Tja ik weet eigenlijk niet meer wat ik kan zeggen hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:05 schreef Flodder450 het volgende:
Dit topic is echt dood
Good job GAM-Mods
''Ik heb zin in 1.3''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet meer wat ik kan zeggen hier.
je wil gewoon updates om de updates, game improvements kunnen je niks schelen?.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha
Eigenlijk zit ik meer uit te kijken naar 1.4
Had het al eventjes op een andere server, maar nu op deze. Ziet er mooi uit hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Heb het ook gekocht. Kan ik ook op de Fok server komen?
herkenbaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Had het al eventjes op een andere server, maar nu op deze. Ziet er mooi uit hierAl heb ik mezelf al gelijk ingebouwd in de begraafplaats
Dat is een ravijn waar je bijna inviel, die worden gegenereerd door t spel zelfquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:52 schreef Skillstorm het volgende:
Wie had trouwens dat ondergrondse stelsel gemaakt met een skeleton archer er in, spinnenwebben, en geen manier om er uit te komen. Je kon er in via een gat dat ergens random in de grond zat.
Nee, 1.4 krijgt mod apiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je wil gewoon updates om de updates, game improvements kunnen je niks schelen?.
anders had je nu 1.3 gewild..
die zou al in 1.0 ofzo komenquote:
lwcquote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef -Datdus- het volgende:
Met welke plugin kon je nou dingen op slot zetten?
| 1 | 2475069397829075708 |
Lijkt me erg leukquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
connect: mc.beyondsimple.nl
DD's SMP server!
De map is opgedeeld in 5 bestemmingen: City, Farmland, Jungle, PVP en Wasteland. Elk van deze bestemmingen heeft zijn eigen bouwregels.
City
De stad is bedoeld voor kleine tot middelgrote bouwwerken. dicht op elkaar en wordt uitgebouwd vanaf het centrum. aan elkaar bouwen wordt aangemoedigd.
maximale bouwruimte: 20x15 per huis
Farmland
Dit stuk land is bedoeld voor het groeien van allerlei en het houden van vee. Het enkel bouwen van een huis is in dit gebied niet toegestaan. Probeer hier niet direct naast je buurman te gaan bouwen.
Maximale bouwruimte: 55x30 per boerderij
Jungle
Hier enkel hutjes en dergelijke.
PVP
Maak in dit gebied elkaar af en steel zoveel van je tegenstander als je wilt. Je kan in dit gebied niet bouwen.
Wasteland
Hier zijn geen bouwregels, bouw zoveel en zo groot als je nodig hebt. (Maar niet overdreven A.U.B) De wasteland is ook bedoeld voor mijnbouw want dat is namelijk niet toegestaan in de andere gebieden.
Features en plugins
- Treeassist toggle
- Tot 4 homes
- Brievenbussen met de Mailbox plugin
- LWC op slot zetten van je spul
- PVP zone
Waarom een border?
Het valt me op dat in de meeste servers iedereen 3 kilometer van elkaar af woont, dan kan je net zo goed single player gaan doen. De map is nu 1200x1200 als er meer ruimte nodig is maak ik hem groter.
De server is nu alleen overdag open, ik moet even een goede host zien te vinden of zo. Ik zat er ook aan te denken om een economy plugin te installeren.
Leuk, niet leuk?
ok; topquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef Berend. het volgende:
Server is binnen het half uur weer online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |