Leiderdorp dus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef Sweetybee het volgende:
Ik woon nou 10 maanden net boven Leiden en ik vind het heerlijk hier. Ik kwam uit een stad vlak onder Rotterdam vandaan (Zwijndrecht) en daar voelde ik me totaal niet veilig 's avonds/'s nachts. Als ik alleen moest fietsen ergens heen, dan zette ik soms zelfs mijn licht uit zodat ik moeilijker te zien zou zijn en zoAls ik vanuit Leiden naar huis fiets heb ik nergens last van. Ik voel me op mijn gemak en ben niet bang om alleen te fietsen. Ik vind, persoonlijk, Leiden een veel betere en fijnere stad dan bijvoorbeeld Rotterdam. Daar schijt ik ook in mijn broek, ook overdag soms
Ik heb dus nergens last van. En tja, elke stad heeft zo z'n mindere buurten, daar doe je weinig aan.
Leiden is Amsterdam in het klein.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom uit amsterdam.
En gewoon van de ene kant via centrum zo de andere kant
Wacht even. Dat je de stad waar ik woon gaat afkraken omdat je het zelf niet kunt veroorloven in Leiden te wonen is tot daar aan toe, het is immers toch de Randstad, maar je gaat niet mijn prachtige, bourgondische, Bossche geboortegrond voor ghetto uitmaken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:03 schreef ConnorKenway het volgende:
Den Bosch en Eindhoven zijn de grootste ghetto steden in Brabant
Jij ontkent dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht even. Dat je de stad waar ik woon gaat afkraken omdat je het zelf niet kunt veroorloven in Leiden te wonen is tot daar aan toe, het is immers toch de Randstad, maar je gaat niet mijn prachtige, bourgondische, Bossche geboortegrond voor ghetto uitmaken.
Jazeker.quote:
Als je je een beetje verdiept in 's lands geschiedenis dan zou je weten dat Amsterdam is gebouwd naar het voorbeeld van Haarlem en Leiden.quote:
Geef mij maar het kleine dorpje vlakbij Leiden waar je midden in het Groene Hart zitquote:
Ik zie hier niet echt dat de stad opgehemeld wordt. Het is eerder een reflex tegen het afkraken van de stad door mensen die er 2u in hun hele leven gespendeerd hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
Al die mensen die Leiden ophemelentis een leuk stadje hoor, maar overdrijven is ook een vak.
Nee joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Delft? Klotestad eerste klas joh
Ligt eraan waar je bent in leiden... Ik gok dat het erger is in den haag bijvoorbeeld (weet ik vrij zeker)quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:29 schreef leeell het volgende:
er zijn gewoon teveel buitenlanders die de boel verkloten.
nederlandse tokkies hoort dan weer bij het straatbeeld van leiden.
Wil je weten waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:29 schreef leeell het volgende:
er zijn gewoon teveel buitenlanders die de boel verkloten.
Ik ben blij dat ik daar nooit meer hoef te komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heeft wel prachtige historische schatten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |