Op marktplaats is deze 900 euro, dus nette prijs TS!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef DenS het volgende:
Te koop: iMac aluminium 21.5" Core i5 2.5 (Medio 2011)
Processor: Core i5 - 2,5ghz (quad core)
Geheugen: 4 GB
Harddisk: 500 GB
Poorten: USB, FireWire, UTP, Thunderbolt, SD-lezer
In mei 2011 deze iMac 21,5 inch gekocht bij Xando Enschede. Nog geheel in nieuwstaat, staat sinds die tijd op mijn bureau. Nog nooit verplaatst.
Alles werkt perfect! Waarom doe ik hem weg? Ik heb ook een Macbook Pro, vind de iMac daarbij iets te overdreven.
Wat krijg je erbij: de iMac uiteraard, de doos, factuur, Apple keyboard met numpad, Magic Mouse en alle CD's en boekjes wat erbij hoort!
Voor de duidelijkheid, het gaat dus om het recentste model van Apple! Specs vind je ook hier: http://www.apple.com/nl/imac/specs.html
Vraagprijs: 950 euro.
[ afbeelding ]
Vast mijn advertentiequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Op marktplaats is deze 900 euro, dus nette prijs TS!
Weet niet wat je er mee wilt doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wel interesse maar zit een beetje te kijken naar wat extra geheugen en een SSD eigenlijk
Fotobewerking, m'n huidige systeem valt uit elkaar. Dus doe veel met beelden, daarnaast heb ik liever de mobiliteit maar ben dus op korte termijn op zoek naar ietsquote:
Aha! Eigenlijk het zelfde wat ik nu ook doequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fotobewerking, m'n huidige systeem valt uit elkaar. Dus doe veel met beelden, daarnaast heb ik liever de mobiliteit maar ben dus op korte termijn op zoek naar iets
Ja goeiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |