Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Wat een kutteam.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
Ja maar ik doe de normale Pepe
Dan wordt het zo:
[ afbeelding ]
Luiz en Lucio vind ik echt graf en wil nog wel eens een keer met Pique spelenIs hij kut kan ik het team wel weer veranderen makkeijk.
Dat vond thorb ook toen ik hem 5-0 pakkie gafquote:
WAT LUL JIJ JONGE IK WON 5-0 TOG?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vond thorb ook toen ik hem 5-0 pakkie gaf
Heb in mijn team ook 2 spelers met 7 chem, 6 wedstrijden gespeeld, 6 wedstrijden gewonnen. Ik denk dat 1 of 2 niet zo heel veel uitmaakt, misschien zijn we hier iets te perfectionistischquote:
Ja maar jij bent ook gewoon een goede speler, dus met zo'n team lukt het prima.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
SORRY SORRY, IK ZWEER JE, ZORRY DE KORRY.quote:
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik alleen jou nog even pakkie gevenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een goede speler, dus met zo'n team lukt het prima.
Dat wist hij ook wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN Mascheranoquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.
Alleen Pique centraal lijkt niet echt handig. Die valt liever aan dan dat hij verdedigd. En dan sta je dan achterin met Heitinga.
Haterquote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThorB verliest de laatste tijd zowat alle potjes.
.
Ach na 2x winnen verkoop je het toch weer en dan show je morgen weer je nieuwe team.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN MascheranoIk probeer het eerst even, ik maak toch winst
Vind ik leukquote:Op zondag 1 juli 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach na 2x winnen verkoop je het toch weer en dan show je morgen weer je nieuwe team.Zoals altijd.
Ja hij komt vaak terug. Deedie ook bij mij vaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hater
Gister was wel dieptepuntje. Staat het 0-0 doet Crook een rainbowflick over mijn keeper en schiet hij voor open doel 50 meter over, ik scoor in de counter 1-0 en loop uit tot 3-0 met rust. Verlies je met 5-3
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhaaltjes van Lindgren.![]()
Die gaan voor 250.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht net een bovenlichaam healing card voor 150 en verkocht hem voor 200.Zakenman hier.
TIjd voor een 1 op1 met je pielemans!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht net een bovenlichaam healing card voor 150 en verkocht hem voor 200.Zakenman hier.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
TIjd voor een 1 op1 met je pielemans!
Ik wel, mag ik je nu aanraken?quote:
Oooooooaaaaaaaah, het was fijn!quote:
Italië defensief een 4 mans verdediging maar aanvallend is Abate een half? Lijkt mij in ieder geval.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
Opstellingen:
Spanje: Casillas, Arbeloa, Pique, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Xavi, Iniesta, Silva, Fabregas.
Italië: Buffon, Abate, Bonucci, Barzagli, Chiellini, Pirlo, Marchisio, De Rossi, Montolivo, Balotelli, Cassano.
Chiellini zal wel linksback staan, zou best kunnen dat Abate veel moet opkomen en dat Chiellini dan wat naar binnen gaat. Tegen Spanje heb je ook geen backs nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Italië defensief een 4 mans verdediging maar aanvallend is Abate een half? Lijkt mij in ieder geval.
Abate zal Alba wel moeten opvangen!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chiellini zal wel linksback staan, zou best kunnen dat Abate veel moet opkomen en dat Chiellini dan wat naar binnen gaat. Tegen Spanje heb je ook geen backs nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |