel prima toeven is. Bijv. de burgemeesterswijk, de professorenwijk, het Waardeiland, etc.

De Kooi is inderdaad afgrijselijk. Wat een armoe, en wat en uitgewoonde teringbende. Dus die moskee boeit niet zo, want die staat daar gelijk dichtbij de doelgroep. En aan die Willem de Zwijgerlaan viel toch al weinig te verpesten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:42:02 #288
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113859543
quote:

Ik stel u voor aan:

klacht: magneetstrip komt uit een zeer beschermde omgeving
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:16:45 #289
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_113871065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leiderdorp dus? :P
Dat ligt meer aan de (noord)oostkant van Leiden. Dan denk ik eerder aan Warmond.
signatuurloos
pi_113871579
Ze roken en hebben piercings en zwart haar. DAT ZIJN SOWIESO TOKKIES JA ECHT WEL JA!
Pogo dancing!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:49:24 #291
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113872717
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

klacht: magneetstrip komt uit een zeer beschermde omgeving
teminste ouders die hun kinderen beschermen ipv voor de leeuwen (lees marokkanen) gooit
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:51:19 #292
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113872786
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef Crocodi1e het volgende:
Ze roken en hebben piercings en zwart haar. DAT ZIJN SOWIESO TOKKIES JA ECHT WEL JA!
geschoren en bijgetekende werkbrauwen, vuilniszakje, zwarte bes/aaifoon, haar naar achter, kauwgom in den bakkes en een iq van 76.

Ja dat zijn tokkies.
pi_114332426
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:26 schreef Crocodi1e het volgende:
Ja toch!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:56:04 #294
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_114332624
Leer mij Leiden kennen, alle mensen waarmee ik hossel komen daar vandaan zowat. Echt een groot zooitje daaro.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_114334811
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Leiden :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:00:01 #296
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114335902
Leiden is een saaie pauperstad. Klaar.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114335955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Leiden is een saaie pauperstad. Klaar.
:')

Waar woon jij?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:02:13 #298
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114336039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

:')

Waar woon jij?
Gelukkig niet in Leiden.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114336068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Gelukkig niet in Leiden.
Ja maar waar?
Wassenaar of t gooi mag ik hopen voor je.
pi_114341027
Leiden :') Leiderdorp _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')