Oké... aanschaffen dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Werkt perfect tegen iedere jetlag, dus vast ook hiervoor.
Jij wil impliceren dat in de avond en nacht leven geen sprake is van zomervakantie? Alsof dat doodnormaal is tijdens school.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mis zo de hele zomervakantie op deze manier. In de avond en nacht leven en ochtend en middag missen
Temazepam 10 mg.quote:
Stap meestal op vrijdag en zaterdag. Maar ik werk bij mijn vakantiebaan ook op onregelmatige tijden. Ene keer in de middag andere keer begin je pas om half 8. Maar goed... probeer mijn fitness dan ook in de ochtend te doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Robophatt het volgende:
Kwestie van discipline... Ik probeer in de vakantieperiodes ook zoveel mogelijk op normale tijden op te staan en naar bed te gaan. Oke ik zal iets gemakkelijker tot 9 uur blijven liggen, maar het liefst ook niet later. Gewoon gaan sporten in de ochtend, heb je daarna veel energie voor overdag om dingen te doen en ben je 's avonds moe genoeg om op een normale tijd te kunnen slapen
Lukt alleen niet altijd even goed met woensdag- en donderdagavond als favoriete stapavonden
Mooi toch.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mis zo de hele zomervakantie op deze manier. In de avond en nacht leven en ochtend en middag missen
Vind fitness in de ochtend sowieso veeeeel fijner dan 's avonds. 's Ochtends ben ik - sinds mijn slaapritme klopt - redelijk fit en heb ik op vrije dagen toch weinig beters te doen dan sporten. Hoe later het wordt en hoe meer ik die dag al gedaan heb, hoe minder motivatie ik heb om nog te gaanquote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stap meestal op vrijdag en zaterdag. Maar ik werk bij mijn vakantiebaan ook op onregelmatige tijden. Ene keer in de middag andere keer begin je pas om half 8. Maar goed... probeer mijn fitness dan ook in de ochtend te doen.
Best goede tips hier
Neem dan gelijk Benzeen.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef reinbertio het volgende:
Sla een hele dag over of zet je wekker om 07:00
Dan heb je één kutdag, maar daarna ben je weer in een normaal ritme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |