Doe normaal man.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:21 schreef KritischeMassa het volgende:
Rij ze van de weg af en stomp ze tussen de ogen
Werkt niet effectief als de persoon voor je rijdt.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strooi kraaienpootjes. Op internet vanuit Polen te bestellen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef kedge het volgende:
Terechte klacht, vooral als je op de cruise rijdt.
En dit ook, waarom altijd maximaal? Waarom altijd haasten?quote:
TS wilt geen boete krijgen, jij wel?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS durft niet in te halen bij een doorgetrokken streepWat een watje.
Hoe groot is die kansquote:
Idd, gewoon 140 rijden waar je 100 mag en dan een stopbordje omhoog zien komen in de auto voor je. Mooie verhalen voor verjaardagen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans
Een echte stoere chauffeur is niet bang voor een boete.
Eerste regel die je leert voor je rijbewijs is toch dat je geen gevaar mag vormen voor andere weggebruikers.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Idd, gewoon 140 rijden waar je 100 mag en dan een stopbordje omhoog zien komen in de auto voor je. Mooie verhalen voor verjaardagen.
Ja, maar 80 rijden waar je 100 mag is wettelijk gezien niet "kankerlangzaam" en dus niet strafbaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Eerste regel die je leert voor je rijbewijs is toch dat je geen gevaar mag vormen voor andere weggebruikers.
Kanker langzaam gaan rijden op een 100 km weg is zeker strafbaar.
een auto is een middel om van a naar b te komen. bij voorkeur in zo min mogelijk tijd zonder te scheuren. Wanneer jij als een zondagsrijder met angst voor het gaspedaal zonder reden fors onder de toegestane snelheid gaat rijden ben je asociaal bezig en creëer je gevaarlijke situaties.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Blester het volgende:
[..]
En dit ook, waarom altijd maximaal? Waarom altijd haasten?
De standaard-dooddoener..quote:
waarom nou weer PSI en nier gewoon druk of bar? nerdquote:Op zondag 1 juli 2012 19:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
godverdedomme
Installeer een kruisboog onder je motorkap
op luchtdruk, maak er een beestachtige PSI van
en schiet pijlen door je voorganger![]()
Maar dat geeft nog steeds geen verklaring waarom je altijd maximaal moet rijden, natuurlijk is het gebruikelijk dit wel te doen maar wel een rare gewoonte.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:45 schreef Aestivate het volgende:
[..]
een auto is een middel om van a naar b te komen. bij voorkeur in zo min mogelijk tijd zonder te scheuren. Wanneer jij als een zondagsrijder met angst voor het gaspedaal zonder reden fors onder de toegestane snelheid gaat rijden ben je asociaal bezig en creëer je gevaarlijke situaties.
Beejte janken om een T te veel, het zal welquote:
Waarom bewust verkeersregels overtreden? Zulke dingen kunnen eigenlijk onbewust gebeuren. Wanneer jij bewust 40 KM te hard gaat rijden/over een doorgetrokken streep gaat inhalen etc. kun je gewoon niet rijden.quote:
Uitgangspunt van de wegenverkeerswet is de vlotheid en doorstroming van het verkeerquote:Op maandag 2 juli 2012 09:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar dat geeft nog steeds geen verklaring waarom je altijd maximaal moet rijden, natuurlijk is het gebruikelijk dit wel te doen maar wel een rare gewoonte.
Er reed waarschijnlijk een vrachtwagen of een bus voor. Die kunnen en mogen maar 80. Als het een lege weg is en er was een auto die 80 reed dan terechte klacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Inhalen is niet altijd mogelijk, sowieso ga ik bij een dubbele doorgetrokken streep niet inhalen. Maar ik rij op deze weg vanuit me werk naar huis en als de voorste van de groep dan 60/80 rijd moet gelijk iedereen zich aanpassen. Door dit soort mensen ontstaat er file. Je hoeft niet te snel te rijden maar hou je alsjeblieft gewoon aan de snelheid.
Die extra T druk je na de L toch echt bewust inquote:Op maandag 2 juli 2012 09:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Beejte janken om een T te veel, het zal welMobiel typen gaat sowieso kut.
Goh, als je het Nederlands in sommige topics ziet mag ik ook wel een keer één foutje maken, is het niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die extra T druk je na de L toch echt bewust in
Ben het ook wel met je eens, maar als je even ergens mee bezig bent onderweg snap ik dat je even iets rustiger gaat rijden bijvoorbeeld. Maar inderdaad, vlotheid is natuurlijk wel fijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:32 schreef OEM het volgende:
[..]
Uitgangspunt van de wegenverkeerswet is de vlotheid en doorstroming van het verkeer
Ik irriteerde mij ook aan zulke mensen op de N wegen naar Groningen toe. Maar je hebt jezelf ermee, dus gewoon de cruise op 80 zetten en je niet druk maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Inhalen is niet altijd mogelijk, sowieso ga ik bij een dubbele doorgetrokken streep niet inhalen. Maar ik rij op deze weg vanuit me werk naar huis en als de voorste van de groep dan 60/80 rijd moet gelijk iedereen zich aanpassen. Door dit soort mensen ontstaat er file. Je hoeft niet te snel te rijden maar hou je alsjeblieft gewoon aan de snelheid.
Bezig zijn met wat? Krantje lezen? Bellen? Scheren? Spelletje spelen? Opmaken?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:43 schreef Blester het volgende:
maar als je even ergens mee bezig bent onderweg snap ik dat je even iets rustiger gaat rijden
Je haalt alleen in als er een doorgetrokken streep ligt? Of ben je de zoveelste vandaag die niet weet wat mits betekent?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Als ik kan inhalen doe ik dat wel, en ik zei al mits doorgetrokken streep maar wegverkeer op de andere baan laat dat niet altijd toe.
Mits betekent niet tenzij, mafkees. Mits en tenzij zijn juist tegengestelden van elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zei dat ik wel inhaalde mits (tenzij) er een doorgetrokken streep lag. Flikker op en zet in plaats van je zielige correctie dan niks neer.
Zoals ik al zei, post wat nuttigs of post niet. Als je het zo leuk vind om fouten te corrigeren moet je lekker leraar nederlands worden en pubers lastig vallen. Het is internet. Kmach tiepen hoe ik wiltquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef OEM het volgende:
[..]
Mits betekent niet tenzij, mafkees. Mits en tenzij zijn juist tegengestelden van elkaar.
Hoe moeten we jouw posts interpreteren als jij een andere betekenis geeft aan bepaalde woorden?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, post wat nuttigs of post niet. Als je het zo leuk vind om fouten te corrigeren moet je lekker leraar nederlands worden en pubers lastig vallen. Het is internet. Kmach tiepen hoe ik wilt
Je kan het inhoudelijk niet winnen dus nu ga je iemand die gelijk heeft maar afsnauwen? En zo lang jij denkt te mogen typen zoals jij wilt, mogen wij jou corrigeren. Pauper. Zo lang het Nederlands dat jij gebruikt niet eenduidig is en een duidelijke betekenis heeft, gaan wij vragen wat je bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, post wat nuttigs of post niet. Als je het zo leuk vindt om fouten te corrigeren moet je lekker leraar Nederlands worden en pubers lastig vallen. Het is internet. Ik mag typen op een manier die ik wil.
Oftewel, toeteren en groot licht op ter afwending van het gevaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Eerste regel die je leert voor je rijbewijs is toch dat je geen gevaar mag vormen voor andere weggebruikers.
Kanker langzaam gaan rijden op een 100 km weg is zeker strafbaar.
De tering. Rasautist.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan het inhoudelijk niet winnen dus nu ga je iemand die gelijk heeft maar afsnauwen? En zo lang jij denkt te mogen typen zoals jij wilt, mogen wij jou corrigeren. Pauper. Zo lang het Nederlands dat jij gebruikt niet eenduidig is en een duidelijke betekenis heeft, gaan wij vragen wat je bedoelde te zeggen.
Jij gooit ze dan naar voren?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strooi kraaienpootjes. Op internet vanuit Polen te bestellen.
En dit is de fout in o.a. nederland. Waar ben je in godsnaam onderweg mee bezig behalve dan met rijden?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Ben het ook wel met je eens, maar als je even ergens mee bezig bent onderweg snap ik dat je even iets rustiger gaat rijden bijvoorbeeld. Maar inderdaad, vlotheid is natuurlijk wel fijn.
Op een N-wegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat volk dat de spitsstrook ook niet begrijpt.
Er zijn niets voor niets 2 rijbanen.quote:
Lang niet overalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Er zijn niets voor niets 2 rijbanen.
Rontondes.quote:
Ja, dit. Ik denk trouwens ook dat veel mensen niet eens weten wat die groene streep betekent, volgens mij bestaat ie ook nog helemaal niet zo lang namelijk. Mijn ouders wisten het bijvoorbeeld niet, totdat ik zei dat ze daar beter 100 konden rijden. Maar ik zou op die wegen ook gevoelsmatig 80 rijden hoor (als ik dus niet beter zou weten), ik vind 100 een beetje een rare snelheid daar. Tegenliggers rijden dicht langs je met hoge snelheid op een relatief smalle weg met bochten en zonder vangrail, ik snap het niet zo goed.quote:
Je kan ze beter leren wat onderstaand bord betekent. Die groene streep heeft totaal geen betekenis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef Adala het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik denk trouwens ook dat veel mensen niet eens weten wat die groene streep betekent, volgens mij bestaat ie ook nog helemaal niet zo lang namelijk. Mijn ouders wisten het bijvoorbeeld niet, totdat ik zei dat ze daar beter 100 konden rijden. Maar ik zou op die wegen ook gevoelsmatig 80 rijden hoor (als ik dus niet beter zou weten), ik vind 100 een beetje een rare snelheid daar. Tegenliggers rijden dicht langs je met hoge snelheid op een relatief smalle weg met bochten en zonder vangrail, ik snap het niet zo goed.
Haha, ts is op de weg naar Friesland geweestquote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Mensen die 80 rijden waar je 100 mag en waar godverdomme een groene streep in het midden zit. Tot zover mijn klacht!
Naja, stikt daar van de vrachtwagens, die gaan sowieso maar tachtigquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan ze beter leren wat onderstaand bord betekent. Die groene streep heeft totaal geen betekenis.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar als er een snelheidsbord met 80 staat dien je toch echt die snelheid aan te houden, ook al ligt er een groene streep. Zelfde met een onderbroken middenstreep, als er een inhaalverbodsbord is geplaatst mag je daar dus niet inhalen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan ze beter leren wat onderstaand bord betekent. Die groene streep heeft totaal geen betekenis.
[ afbeelding ]
Het bewust doen alsof je laagopgeleid bent, lukt je prima!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:20 schreef Michielos het volgende:
echt van die principiële lui zijn dat. Die ook hun koplampen aanzetten met volle zon overdag en die vanuit hun auto klagen over mensen die zich niet overal netjes aan de verkeersregels houden.
Tegen de muur , dat soort lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |