In vergelijking met vorig jaar is het aantal verkeerde statistieken op internet dit jaar verdubbeld van 20 tot 46 procent...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
75% van de statistieken berusten niet op feiten.
Ben eigenlijk het meest blij met Modeselektor en Two Door Cinema Club, maar die waren al bekend..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
The Cribs
The Dirty Denims
Imam Baildi
Modeselektor
Netsky (DJ set)
Pat Mahoney
Posij
Patrick Watson
San Proper
Saschienne
Two Door Cinema Club
White Rabbits
Shazalakazoo
Söndörgo
Splendid
Actress (Live)
Scuba
SKisM
Jasper Wolff & Maarten Mittendorff
Nobody Beats the Drum 333”
Four Tet
Alberta Cross
Tim Christensen and The Damn Crystals
Linnea Olsson
Rizzle Kicks
Phantom Limb
Billy Talent
Staat er voor dit jaar al iets van metal tussen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef vault_tec het volgende:
vind het jammer dat lowlands steeds minder metal boekt...
Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staat er voor dit jaar al iets van metal tussen?
oké. 1 dag. Was die vergeten omdat het tenenkrommend slecht is. Pukkelpop heeft zoals gewoonlijk een veel betere line up dus volgend jaar daar maar heen. Lowlands slaat soms echt de plank mis als ik het vergelijk met PP.quote:
Ja, ik had nu eigenlijk ook liever naar Pukkelpop gewild. Maar ik wil gewoon 1x Lowlands meegemaakt hebben in m'n leven, dus dit jaar dan maar. Misschien volgend jaar dan Pukkelpop...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
oké. 1 dag. Was die vergeten omdat het tenenkrommend slecht is. Pukkelpop heeft zoals gewoonlijk een veel betere line up dus volgend jaar daar maar heen. Lowlands slaat soms echt de plank mis als ik het vergelijk met PP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |