beetje hangen voor de mac tegenover bioscoop lido, altijd chilling daar.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
beetje hangen voor de mac tegenover bioscoop lido, altijd chilling daar.
wat ga jij huillach doen kk zemmelquote:
incasa(soms), next, odessa, masymas, annies, einstein, t keizertje, t dijkje enz.quote:
Och de term 'pauper' is en blijft een subjectief waardeoordeel, al denk ik nochthans dat velen het met je oneens zullen zijn. Waar woon jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was niet overtuigd, maar dit ziet er wel behoorlijk pauper uit inderdaad.
Wassenaar of t gooi zo te horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och de term 'pauper' is en blijft een subjectief waardeoordeel, al denk ik nochthans dat velen het met je oneens zullen zijn. Waar woon jij eigenlijk als ik vragen mag?
Het feit dat hij die vraag zelf niet beantwoordt geeft al aan dat dit geenzins het geval is.quote:
neger wat ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
incasa(soms), next, odessa, masymas, annies, einstein, t keizertje, t dijkje enz.
Meer dan genoeg cafe's waar je kan chillen.
Was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och de term 'pauper' is en blijft een subjectief waardeoordeel, al denk ik nochthans dat velen het met je oneens zullen zijn. Waar woon jij eigenlijk als ik vragen mag?
Of dat ik je vraag gewoon nog niet had gelezen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 03:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het feit dat hij die vraag zelf niet beantwoordt geeft al aan dat dit geenzins het geval is.
Ait, xtje chilling zetten in Den Haag?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor.Ik woon in het prachtige Rotterdam.
[..]
Of dat ik je vraag gewoon nog niet had gelezen?
Is goed woon je in Den Haag?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ait, xtje chilling zetten in Den Haag?
Ach dat verklaart een hoop, er zijn Rotterdammers die inderdaad niks hebben met die middeleeuwse bouwstijl die nog in Amsterdam, Delft, Utrecht, Den Haag en Leiden aanwezig zijn. Maar om een terrasje aan een gracht nu een ghetto te noemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor.Ik woon in het prachtige Rotterdam.
De bijlmer is net zo representatief voor heel Amsterdam als die wijk waar jij doorheen bent gereden dat is voor Leidenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Life2.0 het volgende:
Reed er net nog door heen, leek wel de bijlmer voor het opgeknapt werd
Ik kom uit amsterdamquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De bijlmer is net zo representatief voor heel Amsterdam als die wijk waar jij doorheen bent gereden dat is voor Leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |