Jij draagt dan ook verantwoording over je passagiersquote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn, of ik heb het getroffen of jij wordt genaaid. Ik zit met 32 uur per week op me trammetje voor 2490 bruto. En werk er pas 3 jaar
Een auto wordt er bruto juist bijgeteld om de af te dragen loonbelasting te bepalen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:38 schreef vosss het volgende:
Is dat bruto bedrag wat je over hebt nadat de auto eraf is? Of moet dat er nog vanaf en indien dat het geval is wat kost je dat ongeveer bruto?
Zal vast niet voor iedereen het geval zijn, maar ik zie dat zelf inderdaad ook. Zelf ben ik redelijk stipt en werk niet vaak over. Een echte half 9 tot 5 mentaliteit heb ik. Sommige collega's werken inderdaad elke dag minimaal een uur langer. Ik bedoel, zijn een uur langer aanwezig per dag. Meer werken doen ze niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:01 schreef Maanvis het volgende:
mensen die altijd lopen te pochen dat zij er toch zo lang zijn elke week die werken idd gewoon niet efficiënt genoeg
Nog even wachten dan kan dat bedrijf lekker goedkoop van hem af.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:13 schreef Hi_flyer het volgende:
De echte klacht is natuurlijk dat er een 50-jarige rondloopt die veel te veel betaalt krijgt...
Ow? Voorlopig wordt het alleen maar duurder (en mogelijk vanaf 2014 pas goedkoper).quote:Op maandag 2 juli 2012 11:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nog even wachten dan kan dat bedrijf lekker goedkoop van hem af.
Nope, in een commerciële functie is het niet gangbaar dat je overuren krijgt uitbetaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:35 schreef Luxuria het volgende:
Is dat salaris ook nog inclusief overwerk?
Bedankt voor je reactie, ik wil mijzelf absoluut spiegelen aan collega's maar ik wil wel een indicatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef CutCake het volgende:
Je kan natuurlijk altijd aangeven wat je vindt wat je hoort te verdienen met een goede onderbouwing.
Jezelf spiegelen aan collega's vind ik zelf altijd vrij dubieus en een slechte motivatie. Je moet kunnen verantwoorden waarom jij recht hebt op meer salaris gebaseerd op jouw functioneren. Je collega's hebben hun salaris blijkbaar iets beter uitonderhandeld dan jij dat hebt gedaan toen je de baan aannam.
Als Piet bij mij komt met het verhaal dan Jan 10% en Klaas 13% meer verdient en daarom dus meer wil verdienen trek ik een
Als Piet bij mij komt en kan motiveren dat zijn functioneren dusdanig is dat er een hogere beloning tegenover moet staan dan is er een veel grotere kans dat ik daarin mee ga.
Gezien jouw leeftijd en de salarissen van je collega's en bijbehorende salarissen denk ik dat je redelijk tot goed betaald wordt binnen het bedrijf. Kijk eens buiten de deur om te zien wat marktconform is, dat geeft je een beter beeld dan wat je nu schetst.
Kan waar zijn, maar alles wat ik boven de 40 uur doe is vaak extra, mijn werk is nooit 'af'.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:01 schreef Maanvis het volgende:
mensen die altijd lopen te pochen dat zij er toch zo lang zijn elke week die werken idd gewoon niet efficiënt genoeg
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft die collega die meer verdient ook een auto van de zaak?
Dus dan is het wel inclusief overwerkquote:Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef Kloon0186 het volgende:
[..]
Nope, in een commerciële functie is het niet gangbaar dat je overuren krijgt uitbetaald.
Ja dat bedoel ik, sorryquote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus dan is het wel inclusief overwerk
Dat is wel echt een heel laag salaris dan, ik zou er zeker snel een gesprek over aangaan.
Hiermee heb je jezelf dus buiten spel gezet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:46 schreef Kloon0186 het volgende:
[..]
Buiten de deur kijken is wat lastig, de combinatie van leiding geven en tegelijkertijd een rayon met klanten beheren komt niet zo vaak voor.
Hoe kom je in godsnaam op dit bedrag?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef heiden6 het volgende:
Dat is wel erg weinig ja, 3000 bruto lijkt me gangbaarder.
Maar is het wel gangbaar dat wanneer je ruim boven je target uit komt je flinke bonnussen krijgt, en aangezien je op 140% zit kan daar toch ook wel wat in gedaan worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef Kloon0186 het volgende:
[..]
Nope, in een commerciële functie is het niet gangbaar dat je overuren krijgt uitbetaald.
Leeftijd is natuurlijk niet relevant (ervaring wel).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef CutCake het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op dit bedrag?
Met alle respect hoor TS maar het klinkt gewoon als een gemiddelde baan, Vestigingsleider, leiding geven aan 3 ervaren baliemedewerkers en een beetje vertegenwoordiger ernaast is nou niet bepaald een vak waar veel specifieke talenten voor nodig zijn. Enige wat je moet kunnen is een beetje goed lullen.
De klanten van TS in dezelfde leeftijdscategorie welke leiding geven aan zo'n 20-50 mensen verdienen veelal net aan die 3000 waar je het over hebt.
Gedeeltelijk relevant. Iemand die er elk jaar een paar tientjes bij krijgt zal na 20 jaar een stuk mee verdienen dan de standaard.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leeftijd is natuurlijk niet relevant (ervaring wel).
Met andere woorden: waarom zou je baas jou een verhoging geven? Je blijft toch wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |