Ik zal deze avond eens ene gedetailleerder plaatje posten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dit ziet er nice uit, ik ga dit eens proberen.
Enchanted Armourquote:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 06-08-2012 om 14:31:33Used to kill villagers because you don't like what they offer? Well, in the future you will have to face the consequences of your actions reageer retweet
De HDD ruimte was op, waardoor we de render even moesten uitzetten. Er komt wel een vervangerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Spoons het volgende:
waarom werkt de render niet meer?
(btw ik ben weer terug van 2 weken vakantie
Fast electic engine*quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand hoe tekkit werkt? Ik heb vannacht even snel een quarry proberen te maken met van die energy engines, maar het lukte zo snel niet. Iemand tips?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand hoe tekkit werkt? Ik heb vannacht even snel een quarry proberen te maken met van die energy engines, maar het lukte zo snel niet. Iemand tips?
Don't worry, vanaf morgen hebben we 48 slots!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Lordmagic het volgende:
argh ik haat het dat de server steeds vol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze in de OP graag,
[ Bericht 3% gewijzigd door Snorrenbaard op 09-08-2012 15:24:28 ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze in de OP graag,
Hehe, en sublieme zinsopbouw.quote:
Topadmin dit hoor.quote:
hola daar gaat iets misquote:Praat engels als ze dat van je vragen
- Omdat Engelsen de nummer 1 spreektaal is op de wereld
quote:Villagers will now react positively on new trades, and negatively if you hurt them
Villagers will not remove trades, but trading something else may be required to renew the old ones
Zombies, Skeletons and Zombie Pigmans have new equipment, depending on difficulty
Added Zombie Villagers
Added the Command Block intended for adventure maps.
It can run server commands when triggered by a redstone signal.
You can use @player or @p as a placeholder for the nearest player.
This block will not be craftable and is currently not available in the creative mode inventory, but can be obtained via the command /give 137
Added the Beacon Block (Named "Work in Progress" ingame).
By building a pyramid composed of storage blocks such as Blocks of Emerald or Blocks of Diamond and placing this block on top, the player gains access to several powers.
A full pyramid can provide level II powers, should the player select the level I variation in the primary powers section.
It can not be crafted, although a crafting recipe is planned.
It can be obtained via the "Miscellaneous" tab in the creative inventory, or with the /give 138 command.
A working Potion of Night Vision is in the creative inventory.
Zombie Attack Animation shows when it's holding a weapon.
Large oak trees now generate with sideways logs.
You can now toggle showing server addresses in the server list using the F1 key
Bug Fixes:
Notable Bugs (Complete bug list): [Collapse]
Zombies won't burn in the sun.
Chest and Enderchest model is broken
You see the block select line through the book of the enchantment table.
Leggings are the wrong size for the character model.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
je moet er ff bijzetten dat je eerst gewhitelist moet zijn, kom er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze in de OP graag,
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
Die had ik ook. Maar de lava wilde hem liever.quote:
Ga is niet flamen in dit topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bang voor de concurrentie Berend?
Nicequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Berend. het volgende:
Paar leuke screenshots van mFok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die werken niet zo mooi door de texture van glass @ Shaders mod. Het stadion staat er trouwens wel bij.quote:
Opzich zou een server owner CraftIRC kunnen installeren. Je kan dan in je eigen instellingen de chat uitzetten. Mocht je dit op mFok willen, laat het dan even wetenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:27 schreef mschol het volgende:
weet iemand een mod waarbij ik het chatten kan verplaatsen naar een apart venster? (incl alle meldingen)
de chat hoeft van mij opzich niet uit, soms is erop reageren wel wenselijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Opzich zou een server owner CraftIRC kunnen installeren. Je kan dan in je eigen instellingen de chat uitzetten. Mocht je dit op mFok willen, laat het dan even weten
Idd, heb ik ook veel last van sinds 1.3.1..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
berend, waarom heeft mFok zo'n last van lag?
met 35 v/d 48 slots gevuld heb ik regelmatig dat hij lagt bij minen enzo
Klopt, ik zie/hoor dat er soms lagg is. We betalen nu 25 euro per maand, dus dat zou niet echt moeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
De nieuwe pre-release?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:47 schreef Jump het volgende:
Van Dinnerbone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is de lagg echt weg, heb wat aanpassingen gedaan enzo. Klopt dit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
ik had vannochtend een enkele keer last van lag, maar het is echt veel minder (iig bij mij); ik heb geen idee wat de rest voor ervaringen heeftquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Volgens mij is de lagg echt weg, heb wat aanpassingen gedaan enzo. Klopt dit?
Nice. Vrijdag weer even tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:32 schreef Jump het volgende:
Komt uit de twitter van Dinnerbone. Je kan er items inplaatsen en terug uithalen. Ideaal voor te tonen wat er in chests zit denk ik.
fixquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze daar nou niet uit zouden ontsnappen buggen
Large Oak Trees now generate with sideways logs.quote:
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Large Oak Trees now generate with sideways logs.
You can now toggle showing server addresses in the server list using the F1 key.
Bug Fixes: [Collapse]
Fixed players sometimes falling out of the world when entering the Nether after having been there before in the same session[1]
Fixed players taking damage when water pushes them into corners
Fixed various uncommon crash bugs
Komt van Jebs twitter.quote:
Deze week komt er geen snapshot.twitter:jeb_ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 14:04:03In addition to @Dinnerbone's love mugs, we've added another old decoration suggestion: http://t.co/vGBWDu04 reageer retweet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Komt van Jebs twitter.Awesometwitter:jeb_ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 14:04:03In addition to @Dinnerbone's love mugs, we've added another old decoration suggestion: http://t.co/vGBWDu04 reageer retweet
Deze week komt er geen snapshot.
quote:mFok de beste minecraft wereld die er is.
nee dat is geen lauwe pis.
Refrein:
mFok mFok weer een blok (dirt)
mFok mFok weer een blok (steen)
mFok mFok weer een blok (hout)
mFok mFok weer een blok (wol)
Ik bouw een flat ik bouw een flat.
Damn wie heeft hier iets in de weg gezet.
Ik bouw een farm ik bouw een farm.
Met een oven waar ik rauwe kip opwarm.
En daar staat een toren van Tighthead
die totaal niet bij de spawn past
(qua stijl)
Refrein:
mFok mFok wat een schok.
mFok mFok voedsel op.
mFok mFok naar de wok.
Kip met noodels kopen.
Ik neem de metro dan hoef ik niet te lopen.
Naar Den Haag, Naar Den Haag.
Naar Delft, Naar Delft.
Naar dat ene dorp van Sitethief op de bergen.
Je kan ook warpen. Nee dat is geen larpen.
Hoewel dat kan ook.
PVP doe je mee PVP doe je mee.
In de arena van Flodderrrrrr Flodderrrrrrr
haleluja de kerk van Flodderrrrr
Refrein:
*fade out*
Mooi liedje, ik wou dat ik daar ook kon spelen en het mocht zingen tijdens het bouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef rijsttafel het volgende:
mFok clublied (nog niet officieel goedgekeurd)
[..]
Je kunt er ook spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi liedje, ik wou dat ik daar ook kon spelen en het mocht zingen tijdens het bouwen
Super vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef rijsttafel het volgende:
mFok clublied (nog niet officieel goedgekeurd)
[..]
Dus officieel goedgekeurd?quote:
zo juist de 2de kist op 1 rij blokjes na gevuld... kunnen ze weer even vooruit..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:12 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Stokstaart, LTHardcore , MasterBorito en Razzekid zijn project! Ze gaan een onderwater stad maken, alles legit. Gelukkig moeten ze nog maar 60.000 blockjes op te vulling zodat het waterdicht is. (zand)
Te bezichtigen bij: /warp deepcity
leuk idee om een keer zoiets na te doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
http://m.pcgamer.com/2012(...)stating-resource-war
opzich niks mis met volle server, maar het jammere is dat je niet b.v. de chat in een ander venster kan zetten, zit soms in de wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Euribob het volgende:
Die Mfok server is me nu wel een beetje te vol hoor.
Opzich wil ik wel chat kanalen installeren, Flodder wilde dit ook al graag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich niks mis met volle server, maar het jammere is dat je niet b.v. de chat in een ander venster kan zetten, zit soms in de weg)
Kun je het ook mogelijk maken om bepaalde mensen elkaar te kunnen laten vermoorden? Ik wil een colosseum beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Opzich wil ik wel chat kanalen installeren, Flodder wilde dit ook al graag.
En ik kan CraftIRC installeren zodat je de chat in een ander scherm hebt. Zeg t' maar.
Dat moet zeker lukken ja, we hebben ook al een MobArena hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je het ook mogelijk maken om bepaalde mensen elkaar te kunnen laten vermoorden? Ik wil een colosseum beginnen.
Ja, maar dan ondersteboven in de lucht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef mar456 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets dat op dit lijkt euribob?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |