Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Wat een kutteam.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
Ja maar ik doe de normale Pepe
Dan wordt het zo:
[ afbeelding ]
Luiz en Lucio vind ik echt graf en wil nog wel eens een keer met Pique spelenIs hij kut kan ik het team wel weer veranderen makkeijk.
Dat vond thorb ook toen ik hem 5-0 pakkie gafquote:
WAT LUL JIJ JONGE IK WON 5-0 TOG?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vond thorb ook toen ik hem 5-0 pakkie gaf
Heb in mijn team ook 2 spelers met 7 chem, 6 wedstrijden gespeeld, 6 wedstrijden gewonnen. Ik denk dat 1 of 2 niet zo heel veel uitmaakt, misschien zijn we hier iets te perfectionistischquote:
Ja maar jij bent ook gewoon een goede speler, dus met zo'n team lukt het prima.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
SORRY SORRY, IK ZWEER JE, ZORRY DE KORRY.quote:
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik alleen jou nog even pakkie gevenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een goede speler, dus met zo'n team lukt het prima.
Dat wist hij ook wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN Mascheranoquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.
Alleen Pique centraal lijkt niet echt handig. Die valt liever aan dan dat hij verdedigd. En dan sta je dan achterin met Heitinga.
Haterquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.
.
Ach na 2x winnen verkoop je het toch weer en dan show je morgen weer je nieuwe team.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN MascheranoIk probeer het eerst even, ik maak toch winst
Vind ik leukquote:Op zondag 1 juli 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach na 2x winnen verkoop je het toch weer en dan show je morgen weer je nieuwe team.Zoals altijd.
Ja hij komt vaak terug. Deedie ook bij mij vaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hater
Gister was wel dieptepuntje. Staat het 0-0 doet Crook een rainbowflick over mijn keeper en schiet hij voor open doel 50 meter over, ik scoor in de counter 1-0 en loop uit tot 3-0 met rust. Verlies je met 5-3
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhaaltjes van Lindgren.![]()
Die gaan voor 250.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht net een bovenlichaam healing card voor 150 en verkocht hem voor 200.Zakenman hier.
TIjd voor een 1 op1 met je pielemans!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht net een bovenlichaam healing card voor 150 en verkocht hem voor 200.Zakenman hier.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
TIjd voor een 1 op1 met je pielemans!
Ik wel, mag ik je nu aanraken?quote:
Oooooooaaaaaaaah, het was fijn!quote:
Italië defensief een 4 mans verdediging maar aanvallend is Abate een half? Lijkt mij in ieder geval.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
Opstellingen:
Spanje: Casillas, Arbeloa, Pique, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Xavi, Iniesta, Silva, Fabregas.
Italië: Buffon, Abate, Bonucci, Barzagli, Chiellini, Pirlo, Marchisio, De Rossi, Montolivo, Balotelli, Cassano.
Chiellini zal wel linksback staan, zou best kunnen dat Abate veel moet opkomen en dat Chiellini dan wat naar binnen gaat. Tegen Spanje heb je ook geen backs nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Italië defensief een 4 mans verdediging maar aanvallend is Abate een half? Lijkt mij in ieder geval.
Abate zal Alba wel moeten opvangen!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chiellini zal wel linksback staan, zou best kunnen dat Abate veel moet opkomen en dat Chiellini dan wat naar binnen gaat. Tegen Spanje heb je ook geen backs nodig.
quote:
Jij met 1-5 verloren? wtf?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik heb na die 1-5 mezelf ook weer herpakt. 4 op rij gewonnen tegen hoger rated tegenstanders. Jara, Troch, Vela, Reyes, Pedro.
Ja, weggelegd na de 1-2. Ik doe zoiets nooit, maar:quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
Lloris
Richards - King - Gallas - Vermaelen - Evra
Lennon - Essien
Walcott - Hernandez - Young1-5 verloren.
Nog nooit zo'n tyfuspauper gezien. Denk je nog even een leuk potje te gaan doen.
Oh, en ik ben de zoon van een hoer, mijn pa is alcoholist, ik moet vroeg dood en hij is de beste en zit meerdere malen per week in mijn moeder. Fijn. Na de 1-2 mocht 'ie het uitzoeken.
Zei je tegenstander al die dingen ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, weggelegd na de 1-2. Ik doe zoiets nooit, maar:
[..]
Er staat nog ! voor 250c BINquote:
Ja, fijn dat soort berichtjes.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zei je tegenstander al die dingen ofzo?
[..]
Er staat nog ! voor 250c BIN
Leuke pot. Goed gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed teruggekomen Rijst
Ik kwam er niet meer langs op een gegeven moment
Haha, bizar. Ik leg m ook vaak weg hoor, speel ik tegen iemand die alle replays kijkt en geen kans meer om te winnen, dan mag hij alle replays alleen gaan kijken, dan ga ik iets anders doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, weggelegd na de 1-2. Ik doe zoiets nooit, maar:
[..]
hahaha dat hoorde ik laatst ook tijdens het clubben.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, bizar. Ik leg m ook vaak weg hoor, speel ik tegen iemand die alle replays kijkt en geen kans meer om te winnen, dan mag hij alle replays alleen gaan kijken, dan ga ik iets anders doen.
Ik kreeg een berichtje laatst van iemand die mij probeerde te kwetsen:
ITALY - GERMANY 2-1
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, bizar. Ik leg m ook vaak weg hoor, speel ik tegen iemand die alle replays kijkt en geen kans meer om te winnen, dan mag hij alle replays alleen gaan kijken, dan ga ik iets anders doen.
ITALY - GERMANY 2-1
Ik kreeg ook laatst een soortgelijke message.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ITALY - GERMANY 2-1
Ik weet het man, was ook meer een geintje. Als ik niets meer te verkopen heb zal ik ze wel opkopen. Moet Rijst hem even hypenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zei je tegenstander al die dingen ofzo?
[..]
Er staat nog ! voor 250c BIN
Ik moet hem nog steeds in 4-1-2-1-2 hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit had ik ook niet verwacht
GEKKENHUIS.
[ afbeelding ]
Waarom stuurt hij dan dat soort berichten?quote:
Korte hoek is underrated.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuke pot. Goed gespeeld![]()
Rvp links en Huntelaar rechts ga ik vaker doen. Ze scoren toch altijd met hun verkeerde been
Volgend jaar word ik een bekende Youtuber.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
En Rijst die Suks zijn gekocht, niet verkochtDenk ook niet dat ik ze kan verkopen, maar gehaald voor 150 dusja
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgend jaar word ik een bekende Youtuber.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt niet eens 1000 views nog ?
JIJ ZOU VIEWS REGELEN EN VERVOLGENS DOE JE GEEN FLIKKER HEquote:Op zondag 1 juli 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt niet eens 1000 views nog ?
Ja, daar wordt je niet bekend mee hoorquote:
word.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet bekend mee hoor
word*quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I tink you need som fieuwsquote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gelukkig beheerst hij de Engelse taal wel.
beheersd.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gelukkig beheerst hij de Engelse taal wel.
Ogudequote:Op zondag 1 juli 2012 20:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wat was die speler die iemand vanmiddag poste met de ingame stats die best bizar waren en die maar een 75 rated speler was?
Damn, dat deed je snel.quote:
Ze speelde toch juist met 3 verdedigers?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
Goeie avond herenDrukke dag gehad en nu maar hopen dat die Spanjaarden winnen
Kut Italianen met hun 5-3-2 opstelling in de groepsfase
Die hebben nog aanvallersquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
Leuk, aanvallend voetbalquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
Fletcher heeft ook 95 strength ofzo maar wel 30 pacequote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga misschien een team maken (op verdediging na) met het meeste kracht.
Dus Akinfenwa met 97 strenght in de spits!
het wordt een mix van goud/zilver/brons denk ik. Binnenkort maar eens maken
wordquote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op papier wel maar Maggio en Giaccherini waren gewoon LWB/RWB in 5-3-2 opstellingquote:
SPanje speelt 4-6-0, dat is nog veel defensiever.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op papier wel maar Maggio en Giaccherini waren gewoon LWB/RWB in 5-3-2 opstelling
30 is wel heel weinigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fletcher heeft ook 95 strength ofzo maar wel 30 pace
Achja ze doen het omdat teams geen druk durven te zetten op de verdedigers van Spanje. Zodra je open speelt wordt je weggetikt en staat het 2/3-0quote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leuk, aanvallend voetbal
Eindeloos rondtikken
Zoek het gewoon op.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
30 is wel heel weinig
Ach jij bent de expert. zijn er nog wat beesten met 90+ kracht?
Maarja. Spanje is al helemaal anti voetbal. Nadat ze hebben gescoord gaan ze eindeloos rond tikken.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op papier wel maar Maggio en Giaccherini waren gewoon LWB/RWB in 5-3-2 opstelling
wordquote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja ze doen het omdat teams geen druk durven te zetten op de verdedigers van Spanje. Zodra je open speelt wordt je weggetikt en staat het 2/3-0
ja baasquote:
Heskey natuurlijk, voor de rest geen ideequote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
30 is wel heel weinig
Ach jij bent de expert. zijn er nog wat beesten met 90+ kracht?
wordquote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja ze doen het omdat teams geen druk durven te zetten op de verdedigers van Spanje. Zodra je open speelt wordt je weggetikt en staat het 2/3-0
Het is logisch dat Spanje dat vandaag weer doet, als ze Pirlo- Rossi - Marchisio weten uit te schakelen door meer middenvelders op te stellen dan kan Italië alleen nog maar de lange bal spelen. Met Busquets en Alonso hebben ze al 2 CDM's die het werk goed kunnen verrichten.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPanje speelt 4-6-0, dat is nog veel defensiever.
wordquote:
Spanje speeld defensieverquote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is logisch dat Spanje dat vandaag weer doet, als ze Pirlo- Rossi - Marchisio weten uit te schakelen door meer middenvelders op te stellen dan kan Italië alleen nog maar de lange bal spelen. Met Busquets en Alonso hebben ze al 2 CDM's die het werk goed kunnen verrichten.
Allergisch voor verliezen?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Ik ben allergisch voor iets. Ik heb overal uitslag en het jeukt
Aids gok ik!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Waterpokkenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Formatie boeit niet zoveel. Het gaat erom wat voor type spelers het veld bezetten en dat zijn aanvallende middenvelders voorin ( 4 stuks) en 2 verdedigende/ controlerende.quote:
spelfouten?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Maggio is een RM, Gianchedda oid ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Formatie boeit niet zoveel, het gaat erom wat voor type spelers het veld bezetten, en dat zijn aanvallende middenvelders voorin ( 4 stuks) en 2 verdedigende/ controlerende.
leuke variatie op Giaccheriniquote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maggio is een RM, Gianchedda oid ook.
In fifa maar bij Napoli heeft Maggio zowat elke wedstrijd op de RB gespeelt en die andere bijna elke wedstrijd LBquote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maggio is een RM, Gianchedda oid ook.
Napoli speelt het hele seizoen al met 3 achterin, Juve speelt het hele seizoen ook al met 3 achterin en tevens staat de Ceglie boven Giancheddaquote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
In fifa maar bij Napoli heeft Maggio zowat elke wedstrijd op de RB gespeelt en die andere bijna elke wedstrijd LB
swagger jackerquote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren. kan jij je team eens posten met die beesten?(dat budgetteam?)
Jepquote:
klopt. maar niet uit 1 competitie, en is veelste moeilijk om te maken dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ziek veel spelers met 90 strength of meer
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren. kan jij je team eens posten met die beesten?(dat budgetteam?)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk easy met 6-0 gewonnen. 5x Vela, 1x Jara.
Dit is echt mijn favoriete team in heel FIFA 12. Geen gezeur met wegdrukkers of anderen die niet durven spelen en ondertussen iedereen van de mat af spelen.Het hele team kost bij elkaar <15k, maar ik doe het nooit meer weg.
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/1275055
Akinfenwa.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Er zijn ziek veel spelers met 90 strength of meer
Ja en ik ga je niet helpen want teveel moeite en anderen alles in de schoot werpenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt. maar niet uit 1 competitie, en is veelste moeilijk om te maken dus.
Ik had een begin gemaakt :quote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en ik ga je niet helpen want teveel moeite en anderen alles in de schoot werpen
Ja dat jaquote:
Vela, Jara, Trochowski moet je sowieso houden. Daarnaast doet de rest het ook prima, met Reyes en Pedro als beste van de rest.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat ja
Wat zijn de 4 helden uit het team? ik vind 352 niet fijn spelen, dus ga andere opstelling spelen, maar sommige spelers vallen dan buiten de boot.
Oke, ik maak wel een 4312 team met die 3 voorin!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vela, Jara, Trochowski moet je sowieso houden. Daarnaast doet de rest het ook prima, met Reyes en Pedro als beste van de rest.
75k op PS3.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Ibrahimovic goed
Ik vind hem de beste spits in het spel.
Tweebenig, fantastisch schot, 5* skills, heerlijke passjes en voldoende pace. Ontzettend underrated.
En dat voor maar 45K
45?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Ibrahimovic goed
Ik vind hem de beste spits in het spel.
Tweebenig, fantastisch schot, 5* skills, heerlijke passjes en voldoende pace. Ontzettend underrated.
En dat voor maar 45K
En die van Spanje zingen helemaal niet omdat ze geen tekst hebben, dusja.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij zingen nog. Kunnen onze gastarbeiders nog een voorbeeld aan nemen.
Is ie dan nooit geblesseerd? Of zelden?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Trochowski heeft ook leuke traits trouwens. Injury Free en Long Shot Taker.
Alsof ze een minuut stilte in acht nemen voor een overleden dierbare.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
En die van Spanje zingen helemaal niet omdat ze geen tekst hebben, dusja.
Ibra is beter op elke positie van het veld.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
Trochowski heeft ook leuke traits trouwens. Injury Free en Long Shot Taker.
Ja, die heb ik ook en dat is ook een koning. Stil nu maar, Steefje.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra is beter op elke positie van het veld.
Volgens mij zelden. Of nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is ie dan nooit geblesseerd? Of zelden?
Prijs/kwaliteitsverschil hequote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra is beter op elke positie van het veld.
Ik vind ook dat het verplicht moet zijn, en anders terug naar je eigen land. Het zijn toch de buitenlanders die niet meezingen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
Tevens worden Italianen verplicht om mee te zingen dus kan je je afvragen of dat de bedoeling moet zijn.
De prijs kwaliteit is altijd in het voordeel van Ibra. Beste speler in het spel met ROnaldoquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het verplicht moet zijn, en anders terug naar je eigen land. Het zijn toch de buitenlanders die niet meezingen.
Ik zou ook niet meezingen, moet ik terug naar Frieslandquote:
Ja iedereen bij Spanje gewoon wegsturen pure schande ditquote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het verplicht moet zijn, en anders terug naar je eigen land. Het zijn toch de buitenlanders die niet meezingen.
Dat klopt zeker.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
De prijs kwaliteit is altijd in het voordeel van Ibra. Beste speler in het spel met ROnaldo
helemaal mee eens. Ik zou het op zeker verplicht stellen als bondscoach zijnde. Al is het alleen maar als signaal toe naar de mensen in het stadion en de mensen thuis.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook vandaag maar dan met Sturridge en Hernandez.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Moest tegen een gast met een full MLS Bronze team, maar dan met Henry en IF Donovan in de spits.Die dacht even andere bronze teams te rapen.
Fout! [ afbeelding ][ afbeelding ]
8-0 voor mij. 4x Slew, 3x Bradshaw en 1x Long.
Het Spaanse volkslied is tekstloos nerdsquote:Op zondag 1 juli 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja iedereen bij Spanje gewoon wegsturen pure schande dit
Je meent het?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het Spaanse volkslied is tekstloos nerds
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze hier nou weer te gast, ze wonen hier gewoon, veel ook geboren, en hebben dezelfde nationaliteit. Ze dragen ook nog meer belasting af, als ze hier spelen, dusjaquote:Op zondag 1 juli 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Ik zie dan de blanke mensen het volkslied meezingen en krijg dan zo'n gevoel van bij die donkere spelers, je bent hier te gast, dan mag je er ook wel wat voor doen.
Oh daarom zingen ze dus niet meequote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Omdat wij ze ontdekt hebben. Als ze in een grot in Marokko hadden gewoond hadden ze geen benul gehad dat ze konden voetballen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze hier nou weer te gast, ze wonen hier gewoon, veel ook geboren, en hebben dezelfde nationaliteit. Ze dragen ook nog meer belasting af, als ze hier spelen, dusja
Ik probeer het te begrijpen maar ik zie niet echt wat je bedoeltquote:Op zondag 1 juli 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat wij ze ontdekt hebben. Als ze in een grot in Marokko hadden gewoond hadden ze geen benul gehad dat ze konden voetballen.
Ik bedoelde in plaats van ontdekt : toegelaten hebben. En dan hun oudersquote:Op zondag 1 juli 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen maar ik zie niet echt wat je bedoelt
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
"zo 01/07/2012 - 12:27 De UEFA heeft de tv-kijker tijdens de halve finale tussen Duitsland en Italië weer bij de neus genomen met eerder opgenomen beelden.
Na de 0-2 van Balotelli werd een huilende Duitse vrouw in beeld gebracht. Maar nu blijkt dat het beeld al werd opgenomen tijdens het Duitse volkslied. Dat heeft de vrouw zelf bevestigd in de Süddeutsche Zeitung.
Tijdens Duitsland-Nederland was er al iets soortgelijks gebeurd. Een ballenjongen stond met een bal onder zijn arm en Duits bondscoach Joachim Löw tikte de bal plagend weg. Het beeld was al voor de wedstrijd opgenomen, maar werd getoond alsof het tijdens de match gebeurde."
UEFA en FIFA
Brengen ze dat nieuws in België pas vandaag, ze lopen daar dus echt een dag achterquote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
"zo 01/07/2012 - 12:27 De UEFA heeft de tv-kijker tijdens de halve finale tussen Duitsland en Italië weer bij de neus genomen met eerder opgenomen beelden.
Na de 0-2 van Balotelli werd een huilende Duitse vrouw in beeld gebracht. Maar nu blijkt dat het beeld al werd opgenomen tijdens het Duitse volkslied. Dat heeft de vrouw zelf bevestigd in de Süddeutsche Zeitung.
Tijdens Duitsland-Nederland was er al iets soortgelijks gebeurd. Een ballenjongen stond met een bal onder zijn arm en Duits bondscoach Joachim Löw tikte de bal plagend weg. Het beeld was al voor de wedstrijd opgenomen, maar werd getoond alsof het tijdens de match gebeurde."
UEFA en FIFA
Er werd wel gevoetbald in die tijd iigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
Was er ook een WK tijdens de 2e wereldoorlog?
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
Was er ook een WK tijdens de 2e wereldoorlog?
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Brengen ze dat nieuws in België pas vandaag, ze lopen daar dus echt een dag achter
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er werd wel gevoetbald in die tijd iig
Hey Bastian, we hebben verloren. Oh kom laten we het stadion platgooienquote:Op zondag 1 juli 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er werd echt wel gevoetbald in die tijd, was voor veel mensen een afleiding.
Deze post voegt veel toe.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hey Bastian, we hebben verloren. Oh kom laten we het stadion platgooien
Dus?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alleen die ogen duiden op Chineze afkomst / roots
Dus werd er wel degelijk gevoetbald tijdens de 2e wereldoorlogquote:
?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus werd er wel degelijk gevoetbald tijdens de 2e wereldoorlog
Skinhead.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alleen die ogen duiden op Chineze afkomst / roots
?quote:
Precies hetzelfde als op de computer hoorquote:
Nee?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als op de computer hoor
Ja, ook een gouden hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er met 31k een leuk bronze squadje te bouwen?
mls.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Brons, zilver en goudquote:Op zondag 1 juli 2012 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sorry maar dan kan je voor alles iets verzinnenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:32 schreef BDIL het volgende:
Wat zei ik jullieDit Italië is fucking slecht met 4 verdedigers, Engelsen stelden niks voor op dit toernooi en waren alleen maar aan het verdedigen. De Duitsers kwamen nooit achter op dit toernooi en de mentale dreun plus druk heeft ervoor gezorgd dat ze 2 blunders maakten bij de doelpunten.
Je hebt alleen gezegd dat je voor Spanje bent en dat je Italie 5-3-2 vond spelen...quote:Op zondag 1 juli 2012 21:32 schreef BDIL het volgende:
Wat zei ik jullieDit Italië is fucking slecht met 4 verdedigers, Engelsen stelden niks voor op dit toernooi en waren alleen maar aan het verdedigen. De Duitsers kwamen nooit achter op dit toernooi en de mentale dreun plus druk heeft ervoor gezorgd dat ze 2 blunders maakten bij de doelpunten.
Ja, dit bewijst gewoon dat Italianen zonder hun muur achterin niks kunnen tegen kwalitatief sterke en goed ingespeelde ploegen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt alleen gezegd dat je voor Spanje bent en dat je Italie 5-3-2 vond spelen...
Tot vijf voor 10 voor 10 hebben we de tijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef Vijf_voor het volgende:
maken we er weer een woordgrappen topic van in de tweede helft?
Alleen van IFjes zou je doen toch?quote:
Ja, kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen van IFjes zou je doen toch?
Helaas wordt er tijdens een wedstrijd als deze niks verkocht, omdat iedereen zit te kijken.
Bij mij gaat het het hardst met de jumbo packs. vandaag ziekelijk veel winst gemaakt. met 2 accounts 65Kquote:Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, klopt..
Maar dit is pas de eerste keer dat ik 2 squad fitness' in 1 pack heb;
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:40 schreef psychedelicate het volgende:
Vanochtend TOTY Alba voor 110k gekocht en net binnen een minuut voor 155k verkocht. Die gekke EK-finale toch.
Waarschijnlijk had ik er nog meer voor kunnen krijgen, maar goed.
Zoquote:Op zondag 1 juli 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij gaat het het hardst met de jumbo packs. vandaag ziekelijk veel winst gemaakt. met 2 accounts 65K
ook 1 voor 3kquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
Iemand die 1,5K profit wil? Er staat een CM Elm op voor 3,3K bin zilver.
Mede dankzij de toernooi winst in de advanced cup en de bronzen league. Trading winst is dus ongeveer 55K, ik heb wat overdreven bedacht ik me. Maar toch lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo![]()
Ik heb misschien 10-15k winst vandaag als ik alles verkocht heb.
Had er net bijna 1 voor 8.5quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb mijn 4-5-1 NIF vanochtend voor 1200 verkocht.
Haha, prachtig ja met die messentrekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_rond_Labyad__.html
gezellig op de HerdgangDenkt van Bommel dat hij klaar is met een rellende selectie, komt ie bij deze gastarbeider
Die is snel genoeg wegquote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_rond_Labyad__.html
gezellig op de HerdgangDenkt van Bommel dat hij klaar is met een rellende selectie, komt ie bij deze gastarbeider
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
. Wat een kneus.
Maar care, het is PSV.
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier, het is pompen of verzuipen, het is de enige manier, om de juiste koers te varen met de wind in onze rug, geniet met volle teugen LABYAD KOMT NOOIT MEER TERUG JALALALALquote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
. Wat een kneus.
Maar care, het is PSV.
Omdat appelquote:Op zondag 1 juli 2012 21:57 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
waarom is die Eikel Casillas zo goed?
was dat Alba?quote:
Kquote:Op zondag 1 juli 2012 22:01 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
was dat Alba?
ik dacht dat The Flash bij Spanje meespeelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |